Telia TV -sovellusta ei saa asentaa työnantajan koneelle

  • 11 March 2019
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Telian chat kertoi, että voi katsoa suoraan tv.telia.fi -sivulta mutta kun ei voi... pakottaa asentamaan ja sehän ei onnistu. Mitäs nyt? 


 


 


Edit LauraWn: Siirretty oikeaan osioon.


2 kommenttia

Telialla ei tietääkseni vieläkään ole HTML5 käytössä. Tästä syystä koneelle joutuu lisäosan asentamaan ja mitä taas sen asentamiseen tulee, työnantajallasi on varmaan ihan syystä käyttäjätilillesi vain käyttäjätason oikeudet.

 

Ja vielä kysymykseen vastaus, pääset katsomaan kun Telia saa luvatusti 2018 aikana HTML5 puolen kuntoon. Ei kun hetkinen, nythän on Maaliskuu 2019... No, kun se joskus tulee.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Hasane@  kirjoitti:

Telian chat kertoi, että voi katsoa suoraan tv.telia.fi -sivulta mutta kun ei voi... pakottaa asentamaan ja sehän ei onnistu. Mitäs nyt? 




Heippa @Hasane ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön :smileyhappy:


 


Me pystymme kommentoimaan toimivuutta näiden laiteyhteensopivuuksien osalta. Asiakaspalvelija todennäköisesti totesi sinulla olevan asiaankuuluvat laitteet/yhteydet käytössäsi, jolloin käytännössä tämän turvin hän on sanonut sinun voivan Telia TV:tä katsella. Tällainen tilanne voi toki olla, että työnantaja on blokannut katselun työkoneelta, ja tämä on melko yleistä suoratoistopalveluiden osalta. Näihin emme täältä pysty vaikuttamaan, mutta @mikkooks mainitsema HTML5 -mediasoitin on kyllä tulossa. Sitä taas en pysty sanomaan, onko tällöin katselu työkoneeltakin mahdollista vai ei.


 


Työpaikan IT-osastolta löytyy varmasti vielä tarkempia lisätietoja, ja mahdollisuus poistaa blokkaus jos eivät koe sitä aiheelliseksi. 


 


 

Vastaa