Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176346

Pitsiturnaus



Highlighted

Pitsiturnaus

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

Pitsiturnaus

1/12

Ihmeen kaupalla pitsiturnaus saatiin meilläkin näkymään livenä mutta ohjelmakirjastosta ei saa Lukon pelejä pyörimään. Mikä mahtaa olla taas vikana kun antaa vain teksin "Toisto epäonnistui, yritä uudelleen"? 

Vastaa
0 tykkäystä
11 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

11/12

@Purnipsi, @Pekka_Koo

Fine jos tosiaan on vikatilanne mutta meidän kohdalla aluksi kukaan ei myöntänyt mitään vikaa olevan, meidän reititin oli kuulemma vain vääränlainen, ja kun itse otimme yhteyttä Louneaan niin he tiesivät että on jotain ongelmaa joskus heidän päivitysten jälkeen ollut. Telialle ilmoitettuamme totesivat vain että hyvä tietää vähän mistä aloittaa. Ja tähänkin oli jo kaksi viikkoa mennyt. Ensimmäisen kerran kun yritin palauttaa boxia niin myyjä tiesi sanoa että on ollut ongelmia ennenkin. Jos kerran asiasta tiedetään niin siitä kuuluisi mainita ostajalle eikä vakuutella että kaikki toimii. 

 

Aloimme tämän taistelun jo toukokuussa ja jos vieläkään ei olla ns vikatilannetta saatu korjattua, on se minun mielestäni kohtuutonta kuluttajaa kohtaan. Vaihdoimme takaisin kilpailijan boxiin. Todella huonoa palvelua olemme saaneet ja se on turhauttavaa kun yksinoikeudella jollain on tällainen eikä asiat toimi. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 531 kpl

12/12

@Marte, ymmärrän ja pahoittelut että asian selvittelyyn paloi noin paljon aikaa. Aluksi vika ei ollutkaan tiedossa ja kiitos mm. asiakkaiden valppauden, vian aiheuttaja löytyikin. Nyt meidän täytyy vielä löytää vikaan korjaus, uskon että se kyllä löytyy.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.