Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 197 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Tutustu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun webinaarin avulla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olemme uudistaneet Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua asiakkailta saamamme palautteen pohjalta. Asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, ostaa uusia tuotteita, tarkastella tilauksia ja laskuja sekä asioida asiantuntijoidemme kanssa. 

Voit käyttää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua sinulle parhaiten sopivaan aikaan, sillä se on käytössä 24/7. Palvelun käyttäminen on helppoa ja helpottaaksemme käyttöönottoa teimme siitä 30 minuutin webinaarin, josta saat vastaukset yleisimpiin käytön aloittamiseen liittyviin kysymyksiin. 

Miten voin hyödyntää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua?

Saat Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöön ja käyttöönottoon liittyviin yleisimpiin kysymyksiin vastauksen webinaarissa. Katsottuasi webinaarin, sen käyttöönotto ja käyttäminen on helppoa. Webinaarissa käydään läpi mm. seuraavat kysymykset: 

• Palveluun kirjautuminen
  • Vahvan tunnistautumisen käyttöönotto
  • Liittymän avaus
  • Käyttöoikeuden antaminen esim. kirjanpitäjälle
  • Laskutus ja laskukopion löytäminen
  • Palvelupyynnön tekeminen

Minun Telia Yrityksille -webinaari

Webinaari on noin 30 minuutin pituinen. 

Minun Telia Yrityksille webinaari löytyy myös Telian verkkosivuilta One Hubista: Minun Telia Yrityksille webinaari.

Mitä tykkäsit webinaarista? Voit antaa  palautetta tai esittää askarruttamaan jääneitä kysymyksiä tähän alle. Vastaamme mielellämme kysymyksiin ja otamme edelleen vastaan kehitysehdotuksia. 

Lue myös:

⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮

0 vastausta