Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Marte
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Pitsiturnaus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ihmeen kaupalla pitsiturnaus saatiin meilläkin näkymään livenä mutta ohjelmakirjastosta ei saa Lukon pelejä pyörimään. Mikä mahtaa olla taas vikana kun antaa vain teksin "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"? 

11 vastausta
Marte
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi, @Pekka_Koo

Fine jos tosiaan on vikatilanne mutta meidän kohdalla aluksi kukaan ei myöntänyt mitään vikaa olevan, meidän reititin oli kuulemma vain vääränlainen, ja kun itse otimme yhteyttä Louneaan niin he tiesivät että on jotain ongelmaa joskus heidän päivitysten jälkeen ollut. Telialle ilmoitettuamme totesivat vain että hyvä tietää vähän mistä aloittaa. Ja tähänkin oli jo kaksi viikkoa mennyt. Ensimmäisen kerran kun yritin palauttaa boxia niin myyjä tiesi sanoa että on ollut ongelmia ennenkin. Jos kerran asiasta tiedetään niin siitä kuuluisi mainita ostajalle eikä vakuutella että kaikki toimii. 

 

Aloimme tämän taistelun jo toukokuussa ja jos vieläkään ei olla ns vikatilannetta saatu korjattua, on se minun mielestäni kohtuutonta kuluttajaa kohtaan. Vaihdoimme takaisin kilpailijan boxiin. Todella huonoa palvelua olemme saaneet ja se on turhauttavaa kun yksinoikeudella jollain on tällainen eikä asiat toimi. 

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Marte, ymmärrän ja pahoittelut että asian selvittelyyn paloi noin paljon aikaa. Aluksi vika ei ollutkaan tiedossa ja kiitos mm. asiakkaiden valppauden, vian aiheuttaja löytyikin. Nyt meidän täytyy vielä löytää vikaan korjaus, uskon että se kyllä löytyy.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7