Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jussih1977
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kuvanlaatu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toi liigan kuvanlaatu on kyllä luvattamon huono. Telialta kun seliteltiin että on huono nettiliittymä niin hommasin senkin sellaisen että tulee yli 100 megaa keskimääräisesti mutta ei silti näy. Seuraava selitys oli että kun katson sitä apple tv:n kautta niin kun mulla on vielä toi canal digitalin boxi joka tulee satelliitistä niin otin liigan sieltä vertailun vuoksi kokeiluun. *******at kuva on yhtä huono. Säälittävää että tälläistä asiaa ei saada kuntoon ottaen huomioon että ihminen kävi kuussa jo 60 luvulta

12 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1891 custom-general.kudos
  • 2894 custom-general.replies
  • 129 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Erikoista, että minulla ei ole ollut ongelmia katsoessani satumnaisia otteluita Elisan 4G:n yli. Toki olisi hyvä, että käyttäjä voisi lukita kuvanlaadun kuten YouTubessa voi. Tuntuu, että yhteyden laatua ja nopeutta arvioiva juttu on melko herkkä.

Frantte
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

PC:lle pakottaminen erillisestä sovellukseta selaimeen tappaa kyllä ilon käyttää teidän palvelua... yhteysnopeus ok (mahd. kokeilla kolmellakin mobiilinetillä) ja eri selaimilla niin silti pakottaa kuvanlaatun nopeasti alas ja ei palaudu kunnolliseksi.
Myös useampi eri selain mahdollisuutena (chrome, opera, firefox, vivaldi, edgestä uusi ja vanha...) mutta eihän noita voi eri koneilla ja selaimilla rampata kun 24 h ajan lukittuu viidelle eri yhdistelmälle ja sitä ei saa itse ja käsin vapautettua esim. omilta sivuilta vaan ainoastaan chattijonon kautta mikä on vaivalloista.
Mutta tosiaan tuo toimivuus ja käyttöarvo laski todella paljon erillisen sovelluksen sulkemisen myötä jonka kanssa ei ollut ongelmia.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 133 custom-general.kudos
  • 733 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Frantte ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Toivottavasti löydät paljon mielenkiintoista luettavaa ja keskusteltavaa.

 

Jokainen selain tosiaan lasketaan yhdeksi laitteeksi kirjautumisessa, joten tämä 5 raja voi tulla pian vastaan.

Onko selaimissa mitään rajoituksia? Esim. laitteiston kiihdytys Mozilla FF: Options/Asetukset -> Performance/Suorituskyky -> Täppä pois suositelluista asetuksista ja valinta "Use hardware acceleration when available", onhan tämä päällä? 

Oletko kokeillut siis eri koneita vai yhdellä koneella eri selaimia? Olethan testannut toimivuutta ilman muita käynnissä olevia yhteyksiä, latauksia tai ohjelmistoja jotka voi vaikuttaa yhteyteen, esim VPN-yhteyksiä?

 

Mikäeli mikään näistä ei tunnu auttavan, laitathan meille viestiä kirjautuneena chatissa, niin voimme tutkia tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.