15-11-2019
19:08
- viimeksi muokattu
15-11-2019
19:14
, muokkaaja:
NikoNo
Miksi liiga ei näy tabletilla??? Joo-o on mulla kyllä liigapassi tilaus!!! Miksei chatissa ole ketään inehmoista vastaamassa, vaan joku h....tin botti vastaamassa!!!
Edit NikoNo: viilattu otsikkoa vähän kuvaavammaksi
15-11-2019 19:12 — muokattu 15-11-2019 19:14
Kyllä siellä chatissa on myös ihmisiä, mutta alkuun se botti tarjoilee vastausvaihtoehtoja. Jos niistä ei löydy mitään sopivaa, niin valitse "ei mikään näistä, arvaa uudelleen". Tämän valinnan kun teet muutamaan kertaan, niin ohjaudut ihmisen juttusille.
Tuo olisi nyt hyvä tarkistaa meidän chatin kautta, että mille käyttäjätilille Liiga-passi on tilattu jos ei sinulla tabletissa näy.
15-11-2019 19:27
Välillä on matsit näkyneet, ja välillä ei, kuten nyt ei!!!???
15-11-2019 19:35
15-11-2019 19:56
Tällaisen löysin hirveällä tonkimisella omista tiedoistani:
Tilaamasi sisällöt
16-11-2019 15:37
16-11-2019 16:10 — muokattu 16-11-2019 17:49
@SaJoonas kirjoitti:Kirjauduitko siis sisään Telia.fi -sivulle ja katsoit "Liittymäni ja palveluni" -> Telia TV sovelluksella -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt?
Liiga on kyllä silloin tilattuna, jos se näkyy tuolla välilehdellä. Tilatut kanavapaketit näkyy myös Minun Telia -sovelluksen kautta.
Toi mun teksti on suoraan teiltä kopsattu. Eli EI KÄYTÖSSÄ.
Millähän konstilla saisin käyttöön?
18-11-2019 18:22
@vrdxg kirjoitti:
Toi mun teksti on suoraan teiltä kopsattu. Eli EI KÄYTÖSSÄ.
Millähän konstilla saisin käyttöön?
Voimme asian tosiaan asiakaspalvelumme kautta tarkistaa kuntoon! Joko tuon asiakassivuilta löytyvän chatin kautta asioiden sisäänkirjautumisen jälkeen, tai sitten muut kanavamme löydät täältä.
Chatin lisäksi olemme paikalla vuorokauden ympäri myös Facebookin yksityisviesteissä jos sinulta löytyy käytöstä Face-tunnarit
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.