Nokia 5.1. Plus -puhelimen kamerasovellus kaatuilee

  • 31 December 2020
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Mun Nokia 5.1 plussan kamerasovellus on alkanut kaatuilemaan heti sen jälkeen kun sen avaa,


 


Olen tyhjentänyt välimuistin mutta ei auttanut ja oon käynnistänyt monta kertaa uudelleen.


 


Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

 



@tch41@  kirjoitti:

Mun Nokia 5.1 plussan kamerasovellus on alkanut kaatuilemaan heti sen jälkeen kun sen avaa,


 


Olen tyhjentänyt välimuistin mutta ei auttanut ja oon käynnistänyt monta kertaa uudelleen.




Kuulostaapa erikoiselta. Kaatuileeko se jos valitset kamerasta jonkun tietyn ominaisuuden, esim. hidastuksella kuvaamisen tai muun vastaavan. Vai kaatuuko se vain heti kun avaat? Entä onko puhelimessa uusin päivitys ladattuna ettei ole siitäkään kiinni? Ja kyse on ilmeisesti ihan puhelimen omasta kamerasta eikä mistään erikseen ladatusta kamerasovelluksesta. 

Onkohan muilla käyttäjillä ollut samanlaisia ongelmia? 


@Merja_J@  kirjoitti:

 


@tch41@  kirjoitti:

Mun Nokia 5.1 plussan kamerasovellus on alkanut kaatuilemaan heti sen jälkeen kun sen avaa,

 

Olen tyhjentänyt välimuistin mutta ei auttanut ja oon käynnistänyt monta kertaa uudelleen.


Kuulostaapa erikoiselta. Kaatuileeko se jos valitset kamerasta jonkun tietyn ominaisuuden, esim. hidastuksella kuvaamisen tai muun vastaavan. Vai kaatuuko se vain heti kun avaat? Entä onko puhelimessa uusin päivitys ladattuna ettei ole siitäkään kiinni? Ja kyse on ilmeisesti ihan puhelimen omasta kamerasta eikä mistään erikseen ladatusta kamerasovelluksesta. 


Heti kun avaan, ihan järjestelmän oma kamera.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@tch41@  kirjoitti:


@Merja_J@  kirjoitti:

 



@tch41@  kirjoitti:

Mun Nokia 5.1 plussan kamerasovellus on alkanut kaatuilemaan heti sen jälkeen kun sen avaa,


 


Olen tyhjentänyt välimuistin mutta ei auttanut ja oon käynnistänyt monta kertaa uudelleen.




Kuulostaapa erikoiselta. Kaatuileeko se jos valitset kamerasta jonkun tietyn ominaisuuden, esim. hidastuksella kuvaamisen tai muun vastaavan. Vai kaatuuko se vain heti kun avaat? Entä onko puhelimessa uusin päivitys ladattuna ettei ole siitäkään kiinni? Ja kyse on ilmeisesti ihan puhelimen omasta kamerasta eikä mistään erikseen ladatusta kamerasovelluksesta. 




Heti kun avaan, ihan järjestelmän oma kamera.




Tarkistathan vielä että sinulla on viimeisin puhelinohjelmisto päivitettynä ja kamera-sovellus myös ajantasalla. Eihän myöskään tallennustila ole täynnä?  

Vastaa