Kirjoitettu
12-06-2019
06:26
Muokattu
14-06-2019
16:20
EssiJn
Sain liiga-passista laskun Toukokuun ajalta, 4.5-31.5
Eikös laskutus pitänyt mennä automaattisesti tauolle, kun ei enää pelata?
Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa
Edit EssiJn: siirretty Liigakeskusteluihin
28-05-2020 22:59
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
29-05-2020 08:42
Linkkien lähettäminenkään ei ole ongelmatonta linkki voi olla väärennetty siksi jos tietoturvaa ajatellaan niin pitäis olla peruslaskutiedot sähköpostissa ja sitten omilla sivuilla lasku kokonaisuudessaan minne voi sitten laittaa henkilötiedot
sama koskee tilaus/irtisanomisvahvistuksia tuntuu vaan et telia ei kuuntele asiakkaitaan .
29-05-2020 11:32
@MMALINEN@ kirjoitti:
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
29-05-2020 11:42
@Merja_J@ kirjoitti:
@MMALINEN@ kirjoitti:On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
08-06-2020
09:46
Muokattu
08-06-2020
10:10
@MMALINEN@ kirjoitti:
@Merja_J@ kirjoitti:
@MMALINEN@ kirjoitti:
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.
08-06-2020
09:58
Muokattu
08-06-2020
10:13
@IlariJR@ kirjoitti:
@MMALINEN@ kirjoitti:
@Merja_J@ kirjoitti:
@MMALINEN@ kirjoitti:On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.
Voisin kysyä kenen tietoturvaan ei ainakaan asiakkaan kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön
kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu .
08-06-2020 12:03
@MMALINEN@ kirjoitti:
Voisin kysyä kenen tietoturvaan ei ainakaan asiakkaan kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytönkun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu .
Tämä on Telian sisäinen linjaus, jonka tarkoitus on parantaa asiakkaidemme tietosuojaa ja pyrkiä välttämään mahdollisia tietoturvaloukkauksia. Sen tarkemmin emme voi asiaa valitettavasti kommentoida.