Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63830
Kirjoituksia 173829

Kerro haasteista Liigan katsomisessa



Highlighted

Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Kerro haasteista Liigan katsomisessa

36/116

Miten lähetys voi pätkiä jopa kahdeksan kertaa yhden erän aikana?

Tästäkö maksan?

 

Edit SannaMKoo: Otsikko muutettu ja yhdistetään muita samasta aiheesta avattuja keskusteluja tähän ketjuun.

0 tykkäystä
115 vastausta
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

51/116

Moro. Pari päivää siten (lauantaina) tilasin telian liiga-paketin ja olen ainostaan saanut sähköpostiini tilausvahvistuksen. Luvatuista tunnuskisista ei tietoakaan. Ymmärrän että perjantaina ei toiminu mikään mutta että en pääse vielä tänäänkään katsomaan liigaa on kyllä täysin käsittämätöntä. Kuinka vaikeeta voi tämmönen olla? Alkaa muistuttamaan jo puuhastelulta tämä kun jopa urhotv toimi aikanaan paremmin. Alkaa pinna olemaan jo sen veraan kireä koko tätä hommaa kohtaan etten enää tiedä mitä sanoa. Tääkin palsta on todella vaikeakäyttöinen kirjautumisesta puhumattakaan. 

 

Ja tämäkin viesti meni täysin väärään osioon eikä sinne minne kuulu. Huhhu

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

52/116

@hemmolaien@  kirjoitti:

Moro. Pari päivää siten (lauantaina) tilasin telian liiga-paketin ja olen ainostaan saanut sähköpostiini tilausvahvistuksen. Luvatuista tunnuskisista ei tietoakaan. 


Hei @hemmolaien ja tervetuloa Yhteisöön! Hymiö Onnellinen

 

Tuo viivästys ei tosiaan kuulosta normaalilta, ja tällä hetkellä tilaukset ovat menneet normaalilla tahdilla läpi. Oletko katsonut sähköpostistasi myös roskapostikansion, välillä tuo aktivointiviesti voi mennä myös suoraan sinne?

Mikäli roskapostikansiostakaan ei mitään löydy, niin pystytkö täältä kirjautumaan asiakassivuille? Kirjautumisen jälkeen meidät tavoittaisi vaikka samantien asiakassivujen chatissa, ja voisimme sieltä vilkaista mihin tuo tilaus on jäänyt.

Muutkin asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä, tämä tosiaan kannattaa tarkistaa jo asiakaspalvelumme kautta!

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

53/116

Kiva ku ekan erän näki taas mazista ja sit ei pääse enää kattoo, ei paljo järkee maxaa täst palvelusta.

 

Edit SannaMKoo: Siirretty viesti jo olemassaolevaan keskusteluun

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

54/116

Olen katsonut kaikki roskakorit yms läpi eikä näy missään. Enkä pääse kirjautumaan minnekkään muualle kun tänne koska minulla ei tosiaan ole tunnuksia enkä ole telian asiakas joten en voi edes numerolla tai pankkitunnuksilla kirjautua. Joten vaikeaksi menee. En löytänyt sitten parempaa paikka avautua koska en minnekkän muualle päässyt. Ehkä pitää sitten odotella vielä pari viikkoa...

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

55/116

Olen katsonut kaikki roskakorit yms läpi eikä näy missään. Enkä pääse kirjautumaan minnekkään muualle kun tänne koska minulla ei tosiaan ole tunnuksia enkä ole telian asiakas joten en voi edes numerolla tai pankkitunnuksilla kirjautua. Joten vaikeaksi menee. En löytänyt sitten parempaa paikka avautua koska en minnekkän muualle päässyt. Ehkä pitää sitten odotella vielä pari viikkoa...


@SannaMKoo@  kirjoitti:

@hemmolaien@  kirjoitti:

Moro. Pari päivää siten (lauantaina) tilasin telian liiga-paketin ja olen ainostaan saanut sähköpostiini tilausvahvistuksen. Luvatuista tunnuskisista ei tietoakaan. 


Hei @hemmolaien ja tervetuloa Yhteisöön! Hymiö Onnellinen

 

Tuo viivästys ei tosiaan kuulosta normaalilta, ja tällä hetkellä tilaukset ovat menneet normaalilla tahdilla läpi. Oletko katsonut sähköpostistasi myös roskapostikansion, välillä tuo aktivointiviesti voi mennä myös suoraan sinne?

Mikäli roskapostikansiostakaan ei mitään löydy, niin pystytkö täältä kirjautumaan asiakassivuille? Kirjautumisen jälkeen meidät tavoittaisi vaikka samantien asiakassivujen chatissa, ja voisimme sieltä vilkaista mihin tuo tilaus on jäänyt.

Muutkin asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät täältä, tämä tosiaan kannattaa tarkistaa jo asiakaspalvelumme kautta!


 

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

56/116

Millaista tilannetta sinulla @Piipa62 tuli eteen kun ei ensimmäisen erän jälkeen katselu enää onnistunut? Hymiö Onnellinen 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

57/116

Ei vaan lähe pyörii enää, loppu ku seinään, ei yhteyttä, netti kyl toimii, ei ongelmii

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

58/116

Yrittänyt katsoa koko illan liigaotteluita mutta sovellus kaatuu koko ajan. Tätä tapahtui jo perjantaina kun liiga alkoi. Otin kellolla aikaa ja parhaimmillani sain katsottua lähetystä 1min27sec..Laitteena on iPadpro ja nettiyhteys on kyllä riittävä. Teliatv sovelluksessa on kyllä selvä bugi..Kirjastosta katsottuna ottelut näkyvät hyvin pätkimättä,mutta livelähetys on yhtä tuskaa..Kuvan laatu on erittäin hyvä koko ajan eikä esimerkiksi puuroudu....Testailin lähetystä vielä eri ios laitteilla ja jokaisella sama lopputulos...

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 97 kpl

59/116

Ei se kuvanlaatu pärjää millää viasatin ,cmoren,jääkiekko otteluille mistä johtuu kyllä tv oikeudet olis saanu mennä niille jokka osaa hommassa

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 468 kpl

60/116

Laitatko @hemmolaien meille yhteydenottopyyntöä tai tuletko jutulle Facebookin privaan, niin laitetaan homma kuntoon. Kaikille tilauksen tehneille olisi jo pitänyt lähteä aktivointilinkki tunnusten luomista varten, joten mikäli tuo edelleen puuttuu niin tilaus on jäänyt jumiin. Asiakaspalvelu pystyy hoitamaan tilanteen kuntoon kyllä.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.