Kirjoitettu
12-06-2019
06:26
Muokattu
14-06-2019
16:20
EssiJn
Sain liiga-passista laskun Toukokuun ajalta, 4.5-31.5
Eikös laskutus pitänyt mennä automaattisesti tauolle, kun ei enää pelata?
Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa
Edit EssiJn: siirretty Liigakeskusteluihin
29-07-2019 23:01
Eiköhän sillä head of hockeyllakin ole ihan telia.fi päätteinen sähköpostiosoite, sinne vaan jos siltä tuntuu. Kaverihan tosin taisi äimistellä miten Liiga-tilauksia ei käydäkään tekemässä kivijalkakaupassa ja samalla mahdollisesti haksahtamassa muihin tyrkytyksiin, joten sähköpostikin saattaa olla hänelle vähän turhan moderni ja vieras viestintäkanava. Mutta yrittänyttä ei laiteta.
30-07-2019 08:57
@Clunssila@ kirjoitti:
Vastaisiko joku viisas vielä yhteen kysymykseen: Milloin pitää irtisanoa tämä joukkuepassi, ettei tarvitsisi enää maksaa mitään? 2 viikkoa ennen syyskuun alkua? Vai onko tuo "heti" tällä kertaa totta? Voinko tehdä irtisanomisen jo nyt siten, että palvelu katkeaa vasta elokuun lopussa? Viimeksi kun tätä yritin, se katkesi 2 viikon jälkeen.
Toukokuulta veloitus oli tosiaan 13,90 euroa ja tämä kattaa myös elokuun preseason -pelit. Harmi kuulla että tämä ei ole ollut selkeä! Otamme näistä saamistamme palautteista ehdottomasti koppia, sillä tarkoitus ei ole millään muotoa viestiä epäselvästi.
Kanavapaketeissamme on 30vrk minimitilausjakso, ja jos tämä on jo täynnä, niin kanavalla ei ole erillistä irtisanomisaikaa. Näin ollen kun haluat irtisanoa kanavapaketin, se päättyy samantien. Asiakassivujen kautta irtisanominen onnistuu itsepalveluna, mutta irtisanomisen ajastaminen ei sieltä ole mahdollista. Eli kun irtisanominen tulee kohdallesi ajankohtaiseksi, voit asioida asiakassivujen kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii, ja kanava irtisanoutuu muutamien minuuttien kuluessa. Ja toki asiakassivujen kautta chattimme on tavoitettavissa vuorokauden ympäri, eli jos mitä vain kysyttävää herää niin sielläkin autamme mielellämme!
Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat
30-07-2019 09:14
@MMALINEN@ kirjoitti:
Kelle tämmönen sähköpostiosote menee telia-email@telia.fi
oli telian nettisivuilla meneekö pääkonttoriin vai onko sinne vaan postiosote
ihan vaan siksi haluan tietää että haluan yhteyden pääkonttoriin missä päätetään asioista kun asiakaspalveluhan tekee vaan sen mitä niitten on käsketty tekeen ei ne päätä asioista .
Kyseiseen sähköpostiosoitteeseen lähetetyt viestit ohjautuvat asiakaspalveluumme. Suosittelen kuitenkin aina yhteydenottolomakkeella lähestymistä, koska tällöin saamme myös tarvittavat tiedot viestin lähettäjästä mahdollista vastausta, tai viestin muuta käsittelyä varten.
Yhteydenottolomakkeen kautta saadut palautteet ohjaamme myös eteenpäin, eli sikäli tuota voi hyvin myös hyödyntää palautteen lähetykseen vaikka palautetta ei suoraan asiakaspalveluun halua kohdistaakaan. Pääkonttoriin ei siis erillistä suoraa sähköpostiosoitetta löydy lainkaan.
Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat
20-08-2019 21:33
Eipä ole helppoa "asiakassivujen" kautta irtisanominen. Ei aivan riitä järki/kärsivällisyys tehdä sitä tuota kautta. Kumma kun ei kohdassa "omat palvelut" tai "omat tilaukset" ole mitään nappulaa josta palvelun voisi irtisanoa. Eikä siitä edes käy ilmi mitä on tilannut. No, eihän se tietenkään ole Telian etu, joten miksi laittaa sinne sellaista.
Nyt sitten pitäisi malttaa antaa suoraa asiallista palautetta sille asiakaspalvelijaparalle, joka puhelimitse pääsee ottamaan irtisanomiseni vastaan. Syytön kai hän siihen. Kiva työpaikka.
Palataan taas keväällä asiaan, turha yrittää sitten enää selitellä, miksi tilaus kannattaa pitää kesän voimassa.
21-08-2019 08:30
Kanavapaketin irtisanominen hoituu siten, että valitaan ensin se palvelu johon kyseinen paketti on tilattu. Sen jälkeen valitaan tuo "Kanavapaketit". Laitetaan täppä kohtaan "Käytössäsi nyt", jolloin sivulle listautuu ne paketit jotka sinulla on aktiivisena. "Muokkaa" -napilla pääset muokkaamaan kyseistä pakettia ja sieltä löytyy sitten "Poista palvelu", jolla paketti irtisanoutuu. Nyt en tiedä onko tästä ohjeesta sinulle enää apua mutta tiedoksi siis muillekin jos irtisanominen tuntuu hankalalta.
21-08-2019 09:47
@Merja_J@ kirjoitti:Kanavapaketin irtisanominen hoituu siten, että valitaan ensin se palvelu johon kyseinen paketti on tilattu. Sen jälkeen valitaan tuo "Kanavapaketit". Laitetaan täppä kohtaan "Käytössäsi nyt", jolloin sivulle listautuu ne paketit jotka sinulla on aktiivisena. "Muokkaa" -napilla pääset muokkaamaan kyseistä pakettia ja sieltä löytyy sitten "Poista palvelu", jolla paketti irtisanoutuu. Nyt en tiedä onko tästä ohjeesta sinulle enää apua mutta tiedoksi siis muillekin jos irtisanominen tuntuu hankalalta.
Tämä ei sitten ainakaan kaikilla toimi. Toisin sanoen, itse joudun kanavapaketit irtisanomaan asiakaspalvelun kautta koska Omat Sivut eivät toimi. Chatissa yleensä annetaan sama ohje, mutta toiston jälkeen ymmärretään ettei poisto toimi. Ks. kuvat.
1.
2.
3.
Painamalla siis poista palvelu painiketta, sen väri muuttuu mutta palvelu ei häviä.
21-08-2019
10:23
Muokattu
21-08-2019
10:23
Hei @Anonymous !
Laitetaan tästä tietoa eteenpäin, että tarkistetaan toimivuus.
Oletko kokeillut toisella selaimella tai poistaa käytössä olevalta selaimelta välimuistin ja evästeet?
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
21-08-2019 10:37
Kyllä kaikki perusniksit on kokeiltu, eri selaimet, tyhjennykset ja laitteet. Jos jollain tulisi toimia niin Minun Telia sovelluksella, mutta siellä siis sama homma.
Lisättäköön, että kyllä asiakaspalvelu on tuntunut olevan tietoinen viasta kunhan ovat ensin ohjeistaneet ja sitten tarkistaneet *jotain* jolloin kertovat että voivat poistaa ne, koska ei poisto toimi.
27-08-2019 19:04
@Anonymous@ kirjoitti:
Kyllä kaikki perusniksit on kokeiltu, eri selaimet, tyhjennykset ja laitteet. Jos jollain tulisi toimia niin Minun Telia sovelluksella, mutta siellä siis sama homma.
Lisättäköön, että kyllä asiakaspalvelu on tuntunut olevan tietoinen viasta kunhan ovat ensin ohjeistaneet ja sitten tarkistaneet *jotain* jolloin kertovat että voivat poistaa ne, koska ei poisto toimi.
Todennäköisesti sinulle on jäänyt joku jumitilanne meidän järjestelmien osalta. Tähän tarvitsisimme sinulta apuja, että tulisit Häiriöilmoitusten puolelle asian kanssa, esim. Ajanvaraus Häiriöilmoituksiin , niin saisimme korjattua tilanteen kuntoon kohdaltasi.
01-09-2019 22:29
Eipä tosiaan tuolla tavalla toiminut, ei löytänyt mitään omia tilauksia.
Niinpä sitten soitin viime viikolla (elokuussa) asiakaspalveluun. Varmistin aluksi tilanteen kysymällä alkaako laskutus heti syyskuun alusta. Alkaa toki. Puolen kuukauden peleistä taas täysi hinta. Annoin tästä palautetta.
Sain sitten lopulta irtisanottua sen Kärppäpassin. Vai sainkohan?! Tyyppi lupasi laittaa vahvistuksen sähköpostiin. Sitä tässä vielä odottelen. Mielestäni olin harvinaisen selkeäsanainen tuossa irtisanomisessa ja kuulosti että tyyppikin sen ymmärsi.
Nyt sitten palasin tänne omille sivuille tsekkaamaan... ja kappas: Nyt näkyy omat tilaukset. "Käsittelyssä"! Ja sitä kun klikkasin niin siinä näkyy sekä pre-season-passi, että Kärppäpassi, tilaukset mukamas voimassa. Jopas jotakin! Laittakaahan laskua vielä tästä! ___________________________ (tuohon voi itsekukin lisätä suosikkinsa rumien sanojen valikoimastaan).
No, onneksi Telia nauhoittaa nuo asiakaspalvelutapahtumansa, voivat sieltä tarkistaa. Kuunnelkaa oikein porukalla! Itsellänikin on äppi, joka nauhoittaa puhelut. Telian kanssa asioidessa sellainen kannattaa olla. Saapa nähdä mitä seuravaksi...