Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62735
Kirjoituksia 171542

Sinivalosuodatin

Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 379
1/6

Sinivalosuodatin

Luetko paljon e-kirjoja tabletilta/lukulaitteelta tai katselet myöhään uutisia ym. Silmäsi saattavat rasittua ja yöunet häiriintyä. Voit ladata laitteellesi maksuttoman sinivalosuodattimen play-kaupasta tai googlen e-kirjasuodattimen myös App Storesta : http://www.digitoday.fi/viihde/2015/12/17/luetko-sangyssa-googlen-uusi-temppu-auttaa-unen-saamisessa...

5 vastausta
Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
2/6

Vs: Sinivalosuodatin

Mä luen ihan järjettömän määrän E-kirjoja.

Käytän tota Playn kirjasovellusta, kirjoja luettaessa mulla on aina tausta mustalla pohjalla, teksti vaalealla. Iltalukeminen kun on yks vakio mulla, oon jo pitkän aikaa säätänyt kirjasovelluksen asetuksista vielä valaistuksenkin himmeelle. Päivällä tekstiä ei ees sovelluksesta noilla säädöillä erota. Hymiö Onnellinen Pitääpä laittaa toi Night Light vielä testiin.

Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 379
3/6

Minulla on käytössä Play-kaupan Sinivalosuodatin Hardy-infinity ja myös yötila samalta tekijältä tabletissa. Puhelimeen en ole ottanut, kun ei sitä tule niin kauan katsottua yhtämittaa. Kuvakaappaukset ovat vähän kellertäviä, kun ei muista ottaa tuota suodatinta pois siksi aikaa LOL-hymiö

0 tykkäystä
Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
4/6

Joo, toi on varmaan aika perus. Hymiö Kieli

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎12-05-2016
Kirjoituksia: 157
5/6

Tää sinivalosuodatin on todella kätevä ainakin kun on jo sängyssä menossa nukkumaan, mutta aina sitä kuitenkin räplää puhelinta sängyssä. Iphone 5s ja siitä uudemmat versiot saivat uusimmassa päivityksessä tämä "sinivalosuodatin" ominaisuuden ja se on ollut todella kovassa käytössä.

Nauratti tuo, että kuvankaappauksiin tulee sitten myös tuo lämminväri, en ole itse kokeillut kyseistä asiaa ja päässy todentamaan sitä. Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎09-04-2016
Kirjoituksia: 15
6/6

Hymiö Yllättynyt  -Olenkin ihmetellyt tätä läppäriäni, uudelleen käynnistyksen jälkeen tulee ilmoitus jostain sinivalon määrästä..? Hymiö Erittäin onnellinen

0 tykkäystä