Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Hifk65
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Miten lähetys voi pätkiä jopa kahdeksan kertaa yhden erän aikana?

Tästäkö maksan?

 

Edit SannaMKoo: Otsikko muutettu ja yhdistetään muita samasta aiheesta avattuja keskusteluja tähän ketjuun.

115 vastausta
EmmaTe
Telialainen
Telialainen
  • 9 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Onko tämä heikko kuva nyt millä laitteella? Onko Chromen selain käytössä vai win10 sovellus?

@KALKKUTonko tuolloin yhteys langattomassa verkossa vai tuolla verkkokaapelilla käytössä, kun kuva on huono ja rakeinen?

Mikaros123
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nyt alkaa riittää, jos ei useista lupauksista huolimatta Teliaa kiinnosta parantaa Liigan lähetyksiä

ja häiriötilanteisiin puuttumista. Taitaa olla parempi kun vie nuo muovilelut takaisin ja kuuntelee

ylepuheesta kiekkokierroksen, molemmissa on nääs  yhtä hyvä kuva.

KALKKUT
Vakiokalustoa
  • 35 custom-general.kudos
  • 97 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian touhut on syvältä miksei oikeuksia annettu ylelle tai mtv olis homma toiminu 

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1703 custom-general.kudos
  • 2659 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Hei,

 

harmillista, että ongelmia on ilmennyt. Minkälaisia ne tarkalleen ovat ja oletko jo yrittänyt ratkaista niitä? Jos kertoisit hieman tarkemmin,millä laitteella/laitteilla ja nettiyhteydellä yrität Liigaa katsoa, niin voitaisiin paremmin neuvoa kohti ratkaisua. Oletko tehnyt häiriöilmoitusta ongelmiin liittyen?

Mikaros123
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viimeksi lupasivat olla yhteydessä 20min kuluttua, nyt siitä on mennyt 7,5h. En voi autaa, olethan tehnyt häiriöilmoituksen, kyllä se kuva meillä näyttää hyvältä jne.

Myöntäisivät edes ettei väki riitä tai eivät pysty parempaan ,mut jatkuva selittely riittää.

Kun jakaa puhelimesta netin niin kuva siedettävä,Onneksi on DNA.

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1703 custom-general.kudos
  • 2659 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Aivan, kieltämättä erikoista, miten tuo sitten on noin mennyt. Valitettavasti minä en tuota pysty selvittelemään sen enempää, kun olen ihan Telian asiakas siinä missä sinäkin. Mutta pitäisihän tuohon jokin roti saada, että miksi ei kuvat näy joka paikassa oikealla tavalla ja että jos luvataan olla yhteyksissä, niin pitäisihän sieltä sitten myös olla. Itse olisin tuosta yhteyksissä vaikkapa chatin kautta, että missäs homman selvittely menee.

LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Moi @Mikaros123 ja tervetula yhteisöön!


@Mikaros123@  kirjoitti:
Kun jakaa puhelimesta netin niin kuva siedettävä,Onneksi on DNA.

Onko sinulla nyt käytössä Telia TV digboksilla-palvelu vai käytätkö palvelua sovelluksen kautta? Tuolla nettiyhteydellä olet jo kuitenkin rajannut ongelmaa niin näyttääkö nopeustesti mitä nyt tällä toisella yhteydellä? Jos ongelma jää tuohon nettiyhteytemme nopeuteen niin korjaukseen se ilmanmuuta tulee saattaa ja tuo yhteydenotto nyt CHATin kautta varmasti nopein tie asian hoitoon.

Jos nettinopeus on OK mutta digiboksi on kytkettynä langattomasti, kannattaa koettaa rajata nyt ongelmaa kytkemällä digiboksi kiinni ihan suoraan verkkokaapelilla reitittimeen. Langaton yhteys toki tulee toimia mutta se voi vaatia esim. wlan-kanavan vaihtoa tai laitteiden uudelleensijoittelua jos välimatkaa on reilusti.

Toki pahoittelut tätäkin kautta ettei soittopyyntöä ole kuulunut, lupauksesta toki tulee pitää kiinni jos sellainen annetaan.

Mikaros123
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vihdoinkin, aamulla tuli voimatellin asentaja joka etsi korjasi vian.Kuulemma parin kilometrin päässä

johdoissa jotain. Nyt odotellaan mielenkiinnolla viikonlopun pelejä sekä kuvalaatua. Digiboksin kuva

parani kyllä huomattavasti, toivotaan et ongelmat olisivat voitettu.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions

Hyvä kuulla että häiriön aiheuttaja saatu paikannettua ja toivottavasti myös lopullisesti korjattua! 

 

Pidän täällä peukut pystyssä että pääset tänä viikonloppuna nauttimaan parantuneesta kuvanlaadusta Liiga-otteluissakin! Hymiö Onnellinen

Ceausescu
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitän yhteisöä. Muutama peli meni puuroksi, noudatin ystävällisiä neuvoja. Ei auttanut ehdotettu WIN10:n appsi, ruudussa näytti ehkä paremmalta,mutta en löytänyt miten saisin Chromecastiin. Olin jo aikaisemmin yrittänyt Mini I badia, mutta lataus junnasi, tänään yritin kaksi kertaa, toisella tärppäsi. Kuvan laatu oli hyvä Chromecastin kautta. Nyt hyvä mieli. Tosin täytyy kokeilla ja pitää olla useampia vaihtoehtoja käytettävissä, tämä miinuksena.