Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64333
Kirjoituksia 175005

Liiga-passin toukokuun laskutus



Highlighted

Liiga-passin toukokuun laskutus

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Liiga-passin toukokuun laskutus

1/67

Sain liiga-passista laskun Toukokuun ajalta, 4.5-31.5

Eikös laskutus pitänyt mennä automaattisesti tauolle, kun ei enää pelata?

 

Edit LiisaMn: muutettu otsikkoa

Edit EssiJn: siirretty Liigakeskusteluihin

0 tykkäystä
66 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 469 kpl

61/67

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .

Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 469 kpl

62/67

Linkkien lähettäminenkään ei ole ongelmatonta   linkki voi olla  väärennetty  siksi jos tietoturvaa ajatellaan  niin pitäis olla  peruslaskutiedot sähköpostissa ja  sitten omilla sivuilla  lasku kokonaisuudessaan minne  voi sitten laittaa  henkilötiedot

 sama koskee  tilaus/irtisanomisvahvistuksia tuntuu vaan et telia ei kuuntele asiakkaitaan .

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 936 kpl

63/67

@MMALINEN  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 469 kpl

64/67

@Merja_J  kirjoitti:

@MMALINEN  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta

 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

65/67

@MMALINEN  kirjoitti:

@Merja_J  kirjoitti:

@MMALINEN  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta

 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .


Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 469 kpl

66/67

@IlariJR  kirjoitti:

@MMALINEN  kirjoitti:

@Merja_J  kirjoitti:

@MMALINEN  kirjoitti:

On se kumma kun   sopimusvahvihtuksessa ei  lue mitään  henkilötietoja  eikä irtisanomisvahvistusta tule

mutta kuitenkin telia edelleen laittaa  laskuihin asiakas  ja  laskunnumeron   nimi ja osoite tiedotkin on  tosin  lasku pitää nykyään  hakea linkin takaa  jos haluaa  muut kuin   laskun maksutiedot  mutta kuitenkin .


Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?


Viimesin viesti  on 23.11.18  multi-sim palvelusta

 en tuu ottaan    syksyllä tappara-passia  jos  näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon   asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny  mistä selviää mitä on tehty  ja  kenestä on kyse  eli henkilöllisyys  jotenkin näkyä .


Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.


Voisin kysyä kenen tietoturvaan  ei ainakaan asiakkaan  kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön 

 kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään  voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu  .

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

67/67

@MMALINEN  kirjoitti:
Voisin kysyä kenen tietoturvaan  ei ainakaan asiakkaan  kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön 

 kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään  voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu  .


Tämä on Telian sisäinen linjaus, jonka tarkoitus on parantaa asiakkaidemme tietosuojaa ja pyrkiä välttämään mahdollisia tietoturvaloukkauksia. Sen tarkemmin emme voi asiaa valitettavasti kommentoida.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.