Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65833
Kirjoituksia 178410

Port Forwardingi

Port Forwardingi

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

Port Forwardingi

1/11

Minä siis haluaisin port forwardaa että voisin tehä minecraft-serverin (kyllä pelaan minecraftia) mutta sitten kun laitan kaikki niin kun joku trittää joinata siihen serveriin se ei vaan toimi.

laitoin IP:n, Portit,

TCP - UDP Valittuna,

Mutta ei vain toimi.

Tämä on siis hybridi reititin josta on kyse.

Katsoin jo monia postauksia mutta ei mikään auttanut.

Niin voisko joku vähän auttaa?

Vastaa
0 tykkäystä
10 vastausta

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 256 kpl

2/11

@Maxalaatikko  kirjoitti:

Minä siis haluaisin port forwardaa että voisin tehä minecraft-serverin (kyllä pelaan minecraftia) mutta sitten kun laitan kaikki niin kun joku trittää joinata siihen serveriin se ei vaan toimi.

TCP - UDP Valittuna,

Mutta ei vain toimi.

Eikä ole koneella mitään palomuuria, joka estäisi yhteydet?

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

3/11

@mikkooks  kirjoitti:

TCP - UDP Valittuna,

Mutta ei vain toimi.

Eikä ole koneella mitään palomuuria, joka estäisi yhteydet?

No mä laitoiin kaikki pois mutta ei se auta

Vastaa
0 tykkäystä

Konkari
Viestejä 768 kpl

4/11

Onhan hybridisi dsl-yhteys varmasti toiminnassa?

Mikäli dsl-yhteys on mennyt poikki tai puhelintöpseli on irti seinästä, hybridimodeemi käyttää ainoastaan mobiililaajakaistaa. Silloin hybridimodeemi ei saa julkista ip-osoitetta, eikä internetistä päin saa sinuun yhteyttä.

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

5/11

k

@irritus  kirjoitti:

Onhan hybridisi dsl-yhteys varmasti toiminnassa?

Mikäli dsl-yhteys on mennyt poikki tai puhelintöpseli on irti seinästä, hybridimodeemi käyttää ainoastaan mobiililaajakaistaa. Silloin hybridimodeemi ei saa julkista ip-osoitetta, eikä internetistä päin saa sinuun yhteyttä.

kyllä se on siinä seinässä kiinni

Vastaa
0 tykkäystä

Telialainen
Viestejä 470 kpl

6/11

TCP - UDP Valittuna,

Mutta ei vain toimi.

Oletko kokeillut vielä 4 LAN portin siltausta ja laitteen kytkentää siihen? Tällöin yhteys toimii vain kiinteän kaistan kautta. Ongelmaksi voi tulla lähetysnopeus (maks 1Mbit/s jos liittymä toteutettu ADSL profiililla), mutta suosittelen sen testaamista.

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

7/11

oon koittanut sitäkin

Vastaa
0 tykkäystä

Telialainen
Viestejä 513 kpl

8/11

oon koittanut sitäkin

Oletko kokeillut eri porttinumeroita? Kun Hybrid reitittimen LAN4 portti sillataan ja kone jolta serveriä pyöritetään kytketään siihen LAN-kaapelilla, ei reititin enää estä liikennettä siinä portissa.

Saako käyttäjät jotka yrittävät palvelimelle yhidstää mitään virheilmoitusta? Oletko kokeillut vaihtaa palvelimen porttinumeroa eriksi?

Vastaa
0 tykkäystä

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

9/11

@HenriLie  kirjoitti:

oon koittanut sitäkin

Oletko kokeillut eri porttinumeroita? Kun Hybrid reitittimen LAN4 portti sillataan ja kone jolta serveriä pyöritetään kytketään siihen LAN-kaapelilla, ei reititin enää estä liikennettä siinä portissa.

Saako käyttäjät jotka yrittävät palvelimelle yhidstää mitään virheilmoitusta? Oletko kokeillut vaihtaa palvelimen porttinumeroa eriksi?

Noh,

Ne jotka yrittää tulla niin niillä näkyy yksi näistä:

Couldn't Connect To Server

io.netty.channel.AbstractChannel$AnnotatedConnectException: Connection refused: no further information:

Mutta, kyllä voisi koittaa sen portin vaihtamista.

Vastaa
0 tykkäystä

Velho
Velho
Viestejä 2 461 kpl

10/11

@HenriLie  kirjoitti:

oon koittanut sitäkin

Noh,

Ne jotka yrittää tulla niin niillä näkyy yksi näistä:

Couldn't Connect To Server

io.netty.channel.AbstractChannel$AnnotatedConnectException: Connection refused: no further information:

Mutta, kyllä voisi koittaa sen portin vaihtamista.

Saattaa olla vielä tarpeen avata nuo portit Windowsin palomuurista kenties. En nyt aikoihin ole tuota Minecraft-servujuttua säätänyt, mutta muistaakseni jotain asetuksia piti myös Windowsista tehdä.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.