On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Linkkien lähettäminenkään ei ole ongelmatonta linkki voi olla väärennetty siksi jos tietoturvaa ajatellaan niin pitäis olla peruslaskutiedot sähköpostissa ja sitten omilla sivuilla lasku kokonaisuudessaan minne voi sitten laittaa henkilötiedot
sama koskee tilaus/irtisanomisvahvistuksia tuntuu vaan et telia ei kuuntele asiakkaitaan .
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.
On se kumma kun sopimusvahvihtuksessa ei lue mitään henkilötietoja eikä irtisanomisvahvistusta tule
mutta kuitenkin telia edelleen laittaa laskuihin asiakas ja laskunnumeron nimi ja osoite tiedotkin on tosin lasku pitää nykyään hakea linkin takaa jos haluaa muut kuin laskun maksutiedot mutta kuitenkin .
Kurkkasitko telia.fi -sivuille. Onko liigapassin irtisanomisesta tullut vahvistusta sinne viestikeskukseen "laskut ja viestit" -osioon?
Viimesin viesti on 23.11.18 multi-sim palvelusta
en tuu ottaan syksyllä tappara-passia jos näitä tilaus/irtisanomisvahvistuksia ei saada kuntoon asiakkaalla pitää saada vahvistus siittä mitä von tehny mistä selviää mitä on tehty ja kenestä on kyse eli henkilöllisyys jotenkin näkyä .
Saimme tähän nyt virallisen vastauksen tietosuoja-asioista vastaavalta henkilöltä. Suhtaudumme asiakkaidemme tietoturvaan Telialla vakavasti ja tämän vuoksi sähköpostitse lähetettävissä tilaus- ja irtisanomisvahvistuksissamme ei ole asiakkaidemme henkilötietoja.
Voisin kysyä kenen tietoturvaan ei ainakaan asiakkaan kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön
kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu .
@MMALINEN kirjoitti: Voisin kysyä kenen tietoturvaan ei ainakaan asiakkaan kun sopimus/irtisamomisvahvistus on täysin hyödytön
kun siinä ei ole edes asiakasnumeroa niin sillä ei voi todistaa mitään voisko laittaa lainkohdan mihin tää telian päätös perustuu kai tää lakiin perustuu .
Tämä on Telian sisäinen linjaus, jonka tarkoitus on parantaa asiakkaidemme tietosuojaa ja pyrkiä välttämään mahdollisia tietoturvaloukkauksia. Sen tarkemmin emme voi asiaa valitettavasti kommentoida.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää?
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi
osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.