Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sappi
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soittajan näyttö ulkomailla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Minulla on Telia Pro EU liittymä ja olen nyt Kreikassa Kreetalla. Ongemani on kun mikään tuleva

puhelu ei näytä soittajan nimeä, eikä numeroa. Näkyy vain teksti "Yksityinen numero". Olen jo bootannut puhelintani, soittanut Suomeen useille kavereilleni ja saanut Suomesta puheluita eri henkilöiltä. Sekä soittajilla, että minulla on puhelimeni yhteystiedoissa +358 numeron edessä. Myös datasiirtoni toimii. Olen antanut automatiikan valita paikallisen operaattorin joka on Cosmote. Suomesta soittavilla ei ole mitään numeronäytön estoja ja Suomessa kaikki toimii. Tämä ongelma on kestänyt nyt jo viikon. 

Mikä mättää?

EDIT katjane: poistettu allekirjoitus ja siirretty Yrityksille-osioon

2 vastausta
irritus
Konkari ☆
  • 604 custom-general.kudos
  • 1121 custom-general.replies
  • 90 custom-general.solutions

Vialtahan tuo kuulostaa, joten tee vikailmoitus. Mikäli välissä olisi verkkokomponentti, joka ei tue A-tilaajan numeron välitystä, puhelimen näytöllä pitäisi lukea esimerkiksi puhelu, ei yksityinen numero. Tällaiset verkkokomponentit kuuluvat tosin 1980-luvulle, joten niitä ei enää pitäisi olla käytössä.

Voit toki kokeilla käsin valita muitakin verkkoja kuin Cosmote, josko vika esiintyisi ainoastaan tuossa verkossa.

LauraBeeHoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Hei @sappi  ja tervetuloa Yhteisöön!

Tuo ongelma kuulostaa tosiaan vikatilanteelta. Jos sinulla on joku matkakumppani mukana reissussa, kokeilisitteko vaihtaa SIM-kortit keskenänne laitteissa. Mikäli sama ongelma toistuu myös toisessa laitteessa, silloin voimme sulkea ainakin laitteesta johtuvan vian pois. Ja tosiaan mikäli sama vika toistuu myös toisessa laitteessa, tulee sen jälkeen tehdä vikailmoitus meidän tekniselle puolelle, jotta he voivat tutkia vikaa.

Tästä linkistä pääset tekemään vikailmoituksen Yritysportaalin tai chatin kautta:  https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/viat-ja-hairiot/tee-vikailmoitus

Tämän osion uusimmat keskustelut