Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60868
Kirjoituksia 167286

Liigakausi ohi, miten maksut menee?

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎13-09-2017
Kirjoituksia: 7
11/16

Vs: Liigakausi ohi, miten maksut menee?

olette avanneet liigan ennenaikaisesta loppumisesta johtuen c more hits kanavan korvaukseksi.  Mutta miten tuo "korvaus" hyödyntää minua kun minulla oli c more paketti tilattuna ?

0 tykkäystä
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 839
12/16

@Timrau  kirjoitti:

olette avanneet liigan ennenaikaisesta loppumisesta johtuen c more hits kanavan korvaukseksi.  Mutta miten tuo "korvaus" hyödyntää minua kun minulla oli c more paketti tilattuna ?

Noiden kanavien avaus ei välttämättä juuri sinua hyödytä. Olemme kuitenkin avanneet myös seuraavat kanavat huhtikuun loppuun saakka katsottavaksi: 

• CNN
  • BBC World News
  • Nick Jr
  • Cartoon Network

Toivottavasti noista löytyy mukavaa katsottavaa. Kanavatiedotetta kannattaa seurata, sieltä löytyy myös tieto näistä uusimmista avatuista kanavista. 

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 422
13/16

Eipä ole irtisanomisvahvistusta vielä näkyny koskahan se tulee   paketti on kyllä sulkeutunu   omilla sivuilla ?

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-03-2020
Kirjoituksia: 1
14/16

Sama homma täällä. Laskua pukkaa vaikka aikoja sitten perunut paketin, kun liigassa ensimmäisen kerran pelattiin tyhjille katsomoille. Mikä mättää?

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2019
Kirjoituksia: 36
Kirjautuneena
15/16

@MMALINEN  kirjoitti:

Eipä ole irtisanomisvahvistusta vielä näkyny koskahan se tulee   paketti on kyllä sulkeutunu   omilla sivuilla ?

@MMALINEN erillistä irtisanomisvahvistusta ei lähde kanavista, ainakaan toistaiseksi. Mikäli Omilla sivuillasi ei näy Liigapassia, on paketti poistunut kokonaan.

@aNetti93  kirjoitti:

Sama homma täällä. Laskua pukkaa vaikka aikoja sitten perunut paketin, kun liigassa ensimmäisen kerran pelattiin tyhjille katsomoille. Mikä mättää?

@aNetti93 Liigan osalta laskutetaan siltä kuukaudelta, kun pelataan, eli tässä tapauksessa laskutus päättyy maaliskuun loppuun.

Lisä huomiona, että Liiga-tilauksen voi kuitenkin jättää hyvillä mielin voimaan ensi syksyä varten, sillä emme laskuta Liiga- ja Joukkuepassiasiakkaita enää huhtikuusta alkaen.

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 422
16/16

Lähetin kuluttajaneuvontaan  kyselyä   toiminnan  laillisuudesta katotaan miten vastaavat 

eli sitä että tilausvahvistuksessa ei ole edes asiakasnumeroa ja irtisanomisvahvistusta ei edes tule

tää meinaan on  kuluttajan näkökulmnasta todella huolestuttavaa varsinkin kun on kuukauden irtisanomisaika .

0 tykkäystä