Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176346

Liigakausi ohi, miten maksut menee?



Highlighted

Liigakausi ohi, miten maksut menee?

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Liigakausi ohi, miten maksut menee?

1/23

https://yle.fi/urheilu/3-11256513

 

Miten maksut menee maaliskuulta? Entä siitä eteenpäin?

Vastaa
0 tykkäystä
22 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

11/23

olette avanneet liigan ennenaikaisesta loppumisesta johtuen c more hits kanavan korvaukseksi.  Mutta miten tuo "korvaus" hyödyntää minua kun minulla oli c more paketti tilattuna ?

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 943 kpl

12/23

@Timrau  kirjoitti:

olette avanneet liigan ennenaikaisesta loppumisesta johtuen c more hits kanavan korvaukseksi.  Mutta miten tuo "korvaus" hyödyntää minua kun minulla oli c more paketti tilattuna ?


Noiden kanavien avaus ei välttämättä juuri sinua hyödytä. Olemme kuitenkin avanneet myös seuraavat kanavat huhtikuun loppuun saakka katsottavaksi: 

 

  • CNN
  • BBC World News
  • Nick Jr
  • Cartoon Network

Toivottavasti noista löytyy mukavaa katsottavaa. Kanavatiedotetta kannattaa seurata, sieltä löytyy myös tieto näistä uusimmista avatuista kanavista. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 474 kpl

13/23

Eipä ole irtisanomisvahvistusta vielä näkyny koskahan se tulee   paketti on kyllä sulkeutunu   omilla sivuilla ?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

14/23

Sama homma täällä. Laskua pukkaa vaikka aikoja sitten perunut paketin, kun liigassa ensimmäisen kerran pelattiin tyhjille katsomoille. Mikä mättää?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 235 kpl

15/23

@MMALINEN  kirjoitti:

Eipä ole irtisanomisvahvistusta vielä näkyny koskahan se tulee   paketti on kyllä sulkeutunu   omilla sivuilla ?


@MMALINEN erillistä irtisanomisvahvistusta ei lähde kanavista, ainakaan toistaiseksi. Mikäli Omilla sivuillasi ei näy Liigapassia, on paketti poistunut kokonaan.

 


@aNetti93  kirjoitti:

Sama homma täällä. Laskua pukkaa vaikka aikoja sitten perunut paketin, kun liigassa ensimmäisen kerran pelattiin tyhjille katsomoille. Mikä mättää?


@aNetti93 Liigan osalta laskutetaan siltä kuukaudelta, kun pelataan, eli tässä tapauksessa laskutus päättyy maaliskuun loppuun.

 

Lisä huomiona, että Liiga-tilauksen voi kuitenkin jättää hyvillä mielin voimaan ensi syksyä varten, sillä emme laskuta Liiga- ja Joukkuepassiasiakkaita enää huhtikuusta alkaen.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 474 kpl

16/23

Lähetin kuluttajaneuvontaan  kyselyä   toiminnan  laillisuudesta katotaan miten vastaavat 

  eli sitä että tilausvahvistuksessa ei ole edes asiakasnumeroa ja irtisanomisvahvistusta ei edes tule

tää meinaan on  kuluttajan näkökulmnasta todella huolestuttavaa varsinkin kun on kuukauden irtisanomisaika .

Vastaa
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 15 kpl

17/23

Oletko Malinen saanut kuluttajaneuvonnasta vastausta kyselyysi? Itseänikin otti tämä todella paljon päähän ja telia toimi todella tahdittomasti. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 474 kpl

18/23

@Bisse84  kirjoitti:

Oletko Malinen saanut kuluttajaneuvonnasta vastausta kyselyysi? Itseänikin otti tämä todella paljon päähän ja telia toimi todella tahdittomasti. 


En ole saanut pitänee varmaan jossain vaiheessa  soitella  kun telian kanssa  ei voi tehdä sopimuksia ennen kuin tää asia selviää .

Lähetin  uuden kyselyn asiasta.

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 474 kpl

19/23

Tämmönen viesti tuli äsken kuluttajaneuvojalta

"Hei!

 

Otit sähköisesti yhteyttä kuluttajaneuvontaan koskien sopimusvahvistusta ja irtisanomisen vahvistamista.

 

Sopimusvahvistus: Monia sopimuksia on mahdollista tehdä esimerkiksi suullisesti ilman, että laaditaan mitään sopimusasiakirjoja. Kuitenkin esimerkiksi etämyynnissä ja kotimyynnissä kuluttajalle on lain mukaan annettava sopimusvahvistus, jossa pitää olla yritystä ja tuotetta tai palvelua sekä mahdollista peruuttamista koskevat tiedot. Laissa ei vaadita asiakkaan tietojen sisällyttämistä vahvistukseen, vaikka selvyyden vuoksi niitä usein käytetään vahvistuksissa.

 

Irtisanomisen vahvistaminen: Tiettyjä poikkeuksia kuten puhelinliittymiä lukuun ottamatta yrityksellä ei ole lakisääteistä velvollisuutta lähettää kirjallista vahvistusta siitä, että kuluttaja on irtisanonut sopimuksen. Kuluttajan tekemässä irtisanomisilmoituksessa täytyy käytännössä olla jokin yksilöivä tieto, kuten oma nimi ja asiakasnumero, jotta tiedetään, keneltä se on. Varmuuden vuoksi kuluttajan kannattaa lähettää irtisanomisilmoitus kirjallisesti esimerkiksi sähköpostilla tai sähköisessä asioinnissa ja säästää lähettämänsä viesti, tai erikseen pyytää yritykseltä vahvistus, jotta voi myöhemmin tarvittaessa todistaa irtisanoneensa sopimuksen."

 

eli telia varmaan toimii  lain  mukaan ainakin suurin piirtein 

 mutta  asiakaan etua  telia ei ajattele .

 

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 474 kpl

20/23

@MMALINEN  kirjoitti:

Tämmönen viesti tuli äsken kuluttajaneuvojalta

"Hei!

 

Otit sähköisesti yhteyttä kuluttajaneuvontaan koskien sopimusvahvistusta ja irtisanomisen vahvistamista.

 

Sopimusvahvistus: Monia sopimuksia on mahdollista tehdä esimerkiksi suullisesti ilman, että laaditaan mitään sopimusasiakirjoja. Kuitenkin esimerkiksi etämyynnissä ja kotimyynnissä kuluttajalle on lain mukaan annettava sopimusvahvistus, jossa pitää olla yritystä ja tuotetta tai palvelua sekä mahdollista peruuttamista koskevat tiedot. Laissa ei vaadita asiakkaan tietojen sisällyttämistä vahvistukseen, vaikka selvyyden vuoksi niitä usein käytetään vahvistuksissa.

 

Irtisanomisen vahvistaminen: Tiettyjä poikkeuksia kuten puhelinliittymiä lukuun ottamatta yrityksellä ei ole lakisääteistä velvollisuutta lähettää kirjallista vahvistusta siitä, että kuluttaja on irtisanonut sopimuksen. Kuluttajan tekemässä irtisanomisilmoituksessa täytyy käytännössä olla jokin yksilöivä tieto, kuten oma nimi ja asiakasnumero, jotta tiedetään, keneltä se on. Varmuuden vuoksi kuluttajan kannattaa lähettää irtisanomisilmoitus kirjallisesti esimerkiksi sähköpostilla tai sähköisessä asioinnissa ja säästää lähettämänsä viesti, tai erikseen pyytää yritykseltä vahvistus, jotta voi myöhemmin tarvittaessa todistaa irtisanoneensa sopimuksen."

 

eli telia varmaan toimii  lain  mukaan ainakin suurin piirtein 

 mutta  asiakaan etua  telia ei ajattele .

 


Tähän voisi joku telialainen sanoa jotain  koska  ymmärrän kirjotuksen niin  että laki ei kiellä   yksilöinti tietojen   laittamista   vaan telia on  vaan  tehty päätöksen että niitä ei  laiteta vaikka se on asiakkaan edun vastaista .

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.