Terve @Antsa92! 
Onko kyseessä yksityishenkilöiden chat-palvelu? Miten haluaisit parantaa tuota nykyistä Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelua selainversiossa tai millä tavalla haluaisit sitä kehittää esim. riisuttu versio, jossa tavoittaa asiakaspalvelijan suoraan? Testasin tuon chatin ja ainakin itselläni toimii kuten ennenkin. Jos käytät mainosesto-ohjelmaa, niin nämä voivat tulkita tuon chat-palkin mainokseksi, joten sivusto kannattaa lisätä valkoiselle listalle tai kytkeä ohjelmisto pois vierailun aikana.

Telia kyllä parantaa jatkuvasti yhteyksiä ja toiveita kuunnellaan. Niitä ei vain toteuttaa sormia napsauttamalla. Uskon, että tuo Minun Telia -sovellus chat-ominaisuus on kirjattu ylös. Ainakin itse pidän uutuuspalvelun Dot asiakaspalvelun chatista tosi paljon, joten odotan samanlaista myös Minun Telia -sovellukseen. Varmaan jotain tämän tapaista tarkoitat?

Niin, asiasta kolmanteen eli Telian virallisia yhteydenottoväyliä on lisäksi muun muassa:
Voit valita itsellesi sopivimman tavan tavoittaa - ihan ilmaiseksi. Nämä kaikki väylät löydät tutusta osoitteesta: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Toivottavasti näillä vinkeillä löydät yhteyden Teliaan myös jatkossakin! 