Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kimble63
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liiga-passin toukokuun laskutus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain liiga-passista laskun Toukokuun ajalta, 4.5-31.5

Eikös laskutus pitänyt mennä automaattisesti tauolle, kun ei enää pelata?

 

Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa

Edit EssiJn: siirretty Liigakeskusteluihin

66 vastausta
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Linkkien lähettäminenkään ei ole ongelmatonta   linkki voi olla  väärennetty  siksi jos tietoturvaa ajatellaan  niin pitäis olla  peruslaskutiedot sähköpostissa ja  sitten omilla sivuilla  lasku kokonaisuudessaan minne  voi sitten laittaa  henkilötiedot

 sama koskee  tilaus/irtisanomisvahvistuksia tuntuu vaan et telia ei kuuntele asiakkaitaan .

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 831 custom-general.kudos
  • 1168 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MMALINEN@  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Merja_J@  kirjoitti:

@MMALINEN@  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta

 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MMALINEN@  kirjoitti:

@Merja_J@  kirjoitti:

@MMALINEN@  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta

 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .


Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 498 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@IlariJR@  kirjoitti:

@MMALINEN@  kirjoitti:

@Merja_J@  kirjoitti:

@MMALINEN@  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta

 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .


Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.


Voisin kysyä kenen tietoturvaan  ei ainakaan asiakkaan  kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön 

 kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään  voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu  .

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MMALINEN@  kirjoitti:
Voisin kysyä kenen tietoturvaan  ei ainakaan asiakkaan  kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön 

 kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään  voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu  .


Tämä on Telian sisäinen linjaus, jonka tarkoitus on parantaa asiakkaidemme tietosuojaa ja pyrkiä välttämään mahdollisia tietoturvaloukkauksia. Sen tarkemmin emme voi asiaa valitettavasti kommentoida.