Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63905
Kirjoituksia 174059

Lähetysviive liigan lähetyksessä!

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

1/14

Hei,

Liigan lähetyksessä on viive, mulla noin 30 sek. liittymä DNA, kertokaa onko teillä viivettä (verrattuna nettiradion lähetykseen) erityisesti kiinnostaa ne kellä on Telian liittymä ja katsotte liigaa sen kautta.

Teliahan mainostaa "suoraa" lähetystä operaattorista riippumatta.

0 tykkäystä
13 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 270 kpl

11/14

No jos viive on telialta hankitulla digiboksilla 2-5 minuuttia niin tämä on mielestäni liikaa ja näin mielestäni myös määritellään viive. Jos se on 30 sek se ei ole mielestäni vielä liikaa vaikka se viivettä onkin.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 105 kpl

12/14

Jos laittaa televisiosta tulemaan uutiset suorana ja katsoo samaan aikaan kännykästä, niin kännykässä uutiset menee 2 minuuttia perässä. Televisiossa Telian boxi patentti ja kännykässä Telia mobiili sovellus.

Joutuuvat pakkaamaan suoraa kuvaa, joka vie aikaa.

0 tykkäystä
Highlighted

Konkari
Viestejä 671 kpl

13/14

@ZerDzo  kirjoitti:

No jos viive on telialta hankitulla digiboksilla 2-5 minuuttia niin tämä on mielestäni liikaa ja näin mielestäni myös määritellään viive. Jos se on 30 sek se ei ole mielestäni vielä liikaa vaikka se viivettä onkin.

Viivettä 2-5 min....?

Nyt taisi tulla se kuuluisa Nyquistin kerroin mukaan.

Millä digiboksilla ja millä yhteydellä?

Ei ainakaan kiinteän verkon IPTV boksilla ole viivettä yhtään. Mobiilista en tiedä, mutta 2-5min...

Olen kokeillut kiinteän verkon IPTV boksilla katsoa esim. YLE-kanavaa ja samalla toisella TV:llä suoraan antenniverkosta (Digita) samaa niin, ettei jopa ollut niinpäin, että IPTV:stä tuli ensin. Joka tapauksessa ero olematon.

0 tykkäystä

Lady
Lady
Viestejä 3 424 kpl

14/14

@kefiiri  kirjoitti:

@ZerDzo  kirjoitti:

Viivettä 2-5 min....?

Nyt taisi tulla se kuuluisa Nyquistin kerroin mukaan.

Millä digiboksilla ja millä yhteydellä?

Ei ainakaan kiinteän verkon IPTV boksilla ole viivettä yhtään. Mobiilista en tiedä, mutta 2-5min...

Olen kokeillut kiinteän verkon IPTV boksilla katsoa esim. YLE-kanavaa ja samalla toisella TV:llä suoraan antenniverkosta (Digita) samaa niin, ettei jopa ollut niinpäin, että IPTV:stä tuli ensin. Joka tapauksessa ero olematon.

No minulla on aIPTV ja ainakaan minulla ei ole ollut noin paljon viivettä digiboksin ja sovelluksen välillä, pikemminkin 2-5 sekuntia (siis digiboksissa jäljessä sovellukseen nähden) 🤔

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.