Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65833
Kirjoituksia 178410

Kanavapakettien uusiminen



Kanavapakettien uusiminen

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 157 kpl

Kanavapakettien uusiminen

1/6

Uudistin yli viikko sitten V Sport + C More Sport -paketin tilaukseni. Kuitenkin paketti on edelleen Omilla sivuilla "Käsittelyssä", enkä ole saanut siitä tavanomaista tilausvahvistusta sähköpostiini. Keskustelin äskettäin asiasta sekä chatissa että Facebookissa, mutta kummassakaan asiakaspalvelija ei vaikuttanut ymmärtävän, mistä on kysymys. Asia sekoitettiin myöhempään tammikuun Telia tv:n uusimiseen, ja tilausvahvistuksena sain yleisluontoisen viestin, jossa ainoastaan viitattiin - Omille sivuille(!) - ei mainintaa tästä puheena olevasta tilauksesta. Kummatkin asiakaspalvelijat (Otto / Heidi) vaikuttivat jotenkin ylimielisiltä eivätkä lukeneet viestejäni tarkkaan. En ymmärrä, miksi tällainen asia olisi vaikea hoitaa, kun se on onnistunut aikaisemminkin. Asiakkaalla on oikeus saada kuitti ostoksestaan.

Vaikka pitäisi olla tottunut, veihän Spotify-tilaukseni merkintä Omille sivuille lähes puoli vuotta.

Vastaa
0 tykkäystä
5 vastausta

Moderaattori
Viestejä 520 kpl

2/6

@ericrose  kirjoitti:

Uudistin yli viikko sitten V Sport + C More Sport -paketin tilaukseni. Kuitenkin paketti on edelleen Omilla sivuilla "Käsittelyssä", enkä ole saanut siitä tavanomaista tilausvahvistusta sähköpostiini. Keskustelin äskettäin asiasta sekä chatissa että Facebookissa, mutta kummassakaan asiakaspalvelija ei vaikuttanut ymmärtävän, mistä on kysymys. Asia sekoitettiin myöhempään tammikuun Telia tv:n uusimiseen, ja tilausvahvistuksena sain yleisluontoisen viestin, jossa ainoastaan viitattiin - Omille sivuille(!) - ei mainintaa tästä puheena olevasta tilauksesta. Kummatkin asiakaspalvelijat (Otto / Heidi) vaikuttivat jotenkin ylimielisiltä eivätkä lukeneet viestejäni tarkkaan. En ymmärrä, miksi tällainen asia olisi vaikea hoitaa, kun se on onnistunut aikaisemminkin. Asiakkaalla on oikeus saada kuitti ostoksestaan.

Vaikka pitäisi olla tottunut, veihän Spotify-tilaukseni merkintä Omille sivuille lähes puoli vuotta.


En pääse Yhteisön puolella näkemään tilauksesi tilannetta, jotta voisin katsoa tarkemmin, mikä siellä mättää. Onko sinulla voimassa oleva määräaikainen sopimus samasta kanavapaketista, joka mahdollisesti estäisi muutoksen tekemisen heti? 

Vastaa
0 tykkäystä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 157 kpl

3/6

@SaJoonas  kirjoitti:

@ericrose  kirjoitti:

Uudistin yli viikko sitten V Sport + C More Sport -paketin tilaukseni. Kuitenkin paketti on edelleen Omilla sivuilla "Käsittelyssä", enkä ole saanut siitä tavanomaista tilausvahvistusta sähköpostiini. Keskustelin äskettäin asiasta sekä chatissa että Facebookissa, mutta kummassakaan asiakaspalvelija ei vaikuttanut ymmärtävän, mistä on kysymys. Asia sekoitettiin myöhempään tammikuun Telia tv:n uusimiseen, ja tilausvahvistuksena sain yleisluontoisen viestin, jossa ainoastaan viitattiin - Omille sivuille(!) - ei mainintaa tästä puheena olevasta tilauksesta. Kummatkin asiakaspalvelijat (Otto / Heidi) vaikuttivat jotenkin ylimielisiltä eivätkä lukeneet viestejäni tarkkaan. En ymmärrä, miksi tällainen asia olisi vaikea hoitaa, kun se on onnistunut aikaisemminkin. Asiakkaalla on oikeus saada kuitti ostoksestaan.

Vaikka pitäisi olla tottunut, veihän Spotify-tilaukseni merkintä Omille sivuille lähes puoli vuotta.


En pääse Yhteisön puolella näkemään tilauksesi tilannetta, jotta voisin katsoa tarkemmin, mikä siellä mättää. Onko sinulla voimassa oleva määräaikainen sopimus samasta kanavapaketista, joka mahdollisesti estäisi muutoksen tekemisen heti? 


Kiitoksia vastauksesta! Vaikuttaa kuitenkin siltä, että kukaan ei tarkasti lue viestejäni. Kirjoitin: Uudistin ko. kanavapakettini. Siis: edellinen määräaikainen päättyi, ja tein uuden määräaikaisen sen jatkoksi - ilman minkäänlaista taukoa tai päällekkäisyyttä. Haluan ainoastaan kuitin ostoksestani = tilausvahvistus gmailiin ja merkintä tilauksesta Omille sivuille kohtaan Kanavapaketit. Vaikuttaa ihmeelliseltä, ettei kukaan Telialla ymmärrä mitään näin yksinkertaisesta asiakaspalvelutoimesta.  - Tarvittaisiinko uudelleenkoulutusta?Aikaisemmin vastaava on onnistunut ilman kommervenkkejä.

Vastaa
0 tykkäystä

Moderaattori
Viestejä 520 kpl

4/6

@ericrose  kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! Vaikuttaa kuitenkin siltä, että kukaan ei tarkasti lue viestejäni. Kirjoitin: Uudistin ko. kanavapakettini. Siis: edellinen määräaikainen päättyi, ja tein uuden määräaikaisen sen jatkoksi - ilman minkäänlaista taukoa tai päällekkäisyyttä. Haluan ainoastaan kuitin ostoksestani = tilausvahvistus gmailiin ja merkintä tilauksesta Omille sivuille kohtaan Kanavapaketit. Vaikuttaa ihmeelliseltä, ettei kukaan Telialla ymmärrä mitään näin yksinkertaisesta asiakaspalvelutoimesta.  - Tarvittaisiinko uudelleenkoulutusta?Aikaisemmin vastaava on onnistunut ilman kommervenkkejä.

Kiitoksia tarkennuksesta. Viestistäsi jäi minulle epäselväksi, onko määräaikainen sopimus yhä voimassa vanhasta tilauksestasi vai joko se on päättynyt. Sopimuksen uudistaminen on nimittäin mahdollista tehdä myös etukäteen, ennen määräaikaisen sopimuksen päättymistä, jolloin se astuu voimaan vanhan sopimuksen päättyessä. Silloin, kun vanha sopimus on yhä voimassa ja uusi sopimus odottaa aktivoitumista, lukee sopimuksen kohdalla Minun Teliassa silloin "käsittelyssä". Tuo kyseinen teksti näkyy myös silloin, kun pakettiin ollaan tekemässä jotain muutosta. Toisin sanoen muutos ei ole vielä astunut voimaan. Tilaus on voinut jäädä myös jostain syystä jumiin ja sen vuoksi et ole saanut tilausvahvistustakaan. Tilausvahvistukset tallentuvat myös Viestikeskukseen ja asiakaspalvelusta voidaan tarvittaessa lähettää tilausvahvistus uudelleen, jos se on jostain syystä jäänyt tulematta. 

Vastaa
0 tykkäystä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 157 kpl

5/6

@SaJoonas  kirjoitti:

@ericrose  kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! Vaikuttaa kuitenkin siltä, että kukaan ei tarkasti lue viestejäni. Kirjoitin: Uudistin ko. kanavapakettini. Siis: edellinen määräaikainen päättyi, ja tein uuden määräaikaisen sen jatkoksi - ilman minkäänlaista taukoa tai päällekkäisyyttä. Haluan ainoastaan kuitin ostoksestani = tilausvahvistus gmailiin ja merkintä tilauksesta Omille sivuille kohtaan Kanavapaketit. Vaikuttaa ihmeelliseltä, ettei kukaan Telialla ymmärrä mitään näin yksinkertaisesta asiakaspalvelutoimesta.  - Tarvittaisiinko uudelleenkoulutusta?Aikaisemmin vastaava on onnistunut ilman kommervenkkejä.

Kiitoksia tarkennuksesta. Viestistäsi jäi minulle epäselväksi, onko määräaikainen sopimus yhä voimassa vanhasta tilauksestasi vai joko se on päättynyt. Sopimuksen uudistaminen on nimittäin mahdollista tehdä myös etukäteen, ennen määräaikaisen sopimuksen päättymistä, jolloin se astuu voimaan vanhan sopimuksen päättyessä. Silloin, kun vanha sopimus on yhä voimassa ja uusi sopimus odottaa aktivoitumista, lukee sopimuksen kohdalla Minun Teliassa silloin "käsittelyssä". Tuo kyseinen teksti näkyy myös silloin, kun pakettiin ollaan tekemässä jotain muutosta. Toisin sanoen muutos ei ole vielä astunut voimaan. Tilaus on voinut jäädä myös jostain syystä jumiin ja sen vuoksi et ole saanut tilausvahvistustakaan. Tilausvahvistukset tallentuvat myös Viestikeskukseen ja asiakaspalvelusta voidaan tarvittaessa lähettää tilausvahvistus uudelleen, jos se on jostain syystä jäänyt tulematta. 


Kiitos vastauksesta! Kyse oli ilmeisesti tuosta viimeksi mainitusta ("jäi jumiin"), koska muutos on siis jo astunut 21/11 voimaan. Sain asian vihdoin puhelimitse selvitettyä ja myös tilausvahvistuksen. Outoa, että eilinen Telian chat-keskustelija väitti nimenomaan ettei tilausvahvistusta voida uudelleen lähettää.

Vastaa
0 tykkäystä

Moderaattori
Viestejä 520 kpl

6/6

@ericrose  kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Kyse oli ilmeisesti tuosta viimeksi mainitusta ("jäi jumiin"), koska muutos on siis jo astunut 21/11 voimaan. Sain asian vihdoin puhelimitse selvitettyä ja myös tilausvahvistuksen. Outoa, että eilinen Telian chat-keskustelija väitti nimenomaan ettei tilausvahvistusta voida uudelleen lähettää.

Hyvä kuulla, että asiaan tuli selvyys ja tilaus saatiin eteenpäin, kun soitit asiakaspalveluumme. Mukavaa alkanutta viikkoa sinulle!

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.