Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176347

Lyrics videoiden teko PowerPointilla

Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 117 kpl

1/11

Miten voi tehdä lyrics videoita PowerPointilla ?

Vastaa
0 tykkäystä
10 vastausta
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

2/11

Powerpoint ei ole videoeditointi softa. Diaesityksiä sillä saa aikaiseksi ja esityksiin voi lisätä kuvia, animaatioita ym, mutta videoiden tekoon siitä ei ole.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 117 kpl

3/11
No millä sais tehtyä
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

4/11

@pektol654 kirjoitti:
No millä sais tehtyä

http://filmora.wondershare.com/video-editor/free-video-editing-software-windows.html#windows

Esim tuolla listattuna jotain ilmaisia softia. Windowssin omakin movie maker vois ajaa asiansa, en ole koskaan käyttänyt. Oletan että windows on käyttiksenä, kun muutakaan ei kerrottu.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 415 kpl

5/11

@pektol654 kirjoitti:
No millä sais tehtyä

@tilasto tuossa neuvoikin hyvin. Tässä kuitenkin linkki Microsoftin sivuille, josta Microsoftin oman elokuvatyökalun löytää: http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/get-movie-maker-download

Hieman karu sovellus, mutta ilmainen ja toimiva.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

6/11

Purnipsi  on oikeassa. Joskus itsekin olen sitä testannut. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 415 kpl

7/11

@Puuneula kirjoitti:

Joo, itse olen jotain sillä tehnyt. Ohjelma on tuskaisen hidas esim. lataamaan videoa editointia varten tai sitten renderöimään. Tuntuu, ettei se osaa hyödyntää nykytietokoneiden kaikkia resursseja (multithreading, GPU rendering yms.) Lisäksi käyttöliittymä jokseenkin kömpelö. Saisi Microsoft tuoda tuon ohjelman nykyaikaan, nyt se tuntuu olevan jäänyt Windows Vistan aikaan. Julkaistu vissiin 2012 mutta jäänyt sitten siihen.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

8/11

@Purnipsi kirjoitti:

@Puuneula kirjoitti:

Joo, itse olen jotain sillä tehnyt. Ohjelma on tuskaisen hidas esim. lataamaan videoa editointia varten tai sitten renderöimään. Tuntuu, ettei se osaa hyödyntää nykytietokoneiden kaikkia resursseja (multithreading, GPU rendering yms.) Lisäksi käyttöliittymä jokseenkin kömpelö. Saisi Microsoft tuoda tuon ohjelman nykyaikaan, nyt se tuntuu olevan jäänyt Windows Vistan aikaan. Julkaistu vissiin 2012 mutta jäänyt sitten siihen.

Hehhee, minäkin olen viimeksi käyttänyt Movie Makeria Vistalla (2008-2009) videoitten tekoon ja meinasi mennä hermot 🙂

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 1 363 kpl

9/11
Joo, riippuu tosiaan käyttö tarpeesta mitä ohjelmaa käyttää. Jos käyttö on kerran kuussa tapahtuvaa parin minuutin youtube pätkän kevyttä muokkausta, väittäisin että ohjelmalla tai sen hitaudella ei juurikaan ole merkitystä.
Jos tarve on laajempaa, niin sitten kannattaa tutustua toki parempiin ohjelmiin.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Poistettu käyttäjä

Viestejä 0 kpl

10/11

Minun  tietsikkassa on Win 10.1 Pro 64 bit ja tässä mietin mikä video -sovellus  siinä on nykyisin,  kun en muista. En ole käyttänyt pitkään tietokonettani.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.