Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 193 custom-general.kudos
  • 161 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

Yritysasiakaspalvelun chat auttaa nyt myös iltaisin!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olemme saaneet jonkin verran palautetta yrittäjiltä, että päivällä ei ehdi asioimaan ja ilmoille on heitetty toivetta pidemmästä palveluajasta. Otimme touko-kesäkuun ajaksi kokeiluun chatissa iltapäivystyksen ja kokeiluajan jälkeen katsotaan, onko jatkossakin tarvetta pidemmälle palveluajalle. Lue lisää blogista, mistä saat apuja jos työpuhelin on mykkänä ja kaipaat apua virka-ajan ulkopuolella. 

 

Olisi myös mukava kuulla yrittäjiltä, mihin aikaan mieluiten asioitte asiakaspalvelun kanssa ja onko chatin iltapäivystystyksestä ollut apua. Saa antaa palautetta ja toiveita tähän, lupaan viedä ne eteenpäin!

⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮

8 vastausta
pcc125
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aivan käsittämättömän hidasta asiakaspalvelua tänään Telian Yritysportaalin Chatissa.

Aikaisemmin talvella apua sai max. minuuttien sisällä, joskus siellä vastattiin jo ennen kuin ehti kysymystä kirjoittamaan loppuun.

Tänään olen ollut linjoilla klo10:stä lähtien, silloin minulla oli jonotusnumero 6 (aikaisemmin yrityspuolella ei ollut mitään jonotusnumeroita!) ja nyt klo15 minulla on jonotusnumero 4 !!!

 

Kaiken lisäksi portaalin käyttöliittymä kirjaa chatista ulos ilmeisesti 10min odottamisen jälkeen, mutta onneksi tulee mahdollisuus jatkaa keskustelua, kun tarpeeksi nopeasti osaa klikata ikkunan alalaidasta selaimen refreshin jälkeen.

 

Kun yritysportaaliin kirjaudutaan nykyään kaksivaiheisella todennuksella niin saako sitä kytkettyä pois? Minulla on ”kiinteä” työpuhelin työpisteellä. Minulla on kuitenkin tarve kirjautua Yritysportaaliin työpisteen ulkopuolella eikä puhelimen tekstiviestit ole luettavissa silloin. Jos varmennus on pakollista voiko sen saada edes sähköpostiin?

MiinaKi
Moderaattori
Moderaattori
  • 16 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka 

 

 

 

pcc125
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Näin siinä on varmaan käynyt. Olen nyt jo uudelleen portaalissa kysymykseni kanssa - katsotaan miten tänään käy.

pcc125
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ongelma toistui tänään, ilmeisesti syynä Chrome-selain? Tilanne nyt tutkittavana teidän puolella. Annoinpa samalla muutamia kehitysehdotuksia yleisesti 🙂

MiinaKi
Moderaattori
Moderaattori
  • 16 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Portaalin toiminnassa on toisinaan kohdattu selainkohtaisia häiriöitä ja näistä on hyvä meille aina huikata chatiin. Saimme vasta hiljattain chatiin tuon jonotusmahdollisuuden ja seuraamme sen toimintaa tarkoin silmin ja on hienoa, että asiakkaat raportoivat meille kohtaamistaan ongelmista. Kiitos kun kerroit meille tapahtuneesta. Ja kehitysehdotukset on tärkeitä myös! Portaalia kehitetään jatkuvasti ja käyttäjien kokemus on huisin korkeassa roolissa tätä tehdessä Hymiö Onnellinen

 

Kivaa keskiviikkoa! 

TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 193 custom-general.kudos
  • 161 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @pcc125 mielenkiinnosta kysyn, selvisikö tämä asia? 

⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮

pcc125
Uusi jäsen
  • 3 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi.

 

Kyllä, ongelmat ratkesivat käyttämällä jotakin muuta kuin Chrome-selainta. En ole tämän jälkeen tarvinnut Chat-yhteyttä, jotta olisin testannut onko korjausta teillä tapahtunut.

TuizeKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 193 custom-general.kudos
  • 161 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos @pcc125 vastauksesta. Seuraamme tarkoin palautteita chatista ja sitä myös kehitetään koko ajan ketterällä meiningillä. Olemmekin tosi kiitollisia kaikista teidän tekemistä huomioista!

Joidenkin selainten kanssa ilmenneet ongelmat on tosiaan tiedossa, kuten @MiinaKi aikaisemmin kertoi. Tuohon chatin jonotussysteemiin on myös tehty viilausta lähiaikoina, joten kuvaamaasi ongelmaa ei pitäisi ilmetä. Huikkaa toki, jos sitä ilmenee jatkossa. 

⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮