Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TiiaHy
Moderaattori
Moderaattori
  • 7 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Yritysportaali on jatkossa Minun Telia Yrityksille

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minun Telia Yrityksille.jpg

Kerroimme aiemmin, että tulemme uudistamaan palvelunhallintaamme entistä asiakasystävällisempään suuntaan tänä syksynä. Yritysportaali koki nyt uudistuksen ja tästä lähtien asiointipalvelun nimi tulee olemaan Minun Telia Yrityksille. Lue alta, mikä kaikki muuttuu.

Mikä on Minun Telia Yrityksille?

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilaukset ja laskut ja tehdä palvelupyyntöjä. Saat kirjautuneena kokonaisnäkymän kaikkiin palveluihin ja tuotteisiin ja löydät palvelusta paljon muutakin, kuten kohdennettuja etuja. Maksuton Minun Telia Yrityksille on aina ja kaikkialla vain muutaman klikkauksen päässä.

Mikä muuttui?

Yritysportaalin nimi muuttui Minun Telia Yrityksille. Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kirjaudutaan Telia Tili -tunnuksilla telia.fi/yrityksille-etusivun kirjautumistoiminnon kautta. Kun kirjaudut Telia Tili -tunnuksilla, pääset uudistetulle etusivulle. Uudistetussa näkymässä toiminnallisuudet ovat päivittyneet asiakasystävällisemmiksi, eli palvelua on helpompi käyttää.

Etusivun kautta tapahtuu käyttäjäroolin mukaisesti tiettyjen yrityspalveluiden sekä käyttäjätietojen hallinta, ostaminen ja asiakaspalvelu. Pienet yritysasiakkaat näkevät mobiililiittymistä uudenlaisen näkymän, josta voi seurata palveluiden laatutasoa, ja myös laskujen näkymää on muutettu. Kaikkien asiakkaiden tilausnäkymä uudistuu hieman. Alamme kokoamaan yrityksesi tilaustietoja vähitellen, joten aluksi vain osa tilauksista näkyy. Näet viimeisimmät tilauksesi uudessa näkymässä nyt 24.11. alkaen.

Jatkossa julkaisemme uudistuksia palvelun toimintoihin säännöllisesti. Ensi vuoden alkupuolella julkaisemme muun muassa uudistetun Palvelupyynnöt ja vikailmoitukset -osion. Pidämme sinut ajan tasalla tulevista muutoksista.

Telia Yhteisön osalta ohjeita ja blogeja tullaan päivittämään vaiheittain vastaamaan uudistettua Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelua.

0 vastausta