Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63972
Kirjoituksia 174249

Kake sovellus ios

Highlighted

Kake sovellus ios

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

Kake sovellus ios

1/12

Mikä riivaa kake sovellusta, ei löydä digiboksia ollenkaan. Ollaan samassa verkossa ja resetoitu on moneen kertaan. Boksi on tuo arrow joku... Toimiiko muilla?

11 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 425 kpl

2/12

Hei @TimoHaapio!

Kokeilin äsken Kake äppiä iPhonella ja sama juttu minulla, ei löytänyt digiboksia 🤔 (Arris).

Pitäisiköhän laittaa vikatiedotetta?

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

3/12

Mä olen ollut telian asiakas nyt pari kuukautta, eikä ole ikinä toiminut minulla, myöskään androidista ei löydä.

0 tykkäystä

Lady
Lady
Viestejä 3 425 kpl

4/12

@TimoHaapio@  kirjoitti:

Mä olen ollut telian asiakas nyt pari kuukautta, eikä ole ikinä toiminut minulla, myöskään androidista ei löydä.

Minäpä laitan viestiä eteenpäin Telialle.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 722 kpl

5/12

Tehty vikailmoitus asiasta nyt aamusta, jotakin hämminkiä siellä nyt on. Korjataan tilanne asap Hymiö Onnellinen

Highlighted

Telialainen
Viestejä 722 kpl

6/12

@TimoHaapio ja @kiisseli67 Nyt kannattaa kokeilla, että Kake-sovellus poistetaan puhelimesta ja ladataan AppStoresta Kaken uusin versio. 

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 425 kpl

7/12

Ei toimi Kake iPhone SE puhelimessa vieläkään, kun ei löydä Arris 4302W digiboksia vaikka samassa verkossa on.

IMG-20180903-WA0008.jpg

Onkohan tässä jotain tekemistä sillä kun on AIPTV boksi ja siihen on Ruwido kaukosäädin olemassa?

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 531 kpl

8/12

@kiisseli67, Kake-sovellus vaatii, että käytössä on Telia TV digiboksi laajakaistalla. Telia TV digiboksi (eli aIPTV) -palvelussa Kake ei toimi.

Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 425 kpl

9/12

@Pekka_Koo@  kirjoitti:

@kiisseli67, Kake-sovellus vaatii, että käytössä on Telia TV digiboksi laajakaistalla. Telia TV digiboksi (eli aIPTV) -palvelussa Kake ei toimi.

Voisiko tuon tiedon päivittää myös tuonne Appstoreen ja Play kauppaan (kokeilin myös Android puhelimeen) 😉

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 921 kpl

10/12

Ehdottomasti voisi! Laitoin viestiä sovelluksesta vastaavalle että päivittävät infot ajantasalle. Kiitokset sinulle huomiosta 🙂

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.