Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60386
Kirjoituksia 166212


Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 239
11/13

Vs: Kuvanlaatu

Erikoista, että minulla ei ole ollut ongelmia katsoessani satumnaisia otteluita Elisan 4G:n yli. Toki olisi hyvä, että käyttäjä voisi lukita kuvanlaadun kuten YouTubessa voi. Tuntuu, että yhteyden laatua ja nopeutta arvioiva juttu on melko herkkä.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-01-2020
Kirjoituksia: 1
12/13

Vs: Kuvanlaatu

PC:lle pakottaminen erillisestä sovellukseta selaimeen tappaa kyllä ilon käyttää teidän palvelua... yhteysnopeus ok (mahd. kokeilla kolmellakin mobiilinetillä) ja eri selaimilla niin silti pakottaa kuvanlaatun nopeasti alas ja ei palaudu kunnolliseksi.
Myös useampi eri selain mahdollisuutena (chrome, opera, firefox, vivaldi, edgestä uusi ja vanha...) mutta eihän noita voi eri koneilla ja selaimilla rampata kun 24 h ajan lukittuu viidelle eri yhdistelmälle ja sitä ei saa itse ja käsin vapautettua esim. omilta sivuilta vaan ainoastaan chattijonon kautta mikä on vaivalloista.
Mutta tosiaan tuo toimivuus ja käyttöarvo laski todella paljon erillisen sovelluksen sulkemisen myötä jonka kanssa ei ollut ongelmia.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 276
13/13

Vs: Kuvanlaatu

Moikka @Frantte ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Toivottavasti löydät paljon mielenkiintoista luettavaa ja keskusteltavaa.

 

Jokainen selain tosiaan lasketaan yhdeksi laitteeksi kirjautumisessa, joten tämä 5 raja voi tulla pian vastaan.

Onko selaimissa mitään rajoituksia? Esim. laitteiston kiihdytys Mozilla FF: Options/Asetukset -> Performance/Suorituskyky -> Täppä pois suositelluista asetuksista ja valinta "Use hardware acceleration when available", onhan tämä päällä? 

Oletko kokeillut siis eri koneita vai yhdellä koneella eri selaimia? Olethan testannut toimivuutta ilman muita käynnissä olevia yhteyksiä, latauksia tai ohjelmistoja jotka voi vaikuttaa yhteyteen, esim VPN-yhteyksiä?

 

Mikäeli mikään näistä ei tunnu auttavan, laitathan meille viestiä kirjautuneena chatissa, niin voimme tutkia tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa.

0 tykkäystä