Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66540
Kirjoituksia 179854

Telia Tv Chrome plug-in ei enää toimi Macissa



Telia Tv Chrome plug-in ei enää toimi Macissa

Kimppikoo
Vakiokalustoa ☆
Viestejä 235 kpl

Telia Tv Chrome plug-in ei enää toimi Macissa

1/6

4.10. klo 21:00 yritin alkaa katsomaan Kalpa-Saipa matsia jälkikäteen. No haaveeksi jäi. Ei tule kuvaa selaimen kautta, ainoastaan musta ruutu ja kontrollit alas. Pari päivää sitten toimi vielä ihan ok, mitään päivityksiäkään en ole tässä välissä asentanut. Buuttikaan ei korjannut tilannetta.

Kone: iMac (27-inch, Late 2012)

Käyttis: macOS High Sierra 10.13.6.

Selain: Chrome 71.0.3578.98

TeliaTV plugin: Versio1.9.3 Päivitetty 25. lokakuuta 2018

 

VMP

 

EDIT: Mikään muukaan ohjelma/tallenne ei toimi enää. Myöskään pluginin poisto ja uudelleen asennus ei auta.

 

Edit EssiJn: otsikkoa muokattu

Vastaa
0 tykkäystä
5 vastausta

Purnipsi
Velho
Velho
Viestejä 2 505 kpl

2/6

Olethan jo tehnyt asiasta häiriöilmoituksen? Jotain vikaahan tuossa on, jos mikään ei ole ohjelmistossa/laitteistossa muuttunut. Tulee mieleen, että voisiko olla jokin ajuriongelma, tyylin videon rautakiihdytys pykii? Mac maailma itselleni vierasta, mutta tuollainen mahdollisuus vain oireista tulee mieleen.

Vastaa
0 tykkäystä

MikaelMu
Telialainen
Viestejä 457 kpl

3/6

@Kimppikoo  kirjoitti:

4.10. klo 21:00 yritin alkaa katsomaan Kalpa-Saipa matsia jälkikäteen. No haaveeksi jäi. Ei tule kuvaa selaimen kautta, ainoastaan musta ruutu ja kontrollit alas. Pari päivää sitten toimi vielä ihan ok, mitään päivityksiäkään en ole tässä välissä asentanut. Buuttikaan ei korjannut tilannetta.

Kone: iMac (27-inch, Late 2012)

Käyttis: macOS High Sierra 10.13.6.

Selain: Chrome 71.0.3578.98

TeliaTV plugin: Versio1.9.3 Päivitetty 25. lokakuuta 2018

 

VMP

 

EDIT: Mikään muukaan ohjelma/tallenne ei toimi enää. Myöskään pluginin poisto ja uudelleen asennus ei auta.


Oletko testannut sitä Telia Tv -tunnusta jollakin toisella laitteella? Toimiihan itse tunnus siinä toisessa laitteessa? Tässä voisi vielä kokeilla selaimen historian tyhjentämistä kokonaan, mikäli sitä et ole vielä tehnyt. Jos tuo selaimen historian tyhjennyskään ei muuta tilannetta niin sen jälkeen kannattaa olla meihin yhteydessä. Päästään selvittelemään tarkemmin mistä tuo voisi johtua.

Vastaa

Kimppikoo
Vakiokalustoa ☆
Viestejä 235 kpl

4/6

Tunnus on ok. Onneksi on myös iPad Pro, jolla sain matsin katsottua. Kokeilen taas tänään uudestaan, kun Saipa-HIFK pelin aika on.

Vastaa
0 tykkäystä

Kimppikoo
Vakiokalustoa ☆
Viestejä 235 kpl

5/6

Eipä auttanut Chromen välimuistin ja historian tyhjennyskään. Vikailmoitusta en pystynyt jättämään, koska puhelinpalvelu oli jo suljettu. En löytänyt mitään sähköistä kanavaa, josta olisin voinut vikailmoituksen jättää. Telia-tunnukseni kautta semmoista ei löytynyt, ainoastaan nuo aspan yhteystiedot ja soittopyyntölomake, mutta se taitaa liittyä kaupallisiin juttuihin?

No pitää maanantaina sitten soittaa, josko tämä lähtisi taas toimimaan. iPadistä, vaikkakin on isompi Pro-malli ei montaa matsia viitsi katsoa.

Vastaa
0 tykkäystä

EssiJn
Telialainen
Viestejä 130 kpl

6/6

Häiriöilmoituksen voit jättää kellon ympäri tällä yhteydenottopyyntölomakkeella, kun valitset alasvetovalikosta häiriöilmoitus.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.