Ilmainen Spotify ei näy Käytössä olevissa lisäosissa

  • 28 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Joku yritti toisessa ketjussa irtisanoa Spotify:nsä. Ongelma oli, ettei se näy Omien sivujen "Käytössä olevissa".

 

Minulla on sama juttu. Ilmeisesti ongelma on yleisempikin, jollei sääntö.

En muista, koska ilmaisjaksoni päättyy ja se olisi hyvä saada tarkistettua Omilta sivuilta.


7 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Mikäli sinulla on Soneratunnus luotuna, eli et kirjaudu omille sivuille millään liittymänumerolla. Silloin sinun pitäisi nähdä kaikki omistamasi liittymät yhdellä sivulla ja kun avaat liittymän ja lisäpalvelut, sieltä alta "Käytössäsi nyt", niin sieltä löytyy kyllä myös Spotify. Kaikkein helpoimmin pystyt tarkistamaan tuon Spotifyn ilmaisjakson päättymisajankohdan laskultasi. Siellä pitäisi näkyä selvästi, että mihin saakka alennus on voimassa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Minulla ei näy Soneran Omilta sivuilta Sonera tunnuksillakaan Spotify ollenkaan...

 

Kuvankaappauksia:

 

http://i.imgur.com/Whevs62.png

 

 http://i.imgur.com/igj7T35.png

 

Laskusta:

 

Sonera Spotify Premium 01.11. - 30.11. 1 kk 0,00

 

Ei näy ainakaan minulla koska loppuu ilmaisjakso

 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Onpas erikoista. Ilmeisesti se ei silloin näy jos Spotify on tilattu kiinteän kaistan lisäpalveluksi, mutta näkyy oikein mikäli se on kännykkäliittymän lisäpalveluna. Pitää laittaa tuosta viestiä eteenpäin.


 


Soneran omien sivujen chat palvelu ainakin osaa kertoa, milloin ilmaisjakso on päättymässä joten kannattaa sitä vaikka hyödyntää tässä tapauksessa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Ehkä se näin on... se näkyi kyllä minulla ennen kuin päivitin 100/10 -> 100/100 yhteydeksi... Sen jälkeen se vain hävisi siinä... Mutta miksi sitä ei näy laskussa koska päättyy?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Hyvä kysymys, en tiedä. Laskulla näkyy kuitenkin maksukanavien ja kaistan määräaikaisuudet, mutta jostain syystä Spotifyn tiedot ei näy oikein. Toivottavasti tämä saadaan piakkoin korjattua!

Minulla näkyy laskussa yksi ilmainen (0,00 e) veloitus, mutta luulisin sen olevan CHL Total, joka näkyy myös omien sivujen kanavapaketeissa, mutta ei Spotify.

 

Toivottavasti saatte tämän pian kuntoon!

Nyt Spotify -tilaus näkyy, mutta ei Viihteen alla, vaan Liittymän tiedoissa. Hyvä kuitenkin, että näkyy!

Vastaa