Sinivalosuodatin

  • 17 December 2015
  • 5 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Luetko paljon e-kirjoja tabletilta/lukulaitteelta tai katselet myöhään uutisia ym. Silmäsi saattavat rasittua ja yöunet häiriintyä. Voit ladata laitteellesi maksuttoman sinivalosuodattimen play-kaupasta tai googlen e-kirjasuodattimen myös App Storesta : http://www.digitoday.fi/viihde/2015/12/17/luetko-sangyssa-googlen-uusi-temppu-auttaa-unen-saamisessa/201516724/66


5 kommenttia

Mä luen ihan järjettömän määrän E-kirjoja.


Käytän tota Playn kirjasovellusta, kirjoja luettaessa mulla on aina tausta mustalla pohjalla, teksti vaalealla. Iltalukeminen kun on yks vakio mulla, oon jo pitkän aikaa säätänyt kirjasovelluksen asetuksista vielä valaistuksenkin himmeelle. Päivällä tekstiä ei ees sovelluksesta noilla säädöillä erota. 🙂 Pitääpä laittaa toi Night Light vielä testiin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Minulla on käytössä Play-kaupan Sinivalosuodatin Hardy-infinity ja myös yötila samalta tekijältä tabletissa. Puhelimeen en ole ottanut, kun ei sitä tule niin kauan katsottua yhtämittaa. Kuvakaappaukset ovat vähän kellertäviä, kun ei muista ottaa tuota suodatinta pois siksi aikaa :smileylol:

Joo, toi on varmaan aika perus. :P

Tää sinivalosuodatin on todella kätevä ainakin kun on jo sängyssä menossa nukkumaan, mutta aina sitä kuitenkin räplää puhelinta sängyssä. Iphone 5s ja siitä uudemmat versiot saivat uusimmassa päivityksessä tämä "sinivalosuodatin" ominaisuuden ja se on ollut todella kovassa käytössä.

 

Nauratti tuo, että kuvankaappauksiin tulee sitten myös tuo lämminväri, en ole itse kokeillut kyseistä asiaa ja päässy todentamaan sitä. :)

Kunniamerkki +2

:smileysurprised:  -Olenkin ihmetellyt tätä läppäriäni, uudelleen käynnistyksen jälkeen tulee ilmoitus jostain sinivalon määrästä..? :smileyvery-happy:

Vastaa