Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65040
Kirjoituksia 176742

Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen



Highlighted

Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

Kommentaattori
Viestejä 68 kpl

Asiakaspalvelu chat Minun Telia sovellukseen

1/8

Näin me puhelimen käyttäjät tavoitettaisiin helpommin asiakaspalvelu sillä chatilla. Selaimella käyttäminen on tosi kökköä. Olisi helpompaa tavoittaa asiakaspalvelu sovelluksella. Tästä on jo kuullemma tullu palautetta mut annetaan lisää et moni haluu asiakaspalvelu chatin sovellukseen.

 

Miksi Telia haluu ohjata ihmisiä soittaa maksulliseen numeroon kuin et annetaan tavoittaa chatissa ilmaiseksi? Tuntuu et Telia ei halua panostaa asiakaspalvelu chattiin eikä kehittää sitä.

Vastaa
0 tykkäystä
7 vastausta
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 069 kpl

2/8

Terve @Antsa92Hymiö Erittäin onnellinen

 

Onko kyseessä yksityishenkilöiden chat-palvelu? Miten haluaisit parantaa tuota nykyistä Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalvelua selainversiossa tai millä tavalla haluaisit sitä kehittää esim. riisuttu versio, jossa tavoittaa asiakaspalvelijan suoraan? Testasin tuon chatin ja ainakin itselläni toimii kuten ennenkin. Jos käytät mainosesto-ohjelmaa, niin nämä voivat tulkita tuon chat-palkin mainokseksi, joten sivusto kannattaa lisätä valkoiselle listalle tai kytkeä ohjelmisto pois vierailun aikana.

 

Omat_Sivut_chat.png

 

Telia kyllä parantaa jatkuvasti yhteyksiä ja toiveita kuunnellaan. Niitä ei vain toteuttaa sormia napsauttamalla. Uskon, että tuo Minun Telia -sovellus chat-ominaisuus on kirjattu ylös. Ainakin itse pidän uutuuspalvelun Dot asiakaspalvelun chatista tosi paljon, joten odotan samanlaista myös Minun Telia -sovellukseen. Varmaan jotain tämän tapaista tarkoitat?

 

app-screenshot-customer-service.png

 

 

Niin, asiasta kolmanteen eli Telian virallisia yhteydenottoväyliä on lisäksi muun muassa:

Voit valita itsellesi sopivimman tavan tavoittaa - ihan ilmaiseksi. Nämä kaikki väylät löydät tutusta osoitteesta: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Toivottavasti näillä vinkeillä löydät yhteyden Teliaan myös jatkossakin! Hymiö Onnellinen

 

Vastaa
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 68 kpl

3/8

Juuri sitä tarkoitan ja tarkoitan myös sitä että tuo yksityishenkilöiden chat-palvelu löytyisi Minun Telia sovelluksista https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonera.selfservice&hl=fi ja https://itunes.apple.com/fi/app/minun-telia/id434697268?l=fi&mt=8

 

Olisi hyvä asia jos asiakaspalvelijan tavoittaisi myös sen kautta.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 418 kpl

4/8

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.

Vastaa
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 069 kpl

5/8

@Purnipsi@  kirjoitti:

Kannatetaan, olisi kätevää tai ainakin jos olisi nappi, josta aukeisi suoraan uuteen selainikkunaan tuo chat.


Sama täällä. Jätin Minun Telia -sovelluksessa ehdotuksen uudelleen "Anna palautetta"-osiossa Hymiö Onnellinen

Vastaa

Moderaattori
Viestejä 466 kpl

6/8

Laitoin tästä myös meidän päässä kyselyä eteenpäin, että missä mennään tämän kanssa. Kieltämättä chat olisi mukava lisä sovellukseen ja muistelen, että tästä on ollut aiemmin puhetta, mutta varmistellaan asiaa vielä!

Vastaa
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 68 kpl

7/8

Ilmoita sit mitä ne vastasi.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 944 kpl

8/8

Hyviä uutisia! Saimme tiedon että chat on tuloillaan myös sovelluksen puolelle ja se on tarkoitus julkaista vielä tämän vuoden puolella. Ei siis tarvitse enää kauan odotella.

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.