Selostaja

  • 12 March 2019
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tämän illan pelissä Kärpät-Pelicans oli selostaja TODELLA kärppien kannattaja ja vielä paikkakuntalainen.Juho-Pekka Pietilä!!! Hän oli niiiin puolueellinen että on ikävä kuunnella selostusta, kun ei pääse fiilikseen,sillä koko pelin ajan vaan toinen joukkue on hyvä yms. yms.

Kuunnelkaa tämä selostus ja antakaa hänelle palautetta, koska tämähän on maksullinen kanava ja mielestäni mitään/ketään joukkuetta ei saisi millään tavalla väheksyä.

Onneksi Pelicans on tämän kauden kuumin joukkue ja tullaan pleijareihin kovaa!!!

Toivon että vastaatte jotakin tähän, sillä minä maksan tästä liigapassista ja sitä myötä myös selostuksista.


3 kommenttia

Moi @maape65! Selostajien olisi toki hyvä olla mahdollisimman puolueettomia, vaikka oma suosikkijoukkue jäällä olisikin. Kiitokset palautteesta, laitetaan se eteenpäin. Pelsuilla menee selostuksesta huolimatta lujaa, onnea pleijareihin!

Selostajat  oppii oleen puolueettomia  siittä olen varma

 mutta siihen tarvitaan järeitä keinoja jos ei muu auta  huomautuksista  varotuksiin ja pahimmillaan potkuihin

 selostajien pitää tiedostaa että he tekevät työtä  katsojille ja jos eivät  osaa hommiaan siittä  seuraa  ongelmia selostus hommat  ei saa olla suojatyöpaikka  missä sa  olla  selostaa  miten vaan

 onneksi telia toi   pelkät halliäänet mahdolliseksi 

nykyään  pelien seuraaminen on  selkeesti mukavampaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@MMALINEN@  kirjoitti:

Selostajat  oppii oleen puolueettomia  siittä olen varma


 mutta siihen tarvitaan järeitä keinoja jos ei muu auta  huomautuksista  varotuksiin ja pahimmillaan potkuihin


 selostajien pitää tiedostaa että he tekevät työtä  katsojille ja jos eivät  osaa hommiaan siittä  seuraa  ongelmia selostus hommat  ei saa olla suojatyöpaikka  missä sa  olla  selostaa  miten vaan


 onneksi telia toi   pelkät halliäänet mahdolliseksi 


nykyään  pelien seuraaminen on  selkeesti mukavampaa.




Olen samaa mieltä, että selostajat pitää olla puolueettomia tälläisissä yleisissä lähetyksissä. Poikkeus on vaikkapa jonkin joukkueen kotikaupungin alueradio, jossa minun mielestä puoluellisuutta pitää sopivissa määrissä olla.


 


Eri asia olisi se, jos Telialla olisi kummankin joukkueen kanavalla samasta pelistä eri selostajat. Pelicansin vieraspelit voisi ainakin selostaa Ilkka Varmavuo ja kotipelit vaikka Tomi Tiilikainen.

Vastaa