Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TheMikkiz
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liigakausi ohi, miten maksut menee?

https://yle.fi/urheilu/3-11256513

 

Miten maksut menee maaliskuulta? Entä siitä eteenpäin?

22 vastausta
Timrau
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

olette avanneet liigan ennenaikaisesta loppumisesta johtuen c more hits kanavan korvaukseksi.  Mutta miten tuo "korvaus" hyödyntää minua kun minulla oli c more paketti tilattuna ?

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 796 custom-general.kudos
  • 1045 custom-general.replies
  • 72 custom-general.solutions


@Timrau  kirjoitti:

olette avanneet liigan ennenaikaisesta loppumisesta johtuen c more hits kanavan korvaukseksi.  Mutta miten tuo "korvaus" hyödyntää minua kun minulla oli c more paketti tilattuna ?


Noiden kanavien avaus ei välttämättä juuri sinua hyödytä. Olemme kuitenkin avanneet myös seuraavat kanavat huhtikuun loppuun saakka katsottavaksi: 

 

  • CNN
  • BBC World News
  • Nick Jr
  • Cartoon Network

Toivottavasti noista löytyy mukavaa katsottavaa. Kanavatiedotetta kannattaa seurata, sieltä löytyy myös tieto näistä uusimmista avatuista kanavista. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 484 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Eipä ole irtisanomisvahvistusta vielä näkyny koskahan se tulee   paketti on kyllä sulkeutunu   omilla sivuilla ?

aNetti93
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sama homma täällä. Laskua pukkaa vaikka aikoja sitten perunut paketin, kun liigassa ensimmäisen kerran pelattiin tyhjille katsomoille. Mikä mättää?

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 107 custom-general.kudos
  • 385 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions


@MMALINEN  kirjoitti:

Eipä ole irtisanomisvahvistusta vielä näkyny koskahan se tulee   paketti on kyllä sulkeutunu   omilla sivuilla ?


@MMALINEN erillistä irtisanomisvahvistusta ei lähde kanavista, ainakaan toistaiseksi. Mikäli Omilla sivuillasi ei näy Liigapassia, on paketti poistunut kokonaan.

 


@aNetti93  kirjoitti:

Sama homma täällä. Laskua pukkaa vaikka aikoja sitten perunut paketin, kun liigassa ensimmäisen kerran pelattiin tyhjille katsomoille. Mikä mättää?


@aNetti93 Liigan osalta laskutetaan siltä kuukaudelta, kun pelataan, eli tässä tapauksessa laskutus päättyy maaliskuun loppuun.

 

Lisä huomiona, että Liiga-tilauksen voi kuitenkin jättää hyvillä mielin voimaan ensi syksyä varten, sillä emme laskuta Liiga- ja Joukkuepassiasiakkaita enää huhtikuusta alkaen.

Telia Yhteisön moderaattori | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 484 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Lähetin kuluttajaneuvontaan  kyselyä   toiminnan  laillisuudesta katotaan miten vastaavat 

  eli sitä että tilausvahvistuksessa ei ole edes asiakasnumeroa ja irtisanomisvahvistusta ei edes tule

tää meinaan on  kuluttajan näkökulmnasta todella huolestuttavaa varsinkin kun on kuukauden irtisanomisaika .

Bisse84
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Oletko Malinen saanut kuluttajaneuvonnasta vastausta kyselyysi? Itseänikin otti tämä todella paljon päähän ja telia toimi todella tahdittomasti. 

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 484 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions


@Bisse84  kirjoitti:

Oletko Malinen saanut kuluttajaneuvonnasta vastausta kyselyysi? Itseänikin otti tämä todella paljon päähän ja telia toimi todella tahdittomasti. 


En ole saanut pitänee varmaan jossain vaiheessa  soitella  kun telian kanssa  ei voi tehdä sopimuksia ennen kuin tää asia selviää .

Lähetin  uuden kyselyn asiasta.

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 484 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Tämmönen viesti tuli äsken kuluttajaneuvojalta

"Hei!

 

Otit sähköisesti yhteyttä kuluttajaneuvontaan koskien sopimusvahvistusta ja irtisanomisen vahvistamista.

 

Sopimusvahvistus: Monia sopimuksia on mahdollista tehdä esimerkiksi suullisesti ilman, että laaditaan mitään sopimusasiakirjoja. Kuitenkin esimerkiksi etämyynnissä ja kotimyynnissä kuluttajalle on lain mukaan annettava sopimusvahvistus, jossa pitää olla yritystä ja tuotetta tai palvelua sekä mahdollista peruuttamista koskevat tiedot. Laissa ei vaadita asiakkaan tietojen sisällyttämistä vahvistukseen, vaikka selvyyden vuoksi niitä usein käytetään vahvistuksissa.

 

Irtisanomisen vahvistaminen: Tiettyjä poikkeuksia kuten puhelinliittymiä lukuun ottamatta yrityksellä ei ole lakisääteistä velvollisuutta lähettää kirjallista vahvistusta siitä, että kuluttaja on irtisanonut sopimuksen. Kuluttajan tekemässä irtisanomisilmoituksessa täytyy käytännössä olla jokin yksilöivä tieto, kuten oma nimi ja asiakasnumero, jotta tiedetään, keneltä se on. Varmuuden vuoksi kuluttajan kannattaa lähettää irtisanomisilmoitus kirjallisesti esimerkiksi sähköpostilla tai sähköisessä asioinnissa ja säästää lähettämänsä viesti, tai erikseen pyytää yritykseltä vahvistus, jotta voi myöhemmin tarvittaessa todistaa irtisanoneensa sopimuksen."

 

eli telia varmaan toimii  lain  mukaan ainakin suurin piirtein 

 mutta  asiakaan etua  telia ei ajattele .

 

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
  • 90 custom-general.kudos
  • 484 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions


@MMALINEN  kirjoitti:

Tämmönen viesti tuli äsken kuluttajaneuvojalta

"Hei!

 

Otit sähköisesti yhteyttä kuluttajaneuvontaan koskien sopimusvahvistusta ja irtisanomisen vahvistamista.

 

Sopimusvahvistus: Monia sopimuksia on mahdollista tehdä esimerkiksi suullisesti ilman, että laaditaan mitään sopimusasiakirjoja. Kuitenkin esimerkiksi etämyynnissä ja kotimyynnissä kuluttajalle on lain mukaan annettava sopimusvahvistus, jossa pitää olla yritystä ja tuotetta tai palvelua sekä mahdollista peruuttamista koskevat tiedot. Laissa ei vaadita asiakkaan tietojen sisällyttämistä vahvistukseen, vaikka selvyyden vuoksi niitä usein käytetään vahvistuksissa.

 

Irtisanomisen vahvistaminen: Tiettyjä poikkeuksia kuten puhelinliittymiä lukuun ottamatta yrityksellä ei ole lakisääteistä velvollisuutta lähettää kirjallista vahvistusta siitä, että kuluttaja on irtisanonut sopimuksen. Kuluttajan tekemässä irtisanomisilmoituksessa täytyy käytännössä olla jokin yksilöivä tieto, kuten oma nimi ja asiakasnumero, jotta tiedetään, keneltä se on. Varmuuden vuoksi kuluttajan kannattaa lähettää irtisanomisilmoitus kirjallisesti esimerkiksi sähköpostilla tai sähköisessä asioinnissa ja säästää lähettämänsä viesti, tai erikseen pyytää yritykseltä vahvistus, jotta voi myöhemmin tarvittaessa todistaa irtisanoneensa sopimuksen."

 

eli telia varmaan toimii  lain  mukaan ainakin suurin piirtein 

 mutta  asiakaan etua  telia ei ajattele .

 


Tähän voisi joku telialainen sanoa jotain  koska  ymmärrän kirjotuksen niin  että laki ei kiellä   yksilöinti tietojen   laittamista   vaan telia on  vaan  tehty päätöksen että niitä ei  laiteta vaikka se on asiakkaan edun vastaista .