Pitsiturnaus

  • 29 November 2018
  • 13 kommenttia
  • 45 katselukertaa

Ihmeen kaupalla pitsiturnaus saatiin meilläkin näkymään livenä mutta ohjelmakirjastosta ei saa Lukon pelejä pyörimään. Mikä mahtaa olla taas vikana kun antaa vain teksin "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"? 


13 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Marte ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Siellä on ollut tosiaan pari peliä jotka eivät ole näkyneet, vaan on tullut tuo virheilmoitus.


Voihan olla että myöhemmin alkaa näkymään myös nuo ???

@Marte, kuten @kiisseli67 sanoikin, Telia TV:n sovelluksella ja kaikkiin nettiyhteyksiin sopivalla Telia TV -digiboksilla ei mm. Lukon pelit välieräottelua lukuun ottamatta toimi. Teemme töitä sen eteen että tallenteet vielä saataisiin palveluun.

@Pekka_Koo@

Miksi tuota hoetaan joka paikassa että "boxi näkyy kaikilla nettiyhteyksillä" kun SE EI PIDÄ PAIKKANSA! Ellei nyt olla saatu asiaa korjattua, mitä suuresti epäilen. Kuukauden tappelimme asiakaspalvelun kanssa eikä boxi toiminut sekuntiakaan taloyhtiömme netillä. Lopulta puoliväkisin palautimme boxin ja vaikka mobiilin piti jatkua niin EI. Kaikki tilaukset taas alusta. Ja vielä kaupan päälle siitä toimimattomasta kuukaudesta tuli lasku vaikka kampanjassa oli 4 kk ilmaiseksi. Tässä hyvin lyhyesti meidän liigakauden alkutai

 

Jossain mainittiin että preseason pelit näkyisivät vain viikon tuolla kirjastossa joten eipä ole hyötyä meidän joukkue passista jos ne "jossain vaiheessa alkavat näkyä". Eipä tähän muuta voi todeta kuin että Telia osaa... ? 

@Marte, harmillista kuulla että ongelmia on ollut noin paljon. Osassa Finnet-yhtiöiden liittymistä on tosiaan toimivuuden kanssa tällä hetkellä vikaa, jota selvitetään parhaillaan. Oliko Finnet-yhteydestä nimenomaan kyse taloyhtiössänne?

 

Kun tallenteet saadaan korjattua, niin sille saadaan myös katseluaikaakin kyllä lisää.

@Pekka_Koo, Salon Lounea meillä. 


@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo, Salon Lounea meillä. 


Jeps, eli Finnet-liittoon kuuluva operaattori ja kuuluu siis tuon saman vian piiriin.

@Pekka_Koo

Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 


@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo

Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 


Kiitos palautteesta! Kyseessä on nyt kuitenkin vikatilanne eli siihen pyrimme että digiboksi kaikilla liittymillä tulee toimimaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Marte@  kirjoitti:

@Pekka_Koo


Eli virheellistä mainontaa, asiakkaiden harhaanjohtamista ja siten asiakaspalvelun ruuhkautumista. 




Kanssa-asiakkaana haluan huomauttaa, että palvelu tosiaan toimii millä tahansa nettiyhteydellä. Itselläni on kaikkien kolmen operaattorin mobiililaajakaistat.


 


On eri asia jos päällä on vikatilanne, joka estää normaalin toiminnan. Se ei ole pysyvä tila, vaan vikaa korjataan, ja korjauksen jälkeen boksi toimii Finnet-ryhmän liittymillä. Se ei ole virheellistä markkinointia taikka kukaan ole tuossa huijaamassa, sillä vika on toimimattomuuden syy. Silloin tuo olisi huijausta, jos myytäisiin purkki, eikä sitä saisi koskaan toimimaan vaikkapa Elisan liittymillä.


 


---


en edusta Teliaa.


 


 

@Purnipsi, @Pekka_Koo

Fine jos tosiaan on vikatilanne mutta meidän kohdalla aluksi kukaan ei myöntänyt mitään vikaa olevan, meidän reititin oli kuulemma vain vääränlainen, ja kun itse otimme yhteyttä Louneaan niin he tiesivät että on jotain ongelmaa joskus heidän päivitysten jälkeen ollut. Telialle ilmoitettuamme totesivat vain että hyvä tietää vähän mistä aloittaa. Ja tähänkin oli jo kaksi viikkoa mennyt. Ensimmäisen kerran kun yritin palauttaa boxia niin myyjä tiesi sanoa että on ollut ongelmia ennenkin. Jos kerran asiasta tiedetään niin siitä kuuluisi mainita ostajalle eikä vakuutella että kaikki toimii. 

 

Aloimme tämän taistelun jo toukokuussa ja jos vieläkään ei olla ns vikatilannetta saatu korjattua, on se minun mielestäni kohtuutonta kuluttajaa kohtaan. Vaihdoimme takaisin kilpailijan boxiin. Todella huonoa palvelua olemme saaneet ja se on turhauttavaa kun yksinoikeudella jollain on tällainen eikä asiat toimi. 

@Marte, ymmärrän ja pahoittelut että asian selvittelyyn paloi noin paljon aikaa. Aluksi vika ei ollutkaan tiedossa ja kiitos mm. asiakkaiden valppauden, vian aiheuttaja löytyikin. Nyt meidän täytyy vielä löytää vikaan korjaus, uskon että se kyllä löytyy.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Telia TV-digiboksin Liiga-kanavien ohjelmaoppaassa näkyy 5.8.2022 Pitsiturnauksien pelejä. Näkyykö ne ilmaiseksi Liiga-passilla ? Entä näkyykö kaikki pelit loppuotteluun asti ?

Käyttäjätaso 1

@Tomppa_1  kirjoitti:

Telia TV-digiboksin Liiga-kanavien ohjelmaoppaassa näkyy 5.8.2022 Pitsiturnauksien pelejä. Näkyykö ne ilmaiseksi Liiga-passilla ? Entä näkyykö kaikki pelit loppuotteluun asti ?




Selvittelin asiaa tässä näin ja harmikseni joudun toteamaan, että Pitsiturnaus ei näy meidän kauttamme Liiga-passin kanssa, eli emme televisioi kyseistä turnausta, vaan Pitsiturnaus on katsottavissa Solidsportin kautta. Löydät lisätietoja täältä: Solidsport - Pitsiturnaus. Näissä Liiga-kanavien ohjelmatiedoissa on siis virheellistä tietoa ja pyrimme tietenkin korjaamaan nämä mahdollisimman nopeasti, jotta tämä tilanne ei aiheuta enempää hämmennystä. Pahoittelut vielä omasta puolestani ohjelmaoppaassa esiintyvästä virheellisestä tiedosta.

Vastaa