22-02-2017
10:08
Muokattu
16-02-2022
12:55
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta tutuksi tulleen chatin lisäksi tavoitat asiakaspalvelijamme jatkossa suoraan etusivulta osoitteesta telia.fi/yrityksille. Chat on tarjolla sisäänkirjautumisen jälkeen. Saat avattua chat-ikkunan sivulla kelluvasta kuvakkeesta, myös kännykällä!
Chatista saat kiinni asiakaspalvelun asiantuntijamme Karrin, Tiian, Markun, Arton, Ainon ja kumppanit. Tällä hetkellä chatin palveluaika on arkisin klo 8-16:00. Myös teknisiin ongelmiin saat apua chatin kautta. Ohjaamme tarvittaessa sinut eteenpäin teknisen tuen asiantuntijalle, mikäli asia niin vaatii.
Aina ajan tasalla olevat yhteystiedot ja aukioloajat yritysasiakkaille löydät telia.fi/yrityksille -sivustolta.
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun chat palvelee tuttuun tapaan maanantaista perjantaihin klo 8-16.
Kehitämme palveluamme koko ajan ja pyrimme löytämään optimaalisen palvelutason. Otamme mielellämme palautetta vastaan ja voit kommentoida vaikka tämän kirjoituksen yhteyteen kokemuksia tai kehitysehdotuksia chattiin liittyen.
Joko sinä olet hyödyntänyt chat-palveluamme?
Edit: päivitetty linkit ajan tasalle 16.2.2022
⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮