Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Hifk65
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kerro haasteista Liigan katsomisessa

Miten lähetys voi pätkiä jopa kahdeksan kertaa yhden erän aikana?

Tästäkö maksan?

 

Edit SannaMKoo: Otsikko muutettu ja yhdistetään muita samasta aiheesta avattuja keskusteluja tähän ketjuun.

115 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 380 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@mikkooks  kirjoitti:

Telian kanta ilmeisesti on, että jos iäkkäämpi ihminen ei opi älypuhelin + cc yhdistelmällä toimimaan, eikä halua maksaa täysin kohtuutonta summaa Telian boksista, niin sitten vaan jää Liiga katsomatta? 


Todella harmi kuulla ettei isäsi ole saanut itsekseen tuota toimimaan ja olette kokeneet sen haastavana! Tällainen ei ole tarkoitus, ja haluamme tietenkin Liigan katselun olevan kaikille mahdollisimman helppoa. Nämä ovat kuitenkin tällä hetkellä ne käytössä olevat katselutavat, joihin olemme aiemminkin viitanneet. Kaikki palautteet olemme välittäneet eteenpäin, ja ne huomioidaan tulevia ratkaisuja suunnitellessa. Eri katselutavat ja uudistukset vaativat kuitenkin oman suunnitelma- ja kehitystyönsä, eli ihan hetkessä, ja ilman tarkempaa suunnitelmaa tällaisia muutoksia ei tapahdu. 

 

Pystyisimmekö me mitenkään auttamaan isääsi Chromecastin käytössä? Esimerkiksi Telia Helppi on tilattavissa kotiinkin, ja he varmasti mielellään kirjoittavat paperille käyntinsä yhteydessä kohta kohdalta -ohjeistusta, jos se tuntuisi isästäsi selkeämmältä ja hän pystyisi palaamaan siihen aina tarvittaessa. 

 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 258 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Kyllähän minä itsekin voin ohjeet tehdä, mutta harmittaa vaan katsoa sitä turhautuneisuutta, kun on vuosikaudet tottunut katsomaan jääkiekkoa kätevästi televisiosta vain kaukosäädintä käyttäen. Lisäksi harmittaa se, että tarkoitus ei varmaankaan ole jättää ketään ulkopuolelle, mutta kyllähän näistä ongelmista oli keskustelua jo kauden alla. Teidän Android TV:n vierastaminen taas aiheuttaa harmituksen sijaan paheksuntaa, kun ne syyt ovat tiedossa. En tosiaan hetkeäkään usko, että Liigan puolelta olisi tähän estettä. Sillä saisi moni samassa tilanteessa oleva huomattavan paljon helpommin - ja olemassa olevilla laitteilla - pelit katsottua. 

 

En itsekään näe kyllä järkevänä maksaa kk-maksua siitä, että yrittää opetella palvelua käyttämään. Ei kai siinä muu auta kuin lopettaa heti ensimmäiseen kuukauteen hänen osalta tämä pelleily.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 809 custom-general.kudos
  • 1086 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


@mikkooks  kirjoitti:

 

En itsekään näe kyllä järkevänä maksaa kk-maksua siitä, että yrittää opetella palvelua käyttämään. Ei kai siinä muu auta kuin lopettaa heti ensimmäiseen kuukauteen hänen osalta tämä pelleily.


Itse suosittelen että joko teet kirjalliset kohta-kohdalta ohjeet chromecastin käyttöön tai tilaat tuon opastuspalvelun Telia Helpistä. Jos tuntuu että nuokaan ohjeet eivät auta niin miettii sitten palvelun irtisanomista. Jos isäsi kuitenkin tykkää jääkiekkoa katsoa niin ei viitsisi heti alkumetreillä häneltä tuota iloa viedä. Kaikenlaista ohjelappusta sitä on tullut kirjoiteltua ties minkä vempeleen käyttämiseksi ja kyllä se siitä sitten alkaa sujua kun on tarpeeksi selkeä ohje tarvittaessa saatavilla. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 258 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Tilauksen irtisanominen oli hänen mielipiteensä, ei minun. Hyvin ymmärrettävää, että teidän mielestänne tuo ei ole hyvä vaihtoehto 🙂

 

Oma suositukseni on, että alatte oikeasti toimia asiakaslähtöisesti ja kiirenvilkkaa porttaatte Android sovelluksen Android TV:lle. Sille ei 100% varmasti ole Liigan osalta sopimusteknistä estettä. Muiden sisältöjen osalta voi olla, mutta ne sitten jäisivät ensivaiheessa pois tarjonnasta ko. alustalla.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2414 custom-general.kudos
  • 3722 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions


@mikkooks  kirjoitti:

Tilauksen irtisanominen oli hänen mielipiteensä, ei minun. Hyvin ymmärrettävää, että teidän mielestänne tuo ei ole hyvä vaihtoehto 🙂

 

Oma suositukseni on, että alatte oikeasti toimia asiakaslähtöisesti ja kiirenvilkkaa porttaatte Android sovelluksen Android TV:lle. Sille ei 100% varmasti ole Liigan osalta sopimusteknistä estettä. Muiden sisältöjen osalta voi olla, mutta ne sitten jäisivät ensivaiheessa pois tarjonnasta ko. alustalla.


No vaikka palvelun irtisanookin niin minä ainakin kirjottaisin ne ohjeet Chromecastin käyttöön ylös, sillä on se kumminkin aika kätevä laite käytössä.

Meillä ollut parisen vuotta käytössä töllössä jossa ei muuten "älyä" oo.

 

On katseltu Yle Areenaa, Katsomoa, Ruutua, CMorea, Viaplayta mm.

Tietenkin tabletti tai puhelin "kaukosäätimenä" on vähän kömpelö, mutta itse en luopuisi Chromecastista kumminkaan Hymiö Onnellinen

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 258 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Menee vähän jankkaamiseksi, mutta tässä tapauksessa käytössä on äly-tv ja esim. Areenan käyttö onnistuu kaukosäätimellä vallan mainiosti. Pelkästään Telian käsittämättömän strategian vuoksi nyt ollaan tässä tilanteessa. Lisäksi jos kyse olisi omasta tilauksesta, niin en todellakaan haluaisi maksaa senttiäkään palveluntarjoajalle tällaisesta palvelusta. Kyllä sen pitää olla helpommin saatavilla asiakkaan omilla jo käytössä olevilla laitteilla.