Lyrics videoiden teko PowerPointilla


Miten voi tehdä lyrics videoita PowerPointilla ?


10 kommenttia

Kunniamerkki +14

Powerpoint ei ole videoeditointi softa. Diaesityksiä sillä saa aikaiseksi ja esityksiin voi lisätä kuvia, animaatioita ym, mutta videoiden tekoon siitä ei ole.

No millä sais tehtyä
Kunniamerkki +14

@pektol654 kirjoitti:
No millä sais tehtyä

http://filmora.wondershare.com/video-editor/free-video-editing-software-windows.html#windows

Esim tuolla listattuna jotain ilmaisia softia. Windowssin omakin movie maker vois ajaa asiansa, en ole koskaan käyttänyt. Oletan että windows on käyttiksenä, kun muutakaan ei kerrottu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@pektol654 kirjoitti:
No millä sais tehtyä

@tilasto tuossa neuvoikin hyvin. Tässä kuitenkin linkki Microsoftin sivuille, josta Microsoftin oman elokuvatyökalun löytää: http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/get-movie-maker-download


 


Hieman karu sovellus, mutta ilmainen ja toimiva.

Purnipsi  on oikeassa. Joskus itsekin olen sitä testannut. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Purnipsi  on oikeassa. Joskus itsekin olen sitä testannut. 




Joo, itse olen jotain sillä tehnyt. Ohjelma on tuskaisen hidas esim. lataamaan videoa editointia varten tai sitten renderöimään. Tuntuu, ettei se osaa hyödyntää nykytietokoneiden kaikkia resursseja (multithreading, GPU rendering yms.) Lisäksi käyttöliittymä jokseenkin kömpelö. Saisi Microsoft tuoda tuon ohjelman nykyaikaan, nyt se tuntuu olevan jäänyt Windows Vistan aikaan. Julkaistu vissiin 2012 mutta jäänyt sitten siihen.


 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Purnipsi kirjoitti:

Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Purnipsi  on oikeassa. Joskus itsekin olen sitä testannut. 




Joo, itse olen jotain sillä tehnyt. Ohjelma on tuskaisen hidas esim. lataamaan videoa editointia varten tai sitten renderöimään. Tuntuu, ettei se osaa hyödyntää nykytietokoneiden kaikkia resursseja (multithreading, GPU rendering yms.) Lisäksi käyttöliittymä jokseenkin kömpelö. Saisi Microsoft tuoda tuon ohjelman nykyaikaan, nyt se tuntuu olevan jäänyt Windows Vistan aikaan. Julkaistu vissiin 2012 mutta jäänyt sitten siihen.


 


 




Hehhee, minäkin olen viimeksi käyttänyt Movie Makeria Vistalla (2008-2009) videoitten tekoon ja meinasi mennä hermot 🙂>

Kunniamerkki +14
Joo, riippuu tosiaan käyttö tarpeesta mitä ohjelmaa käyttää. Jos käyttö on kerran kuussa tapahtuvaa parin minuutin youtube pätkän kevyttä muokkausta, väittäisin että ohjelmalla tai sen hitaudella ei juurikaan ole merkitystä.
Jos tarve on laajempaa, niin sitten kannattaa tutustua toki parempiin ohjelmiin.

Minun  tietsikkassa on Win 10.1 Pro 64 bit ja tässä mietin mikä video -sovellus  siinä on nykyisin,  kun en muista. En ole käyttänyt pitkään tietokonettani.

Ite käytin windows storen easy movie makeria mut ei toimi.

Vastaa