Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66531
Kirjoituksia 179832

Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen



Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

Antsa92
Kommentaattori
Viestejä 71 kpl

Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

1/8

Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalvelu chatin sovellukseen.

 

Miksi Telia haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Telia ei halua panostaa asiakaspalvelu chattiin eikä kehittää sitä.

Vastaa
0 tykkäystä
7 vastausta

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 086 kpl

2/8

Terve @Antsa92Hymiö Erittäin onnellinen

 

Onko kyseessä yksityishenkilöiden chat-palvelu? Miten haluaisit parantaa tuota nykyistä Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelua selainversiossa tai millä tavalla haluaisit sitä kehittää esim. riisuttu versio, jossa tavoittaa asiakaspalvelijan suoraan? Testasin tuon chatin ja ainakin itselläni toimii kuten ennenkin. Jos käytät mainosesto-ohjelmaa, niin nämä voivat tulkita tuon chat-palkin mainokseksi, joten sivusto kannattaa lisätä valkoiselle listalle tai kytkeä ohjelmisto pois vierailun aikana.

 

Omat_Sivut_chat.png

 

Telia kyllä parantaa jatkuvasti yhteyksiä ja toiveita kuunnellaan. Niitä ei vain toteuttaa sormia napsauttamalla. Uskon, että tuo Minun Telia -sovellus chat-ominaisuus on kirjattu ylös. Ainakin itse pidän uutuuspalvelun Dot asiakaspalvelun chatista tosi paljon, joten odotan samanlaista myös Minun Telia -sovellukseen. Varmaan jotain tämän tapaista tarkoitat?

 

app-screenshot-customer-service.png

 

 

Niin, asiasta kolmanteen eli Telian virallisia yhteydenottoväyliä on lisäksi muun muassa:

Voit valita itsellesi sopivimman tavan tavoittaa - ihan ilmaiseksi. Nämä kaikki väylät löydät tutusta osoitteesta: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Toivottavasti näillä vinkeillä löydät yhteyden Teliaan myös jatkossakin! Hymiö Onnellinen

 

Vastaa

Antsa92
Kommentaattori
Viestejä 71 kpl

3/8

Juuri sitä tarkoitan ja tarkoitan myös sitä että tuo yksityishenkilöiden chat-palvelu löytyisi Minun Telia sovelluksista https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonera.selfservice&hl=fi ja https://itunes.apple.com/fi/app/minun-telia/id434697268?l=fi&mt=8

 

Olisi hyvä asia jos asiakaspalvelijan tavoittaisi myös sen kautta.

Vastaa
0 tykkäystä

Purnipsi
Velho
Velho
Viestejä 2 503 kpl

4/8

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.

Vastaa

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 086 kpl

5/8

@Purnipsi@  kirjoitti:

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.


Sama täällä. Jätin Minun Telia -sovelluksessa ehdotuksen uudelleen "Anna palautetta"-osiossa Hymiö Onnellinen

Vastaa

JoonasLam
Moderaattori
Viestejä 517 kpl

6/8

Laitoin tästä myös meidän päässä kyselyä eteenpäin, että missä mennään tämän kanssa. Kieltämättä chat olisi mukava lisä sovellukseen ja muistelen, että tästä on ollut aiemmin puhetta, mutta varmistellaan asiaa vielä!

Vastaa

Antsa92
Kommentaattori
Viestejä 71 kpl

7/8

Ilmoita sit mitä ne vastasi.

Vastaa
0 tykkäystä

Merja_J
Moderaattori
Viestejä 1 010 kpl

8/8

Hyviä uutisia! Saimme tiedon että chat on tuloillaan myös sovelluksen puolelle ja se on tarkoitus julkaista vielä tämän vuoden puolella. Ei siis tarvitse enää kauan odotella.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.