Häiriöt Liiga-lähetyksessä

  • 21 February 2020
  • 4 kommenttia
  • 65 katselukertaa

Tänään toimi lähetys suht hyvin aina kolmanteen erään. Sitten lähetys pysähtyi, selostus hävisi jonnekin, suttuista kuvaa...  Tappara - Ilves peli kyseessä


 


Ollaan ns katve-alueella, mutta siltikin ihmettelen, miksi Eurosport / C-more kanavat näkyvät kirkkaina, ja Telian puolella kanavat tuollaisia ??


5g on, ja dna hubin kautta tulee.  Telian boxin kun liittää / käynnistää kuvan laatu heikkenee, välillä on kyllä kirkas kuva. 


 


 


 


 


 


4 kommenttia


@saiuk@  kirjoitti:

Tänään toimi lähetys suht hyvin aina kolmanteen erään. Sitten lähetys pysähtyi, selostus hävisi jonnekin, suttuista kuvaa...  Tappara - Ilves peli kyseessä

 

Ollaan ns katve-alueella, mutta siltikin ihmettelen, miksi Eurosport / C-more kanavat näkyvät kirkkaina, ja Telian puolella kanavat tuollaisia ??

5g on, ja dna hubin kautta tulee.  Telian boxin kun liittää / käynnistää kuvan laatu heikkenee, välillä on kyllä kirkas kuva. 

 


 Telian sovellus on sen verran huonosti tehty että jos netin nopeus vaihtelee vähääkään niin kuva menee heti puuroksi. Tähän ei ole tullut mitään muutosta vaikka siitä on valitettu. Tuskin siis tuleekaan :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hei @saiuk millaista nopeutta yhteyden kautta saat? Onko meidän boksi kytketty reitittimeesi verkkokaapelilla vai langattomasti? Jos käytät langatonta verkkoa onhan käytössäsi reitittimen 5GHz wlan taajuus?

Tästä asiasta olen ollut jo muutamia kertoja yhteydessä Teidän kanssanne....

Nopeutta en nyt muista, on sellainen keskinkertainen. ( testattu on ja sinnekin päin joskus ilmoitetttu ).

Ja langaton yhteys ja tuo 5Ghz wlan on käytössä

 

Edellenkään en ole vastausta siihen saanut, miksi toimii dna puolella ? Eli siellä maksu kanavat näkyvät hyvin ???

Telian boksin kautta ei välttämättä edes näy tv 1 kunnolla.....

 

Ei varmaan tule milloinkaan kuntoon, mutta jatkossakin aion joka kerta kirjoittaa tänne. Harmittaa, eilenkin jäi ratkaisu näkemättä, kun kuva pysähtyi....

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hyvä että olet häiriöilmoituksen jättänyt aiemmin. Näin tulee tehdä kun palvelu ei toimi normaalisti.

 

DNA:n palvelun toimintaan en voi ottaa kantaa kun en ole niihin tutustunut.

 

Kyllä palvelu kuntoon tulee saada, emme mekään halua että asiakkaalla palvelu ei toimi kuten sen kuuluisi. Tästä on hyvä ilmoittaa chatimme kautta tai omien sivujen kautta palvelepyynnöllä. Yhteisön kautta voimme perusasiat tarkistaa ja ne kuulostivat olevan kunnossa. Tarkempi tutkinta tehdään häiriöilmoituksen kautta.

Vastaa