Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jaanuska74
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Maksupääte yhteydenotton epäonnistui

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko tietoa että mitä on tekeillä Imatran suunnalla tänään kun maksupäätteeni ei ota yhteydenottoa, toimii gprs systeemillä? Soneran sivuillakaan ei ole mitään mainintaa vikatöistä tms. Aamulla oli ihan jees mutta nyt ei ole enää 2,5 tuntiin pelittänyt.

1 vastaus
TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 193 custom-general.kudos
  • 161 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka,
oletko kokeillut sammuttaa laitetta ja avata uudelleen? Tätä kannattaa aina ensiavuksi koittaa ongelmatilanteessa. Tiedossa ei ole mitään sellaista vikaa Imatran suunnalla, joka palvelun toimintaan vaikuttaisi.

Suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluun, joka voi tarkistaa tilanteen. Tekninen yritysasiakaspalvelu päivystää numerossa 0206 90801 arkisin klo 8 -17 (vikojen vastaanotto ja korjaus, muina aikoina vikojen vastaanotto). Vikailmoituksen voi tehdä myös Sonera.fi -sivuston palvelulomakkeella.

Voit olla yritysasiakaspalveluun yhteydessä myös Facebookissa tai Twitterissä.



⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮