peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55291 Jäsentä
156646 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Lähetysviive liigan lähetyksessä!

Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎10-06-2013
Kirjoituksia: 264
11/14

Vs: Lähetysviive liigan lähetyksessä!

No jos viive on telialta hankitulla digiboksilla 2-5 minuuttia niin tämä on mielestäni liikaa ja näin mielestäni myös määritellään viive. Jos se on 30 sek se ei ole mielestäni vielä liikaa vaikka se viivettä onkin.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2015
Kirjoituksia: 80
12/14

Jos laittaa televisiosta tulemaan uutiset suorana ja katsoo samaan aikaan kännykästä, niin kännykässä uutiset menee 2 minuuttia perässä. Televisiossa Telian boxi patentti ja kännykässä Telia mobiili sovellus.

Joutuuvat pakkaamaan suoraa kuvaa, joka vie aikaa.

0 tykkäystä
Konkari
Rekisteröitynyt: ‎28-12-2014
Kirjoituksia: 633
13/14

@ZerDzo  kirjoitti:

No jos viive on telialta hankitulla digiboksilla 2-5 minuuttia niin tämä on mielestäni liikaa ja näin mielestäni myös määritellään viive. Jos se on 30 sek se ei ole mielestäni vielä liikaa vaikka se viivettä onkin.

Viivettä 2-5 min....?

Nyt taisi tulla se kuuluisa Nyquistin kerroin mukaan.

Millä digiboksilla ja millä yhteydellä?

Ei ainakaan kiinteän verkon IPTV boksilla ole viivettä yhtään. Mobiilista en tiedä, mutta 2-5min...

Olen kokeillut kiinteän verkon IPTV boksilla katsoa esim. YLE-kanavaa ja samalla toisella TV:llä suoraan antenniverkosta (Digita) samaa niin, ettei jopa ollut niinpäin, että IPTV:stä tuli ensin. Joka tapauksessa ero olematon.

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 943
14/14

@kefiiri  kirjoitti:

@ZerDzo  kirjoitti:

Viivettä 2-5 min....?

Nyt taisi tulla se kuuluisa Nyquistin kerroin mukaan.

Millä digiboksilla ja millä yhteydellä?

Ei ainakaan kiinteän verkon IPTV boksilla ole viivettä yhtään. Mobiilista en tiedä, mutta 2-5min...

Olen kokeillut kiinteän verkon IPTV boksilla katsoa esim. YLE-kanavaa ja samalla toisella TV:llä suoraan antenniverkosta (Digita) samaa niin, ettei jopa ollut niinpäin, että IPTV:stä tuli ensin. Joka tapauksessa ero olematon.

No minulla on aIPTV ja ainakaan minulla ei ole ollut noin paljon viivettä digiboksin ja sovelluksen välillä, pikemminkin 2-5 sekuntia (siis digiboksissa jäljessä sovellukseen nähden) 🤔

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä