Prepaid sovellukseen kirjautuminen

  • 17 August 2020
  • 6 kommenttia
  • 135 katselukertaa

Sovellukseen kirjaudutaan sen ensimmäisellä liittymällä. Kyseinen liittymä ei ole enää käytössä yli vuoteen, ja salasana on hukkunut. Miten saan uuden salasanan ja pääsen palauttamaan sovelluksen sekä tarkistamaan muiden liittymien ( 3 kpl) saldot?


 


Edit ReOlivia: Täsmennetty otsikkoa


6 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Moikka @KalleK1  ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Mikäli Prepaid lataussovelluksen salasana on unohtunut, tulee sinun luoda uusi tunnus ja kirjautua jatkossa sillä. Uuden tunnuksen luominen onnistuu verkkosivumme kautta kohdasta "luo tili". 

Käyttäjätaso 7

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moikka @KalleK1  ja tervetuloa Yhteisöön!

 

Mikäli Prepaid lataussovelluksen salasana on unohtunut, tulee sinun luoda uusi tunnus ja kirjautua jatkossa sillä. Uuden tunnuksen luominen onnistuu verkkosivumme kautta kohdasta "luo tili". 


Näyttäisi se uuden tilin luominen onnistuvan myös suoraan Prepaid appilla.

Vanhojen liittymien liittäminen uuteen onnistuu. Mutta saldotietojen saamiseksi pitää liittymät liittää perheeseen tekstiviestillä, ja yksi liittymä on Lapissa 800 kilometrin päässä. Noh, lataaminen onnistuu Telian sivujen kautta, mutta saldotietoja sieltä ei saa. Onko tähän mitään ratkaisua?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Mikäli prepaidin hallintatunnus on hukkunut, eikä tunnuksen liittymä ole enää käytössä, ainoa tapa saada hallinta toimimaan on liittää liittymät uudelleen toimivaan hallintatunnukseen. Tähän vaaditaan tekstiviestisilmukka, eli pääsy itse sim-kortille.

 

Eikö teillä ole naapuria, joka voisi käydä lähettämässä PREPAID PERHE OK viestin numeroon 15400 sen jälkeen, kun olet lisännyt numeron hallintasivustolle?

 

Tai lähetä naapurille yksi sim-kortti, jonka hallinnan olet jo saanut toimimaan. Pyydä häntä vaihtamaan sim-kortit ristiin ja lähettämään hallitsemattoman kortin sinulle takaisin hallintaan lisäämistä varten.

 

Vastaisuuden varalle, mikäli on vaara, että hallintatunnuksena käytetty numero poistuu uudelleen käytöstä, kannattaa melkein tehdä niin, että luo jokaiselle prepaidille oman tilinsä sen lisäksi, että lisää ne perheeseen. Näin perhe-tunnuksen hukkuessa saldot pääsee tarkastamaan kuitenkin liittymäkohtaisilta hallintatileiltä.

 

Tiesithän myös, että perhe-tunnuksen ei ole pakko olla prepaid-numero. Mikäli sinulla laskuliittymä, voi luoda hallintatilin myös sen numerolla. Eli esimerkiksi oman kännykkäsi numerolla. Joskin tällä hetkellä hallinnassa on vika, joka estää harvinaisten 7- ja 8-numeroisten matkapuhelinnumeroiden käytön prepaidin hallintatunnuksina. Hallintatunnuksena on käytettävä tavanomaisia 10- ja 11-numeroisia matkapuhelinnumeroita.

Sovellus ilmoittaa että numero ei ole prepaid numero...?

Kun liitän numeroa, niin appi ilmoittaa että nro ei ole prepaid nro..on kyllä...

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@jussikani@  kirjoitti:

Sovellus ilmoittaa että numero ei ole prepaid numero...?


Kun liitän numeroa, niin appi ilmoittaa että nro ei ole prepaid nro..on kyllä...




 


Moikka @jussikani ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Kiva, kun löysit paikalle😁>Täältä usein löytää niin vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin kuin paljon muutakin.


 


Oletko koettanut useamman kerran tuota numeron liittämistä? Jos ei edelleenkään onnistu, niin suosittelen ottamaan meidän asiakaspalveluumme yhteyttä. Sieltä voidaan tarvittaessa ohjata sinut häiriöilmoitusten puolellekin. Tavoitat meidät kellon ympäri Minun Teliassa joko sovelluksen tai sivujemme kautta, Facebookin privaviestein tai vaikka Twitterin DM:n kautta. Tässä kootusti yhteydenottokanavamme

Vastaa