Liiga-passi ei näy tabletilla

  • 15 November 2019
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Miksi liiga ei näy tabletilla??? Joo-o on mulla kyllä liigapassi tilaus!!! 😉 Miksei chatissa ole ketään inehmoista vastaamassa, vaan joku h....tin botti vastaamassa!!!  


 


Edit NikoNo: viilattu otsikkoa vähän kuvaavammaksi


7 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Kyllä siellä chatissa on myös ihmisiä, mutta alkuun se botti tarjoilee vastausvaihtoehtoja. Jos niistä ei löydy mitään sopivaa, niin valitse "ei mikään näistä, arvaa uudelleen". Tämän valinnan kun teet muutamaan kertaan, niin ohjaudut ihmisen juttusille. 


 


Tuo olisi nyt hyvä tarkistaa meidän chatin kautta, että mille käyttäjätilille Liiga-passi on tilattu jos ei sinulla tabletissa näy.

Välillä on matsit näkyneet, ja välillä ei, kuten nyt ei!!!???

 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Olisiko sinulla mahdollisesti useampi käyttäjätili Telia TV -sovellukseen? Näkyykö sinulla nyt mitään kanavia tai ohjelmakirjastoja siellä Telia TV:ssä tabletilla? Oletko kokeillut kirjautua ulos ja takaisin sisään?

Tällaisen löysin hirveällä tonkimisella omista tiedoistani:

Tilaamasi sisällöt

Kanavapaketti
Katso Telia TV sovelluksella
Sopimus
Hinta
Liiga-passi
Ei käytössä

 

 
Mix M
Ei käytössä
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Kirjauduitko siis sisään Telia.fi -sivulle ja katsoit "Liittymäni ja palveluni" -> Telia TV sovelluksella -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt?

Liiga on kyllä silloin tilattuna, jos se näkyy tuolla välilehdellä. Tilatut kanavapaketit näkyy myös Minun Telia -sovelluksen kautta.


@SaJoonas@  kirjoitti:

Kirjauduitko siis sisään Telia.fi -sivulle ja katsoit "Liittymäni ja palveluni" -> Telia TV sovelluksella -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt?

Liiga on kyllä silloin tilattuna, jos se näkyy tuolla välilehdellä. Tilatut kanavapaketit näkyy myös Minun Telia -sovelluksen kautta.


Toi mun teksti on suoraan teiltä kopsattu. Eli EI KÄYTÖSSÄ.

Millähän konstilla saisin käyttöön?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@vrdxg@  kirjoitti:




Toi mun teksti on suoraan teiltä kopsattu. Eli EI KÄYTÖSSÄ.


Millähän konstilla saisin käyttöön?




Voimme asian tosiaan asiakaspalvelumme kautta tarkistaa kuntoon! Joko tuon asiakassivuilta löytyvän chatin kautta asioiden sisäänkirjautumisen jälkeen, tai sitten muut kanavamme löydät täältä.


Chatin lisäksi olemme paikalla vuorokauden ympäri myös Facebookin yksityisviesteissä jos sinulta löytyy käytöstä Face-tunnarit :smileyhappy:

Vastaa