@mikkooks kirjoitti:
Tilauksen irtisanominen oli hänen mielipiteensä, ei minun. Hyvin ymmärrettävää, että teidän mielestänne tuo ei ole hyvä vaihtoehto 🙂
Oma suositukseni on, että alatte oikeasti toimia asiakaslähtöisesti ja kiirenvilkkaa porttaatte Android sovelluksen Android TV:lle. Sille ei 100% varmasti ole Liigan osalta sopimusteknistä estettä. Muiden sisältöjen osalta voi olla, mutta ne sitten jäisivät ensivaiheessa pois tarjonnasta ko. alustalla.
No vaikka palvelun irtisanookin niin minä ainakin kirjottaisin ne ohjeet Chromecastin käyttöön ylös, sillä on se kumminkin aika kätevä laite käytössä.
Meillä ollut parisen vuotta käytössä töllössä jossa ei muuten "älyä" oo.
On katseltu Yle Areenaa, Katsomoa, Ruutua, CMorea, Viaplayta mm.
Tietenkin tabletti tai puhelin "kaukosäätimenä" on vähän kömpelö, mutta itse en luopuisi Chromecastista kumminkaan 