peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50349 Jäsentä
146686 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Idea 1: Palkintoja asiakkuudesta

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 117
11/20

Vs: Idea 1: Palkintoja asiakkuudesta

tilasto kirjoitti:

Make703 kirjoitti:

Telialle vanhalla asiakkaalla ei tunnu olevan merkitystä, olen ollut asiakas jo Posti ja Tele aikaan, eli vuosikymmeniä.

Tämä sama "ongelma" vaivaa lähes jokaista muutakin operaattoria suomessa. Vasta sitten kun asiakas on vaihtamassa muualle ns. herätään.

Hei vaan, pysytään tässä ketjussa alkuperäisessä asiassa Hymiö Onnellinen. Tarkoitus on keskustella tuosta asiakkuudesta palkitsemisesta. Nyt kaikki ideat kehiin, sillä tämä on tilaisuus tuoda tarpeenne ja salaisimmatkin unelmanne meille tiedoksi!

@Make703 , asiasi on jo hoidossa ja apuja tähän tapaukseen saat varmasti sieltä, missä se on käsittelyssä. Harmillinen tilanne toki kannaltasi, mutta laitteiden osalta olemme riippuvaisia laite- ja varaosantoimittajien toiminnasta sekä laitevalmistajien määrittelemästä proseduurista. Ei kukaan tahallaan viivyttele.

Iloa päiviinne ja antakaahan ideoiden tuon alkuperäisen kysymyksen osalta roihuta!

| Innostaja ja innostuja | Digitalisti | Sopivasti hörhö | Metsissä rämpijä | Asiakaskokemuksen puolesta puhuja | Moderaattori |

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎14-09-2017
Kirjoituksia: 35
12/20

Tuo kyllä olis mainio idea, Tuolla jo mainittiinkiin hyviä ideoita esim: ilmainen katselu kuukausi tai lahjakortti kauppaan ja ilmaisia vuokra elokuvia mutta voishan se olla vaikkapa vielä ilmainen bensa lahjakortti, vaikkakin kaikilla ei tietenkään autoa ole. Tai vaikkapa joku laite lahja vois olla pitkästä asiakkuudesta kiitokseksi.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 567
13/20

Koen enemmän hyötyväni jostain konkreettisesta. Telian ehdottamasti kannattaisi hyödyntää tuota omaa Telia TV mobiilipalvelua eli pitkäaikaiselle asiakkuudelle voisi tarjota maksuttoman vuokraelokuvan tai kokonaisen kuukauden tietyn ohjelmakirjaston vapaan käytön. Tällöin ei tarvitse erikseen matkustaa lähimmälle Finnkino-elokuvateatteriin joka voi sijaita hyvinkin kaukana. En kuitenkaan halua minkäänlaisia Ärrä-koodeja, joita muut yritykset jakavat pilvin pimein. Tottakai, se voisi olla omaan liittymäpakettiin tai laitehankintoihin liittyvä etu. Koska kyseessä on teleoperaattori niin ensisijaisesti kohdentaisin näihin palveluihin palkinnon asiakkuudesta Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia

Telian virallinen asiakas jo vuodesta 2015

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 567
14/20

Purnipsi kirjoitti:

Hyvä idea! Muistaakseni Denskulla oli aikoinaan kilpailu, että laskun viitenumerolla voisi "pyöräyttää onnenpyörää" ja voittaa alennusta laskusta. Tosin en koskaan kyllä mitään voittanut.

@Purnipsi: Tuosta tulee mieleen Gigantin onnenpyörä. En ole koskaan kuullut kenenkään voittavan vaikka ainoastaan voittajien nimet palkintoineen julkaistaan sivulla. Kaiken lisäksi täytyy luovuttaa tietonsa hieman epämääräiseen markkinointiin Vaivaantunut-hymiö

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia

Telian virallinen asiakas jo vuodesta 2015

0 tykkäystä
Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 591
15/20

Sekunti kirjoitti:

Purnipsi kirjoitti:

Hyvä idea! Muistaakseni Denskulla oli aikoinaan kilpailu, että laskun viitenumerolla voisi "pyöräyttää onnenpyörää" ja voittaa alennusta laskusta. Tosin en koskaan kyllä mitään voittanut.

@Purnipsi: Tuosta tulee mieleen Gigantin onnenpyörä. En ole koskaan kuullut kenenkään voittavan vaikka ainoastaan voittajien nimet palkintoineen julkaistaan sivulla. Kaiken lisäksi täytyy luovuttaa tietonsa hieman epämääräiseen markkinointiin Vaivaantunut-hymiö

En minäkään siitä ikinä ole voittanut. Aina vaan tulee joku pääpalkinnon arvontaan ilmoittautuminen tai rosvosektori. Joten jos Telia toisi jonkin palkinnon asiakkaalleen, voisi se olla ihan useammin saatavissa oleva. Muistan, että joskus oli jollain kioskilla arvonta kassakuitin loppusummasta. Mahdollisuus voittaa oli pienempi kuin lotossa 7 oikein... Sitä taisi ihan viranomaiset suitsia, että ei näin.

Telian palkitseminen saisi olla siis konkreettisempaa... Mutta mitä? 

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-09-2017
Kirjoituksia: 6
16/20

Aikoinaan sai valita tietyi välein lahjan itselleen.Oli puheaikaa, lahjakortti,ym ym.Itse olen ollut 25 vuotta sonera/telian asiakas ja olihan se pettymys kun tuo lopetettiin.Sen jälkeen muistaakseni 2008 jälkeen ei muuta ole tullut kuin laskuja.

Kerran vuodessa voisi tulla vaikka jouluna kiva ylläri????

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎30-04-2015
Kirjoituksia: 12
17/20

Itse olen intohimoinen pitkänmatkan juoksun harrastaja. Tuli siksi mieleen että Telia voisi koota joihinkin kesällä kotimaassa eri ajankohtina järjestettäviin juoksutapahtumiin, esim maratonjuoksukisoihin neljän hengen viestijoukkueita. 

Telia maksaisi joukkueiden osallistumismaksun ja joukkueet juoksisi vat Telian nimissä Telian logolla ja sloganilla varustetuilla paidoilla. Näin tulisi iskettyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla: Näkyvyyttä Telialle dynaamisena ja terveellisiä elämäntapoja tukevana yrityksenä ja varmasti lukuisa kuntoaan kohottamaan aloittanut saisi lisämotivaatiota jatkaa oman terveytensä edistämistä.

Kaikki tietysti miettvät että ko. etu koskisi kovin pientä osaa Telian asiakkaista, mutta tapahtumat voisivat toki olla mitä tahansa muutakin maan ja taivaan väliltä. Osallistumisedun saavat voitaisiin esimerkiksi arpoa jos kiinnostuneita olisi paljon.

Joka tapauksessa, jokin massatapahtuma, ehkä mieluiten kuntoiluun liittyvä olisi ehkä paras vaihtoehto. Joukko osallistujia Telian paidat päällä korostaisi ja toisi hienosti esiin juuri Telian yhteisöllisyyttä.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2017
Kirjoituksia: 1
18/20

Joo, varsinkin kun taitaa olla 20 vuotta täynnä (Sonerasta alkaen).

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎25-11-2017
Kirjoituksia: 10
19/20

Mielestäni juuri pitkäaikaisia asiakkaita tulisi palkita riippuen asiakkuuden kestosta silloin tällöin vuoden aikana alennusta kulloinkin käytössä olevan liittymän kuukausimaksusta. Alennusprosentti voisi muodostua esim asiakkuuden kestovuosien mukaan. 

Asiakas jo vuodesta 1992.Kännykkämerkkeinä ollut:Alcatel, Apple, Dancall, Ericsson, Huawei, Motorola, Nokia, Siemens, SonyEricsson, Sony, Technophone
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2018
Kirjoituksia: 4
20/20

Niinpä. Itse ollut yi 20 vuotta asiakas. Firman nimi on muuttunut mutta minä olen pysynyt. Joskus muinoin olin kultatasolla, milloin jotenkin huomioitiin sekä asiakkuuden kestoa että maksamaasi summaa mutta nyt....? Ei mitään. Ei yhtään mitään uskollisuudesta. Olen suht tyytyväinen vaikka halvemmalla pääsisin jos vaihtaisin. Joten ne pienet muistamiset olisi kyllä hyvänmielen tuojia.