Liiga-passin toukokuun laskutus


Sain liiga-passista laskun Toukokuun ajalta, 4.5-31.5


Eikös laskutus pitänyt mennä automaattisesti tauolle, kun ei enää pelata?


 


Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa


Edit EssiJn: siirretty Liigakeskusteluihin


66 kommenttia

Hei @MMALINEN! Tilausvahvistuksen näet kyllä Omilta sivuiltasi kohdasta Laskut & viestit, kun olet kirjautunut sivustolle esimerkiksi Telia-tunnuksella, Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Jos asiassa jokin mietityttää vielä, niin olisitko yhteydessä asiakaspalveluun, jonka kautta asiaa voidaan tarkemmin selvittää. 


@HannaSu@  kirjoitti:

Hei @MMALINEN! Tilausvahvistuksen näet kyllä Omilta sivuiltasi kohdasta Laskut & viestit, kun olet kirjautunut sivustolle esimerkiksi Telia-tunnuksella, Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Jos asiassa jokin mietityttää vielä, niin olisitko yhteydessä asiakaspalveluun, jonka kautta asiaa voidaan tarkemmin selvittää. 


Ei ole   tilausvahvistusta vomilla sivuilla   tuli vaan  sähköpostiin mikä tosiaankin on vähintäänkin outo

 aklan selvittään  asiaa muuta kautta  kun shattissä olen yrittänyt jos selvittää  ja se  oli yhtä tyhjän kanssa soitteleen en lähde  .

Tosiaan vielä tuosta Joukkuepassin laskutuksesta sen verran, että nyt jos olet tilannut syksyllä tuon Joukkuepassin, niin sen laskutus menee päiväkohtaisesti. Eli laskutus alkaa siitä päivästä kun passin on tilannut. Kaikille palvelun tilanneille lähtee samanlainen tilausvahvistus ja siinä on maininta myös tuosta kesätauosta. Tarkennatko vielä, mikä tuossa tilausvahvistuksessa ihmetytti niin vastaillaan parhaamme mukaan. :)

Nimen omaan se että tilausvahvistusessa  mainittiin  että  

Laskutus alkaa syyskuun alussa ja päättyy sen kuukauden loppuun kun joukkueesi pelaa kauden viimeisen pelin.

vaikka näin asia ei ole että miksi  sopimuspapereita  ei muuteta oikeeksi  vaan  mennään sen taakse että  kyllähän asia meidän järjestelmissä näkyy 

 toinen  asia on se että minkäälaisia henkilö/  osotteita  vahvistuksessa ei ole  eli yhtä tyhjän kanssa koko  vahvistus 

 asia tältä erää  loppuun käsitelty  siksi kunnes  saan kuluttajaliitolta vastauksen  edellämainittuun 

 minäkin olen tarkka oikeuksistani kun  operaattoritkin on .

Tuo laskutus alkaa syyskuun alussa siinä tapauksessa, jos passi on ollut voimassa koko kesän. Muuten laskutus menee Joukkuepassissa päiväkohtaisesti jos sen on ottanut nyt syksyllä. Tarkempia henkilötietoja ei laiteta tilausvahvistuksiin tietosuojasyistä. Laitan tuosta palautetta eteenpäin, että tilausvahvistuksessa voitaisiin vielä tarkemmin mainita päiväkohtaisesta laskutuksesta.


@HannaSu@  kirjoitti:

Tuo laskutus alkaa syyskuun alussa siinä tapauksessa, jos passi on ollut voimassa koko kesän. Muuten laskutus menee Joukkuepassissa päiväkohtaisesti jos sen on ottanut nyt syksyllä. Tarkempia henkilötietoja ei laiteta tilausvahvistuksiin tietosuojasyistä. Laitan tuosta palautetta eteenpäin, että tilausvahvistuksessa voitaisiin vielä tarkemmin mainita päiväkohtaisesta laskutuksesta.


Nyt sain osittaisen vastauksen  eli  edelleenkin  kannattaa irtisanoa tilaus keväällä jos harjotuspelit kesällä ei kiinnosta 

 sitten tohon tilausvahvistukseen   että eikö tilausvahvistus voisi tulla  omille sivuille   henkilötietojen kanssa  vai estääkö gdpr senkin  jos siihen saisin vielä vastauksen .

Sopimushan on toistaiseksi voimassa oleva, joten halutessaan sen voi keväällä päättää jos siltä tuntuu. Henkilötietoja ei tosiaan noihin tilausvahvistuksiin yksilöidä sen tarkemmin tietosuojasyistä. Aina kun tilauksen tekee asiakaspalvelun kautta, siitä jää kyllä jälki ja jos jokin jäi vielä mietityttämään niin siihen voidaan palata. Tuo tilausvahvistus Joukkue- ja Liiga-passista on aina sama jokaiselle asiakkaalle. 

Onko tilausvahvistuksiin tulossa muutoksia ?

 meinaan  kuluttajaliiton lakimies  sano sähköpostissa että vahvistus  on erittäin puutteellinen minkä sain .


@MMALINEN@  kirjoitti:

Onko tilausvahvistuksiin tulossa muutoksia ?


 meinaan  kuluttajaliiton lakimies  sano sähköpostissa että vahvistus  on erittäin puutteellinen minkä sain .




Tällä hetkellä ei ole tiedossa muutoksia. Asiaa voidaan selvittää vielä tarkemmin asiakaspalvelun kautta. Voit esimerkiksi laittaa meille yhteydenottopyynnön lomakkeella.

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .

Linkkien lähettäminenkään ei ole ongelmatonta   linkki voi olla  väärennetty  siksi jos tietoturvaa ajatellaan  niin pitäis olla  peruslaskutiedot sähköpostissa ja  sitten omilla sivuilla  lasku kokonaisuudessaan minne  voi sitten laittaa  henkilötiedot

 sama koskee  tilaus/irtisanomisvahvistuksia tuntuu vaan et telia ei kuuntele asiakkaitaan .

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@MMALINEN@  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule


mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .




Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


@Merja_J@  kirjoitti:

@MMALINEN@  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta

 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .


@MMALINEN@  kirjoitti:


@Merja_J@  kirjoitti:


@MMALINEN@  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule


mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .




Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?




Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta


 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .




Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.


@IlariJR@  kirjoitti:

@MMALINEN@  kirjoitti:

@Merja_J@  kirjoitti:

@MMALINEN@  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta

 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .


Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.


Voisin kysyä kenen tietoturvaan  ei ainakaan asiakkaan  kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön 

 kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään  voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu  .


@MMALINEN@  kirjoitti:
Voisin kysyä kenen tietoturvaan  ei ainakaan asiakkaan  kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön 

 kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään  voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu  .




Tämä on Telian sisäinen linjaus, jonka tarkoitus on parantaa asiakkaidemme tietosuojaa ja pyrkiä välttämään mahdollisia tietoturvaloukkauksia. Sen tarkemmin emme voi asiaa valitettavasti kommentoida.

Vastaa