Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64232
Kirjoituksia 174728

Pitsiturnaus



Highlighted

Pitsiturnaus

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

Pitsiturnaus

1/12

Ihmeen kaupalla pitsiturnaus saatiin meilläkin näkymään livenä mutta ohjelmakirjastosta ei saa Lukon pelejä pyörimään. Mikä mahtaa olla taas vikana kun antaa vain teksin "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"? 

0 tykkäystä
11 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 430 kpl

2/12

Hei @Marte ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Siellä on ollut tosiaan pari peliä jotka eivät ole näkyneet, vaan on tullut tuo virheilmoitus.

Voihan olla että myöhemmin alkaa näkymään myös nuo 🙂👌🏻

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 531 kpl

3/12

@Marte, kuten @kiisseli67 sanoikin, Telia TV:n sovelluksella ja kaikkiin nettiyhteyksiin sopivalla Telia TV -digiboksilla ei mm. Lukon pelit välieräottelua lukuun ottamatta toimi. Teemme töitä sen eteen että tallenteet vielä saataisiin palveluun.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

4/12

@Pekka_Koo@

Miksi tuota hoetaan joka paikassa että "boxi näkyy kaikilla nettiyhteyksillä" kun SE EI PIDÄ PAIKKANSA! Ellei nyt olla saatu asiaa korjattua, mitä suuresti epäilen. Kuukauden tappelimme asiakaspalvelun kanssa eikä boxi toiminut sekuntiakaan taloyhtiömme netillä. Lopulta puoliväkisin palautimme boxin ja vaikka mobiilin piti jatkua niin EI. Kaikki tilaukset taas alusta. Ja vielä kaupan päälle siitä toimimattomasta kuukaudesta tuli lasku vaikka kampanjassa oli 4 kk ilmaiseksi. Tässä hyvin lyhyesti meidän liigakauden alkutai

 

Jossain mainittiin että preseason pelit näkyisivät vain viikon tuolla kirjastossa joten eipä ole hyötyä meidän joukkue passista jos ne "jossain vaiheessa alkavat näkyä". Eipä tähän muuta voi todeta kuin että Telia osaa... 😒 

0 tykkäystä

Telialainen
Viestejä 531 kpl

5/12

@Marte, harmillista kuulla että ongelmia on ollut noin paljon. Osassa Finnet-yhtiöiden liittymistä on tosiaan toimivuuden kanssa tällä hetkellä vikaa, jota selvitetään parhaillaan. Oliko Finnet-yhteydestä nimenomaan kyse taloyhtiössänne?

 

Kun tallenteet saadaan korjattua, niin sille saadaan myös katseluaikaakin kyllä lisää.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

6/12

@Pekka_Koo, Salon Lounea meillä. 

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 531 kpl

7/12

@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo, Salon Lounea meillä. 


Jeps, eli Finnet-liittoon kuuluva operaattori ja kuuluu siis tuon saman vian piiriin.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

8/12

@Pekka_Koo

Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 531 kpl

9/12

@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo

Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 


Kiitos palautteesta! Kyseessä on nyt kuitenkin vikatilanne eli siihen pyrimme että digiboksi kaikilla liittymillä tulee toimimaan.

Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 387 kpl

10/12

@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo

Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 


Kanssa-asiakkaana haluan huomauttaa, että palvelu tosiaan toimii millä tahansa nettiyhteydellä. Itselläni on kaikkien kolmen operaattorin mobiililaajakaistat.

 

On eri asia jos päällä on vikatilanne, joka estää normaalin toiminnan. Se ei ole pysyvä tila, vaan vikaa korjataan, ja korjauksen jälkeen boksi toimii Finnet-ryhmän liittymillä. Se ei ole virheellistä markkinointia taikka kukaan ole tuossa huijaamassa, sillä vika on toimimattomuuden syy. Silloin tuo olisi huijausta, jos myytäisiin purkki, eikä sitä saisi koskaan toimimaan vaikkapa Elisan liittymillä.

 

---

en edusta Teliaa.

 

 

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.