Spotify Premium laskutus

  • 28 September 2016
  • 3 kommenttia
  • 49 katselukertaa

 

En löytänyt Spotifyn käyttösopimusta tai vastaavaa, jossa selkeästi kerrottaisiin laskutuksesta. Minulla on ollut useamman vuoden Spotify-tili, joka veloitetaan luottokortilta. Nyt vaihdettuani alkuvuodesta Soneran laajakaistaan, alkoi 3kk:n jälkeen Spotify:n laskutus, vaikka en edes aktivoinut palvelua. Se on nyt erikseen irtisanottu, mutta hieman erikoista että laskutetaan palvelusta jota ei ole aktivoitu käyttöön?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei  ja tervetuloa Klaaniin! Vaikuttaa siltä että olet laajakaistatilauksen yhteydessä tilannut tuon Spotifyn ja saanut siihen 3 kk kampanjahinnan. Laskutus siis on voimassa riippumatta siitä aktivoiko asiakas palvelua tai ei. Kun edullisempi etujakso päättyy, veloitetaan palvelun kuukausimaksu sen jälkeen normaalisti.


 


Jos et halua jatkaa Spotify tilausta meidän kautta, voit irtisanoa palvelun esim. Omien Sivujen kautta. Tällöin ei tarvitse kahdesta tilistä maksaa. Toisaalta kätevää kun laskutus hoituu laajakaistalaskulla niin silloin ei luottokorttiveloituksia tarvitse. Eli oikeastaan miten päin vaan tuntuu itsestä paremmalta :)

Tuota juuri ihmettelen, että laskutus pyörii vaikka sitä ei aktivoi, ja kun mainintaa tästä en löytänyt mistään sopimuksista tms, että Sonera voi laskuttaa palvelusta vaikkei sitä aktivoi. Toisaalta se ei yllätä, kun teidän laskutuksen kanssa on aiemminkin saanut tapella milloin mistäkin palvelusta riippumatta. Ja aina "lupaamme parantaa toimintaamme tältä osin".

 

Ei nyt millään pahalla, olkoon vaikka herättelevänä kommenttina/mielipiteen, mutta kilpailijoidenne kanssa ei ole koskaan tullut huijattu olo.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Hais1 kirjoitti:

Tuota juuri ihmettelen, että laskutus pyörii vaikka sitä ei aktivoi, ja kun mainintaa tästä en löytänyt mistään sopimuksista tms, että Sonera voi laskuttaa palvelusta vaikkei sitä aktivoi. Toisaalta se ei yllätä, kun teidän laskutuksen kanssa on aiemminkin saanut tapella milloin mistäkin palvelusta riippumatta. Ja aina "lupaamme parantaa toimintaamme tältä osin".


 


Ei nyt millään pahalla, olkoon vaikka herättelevänä kommenttina/mielipiteen, mutta kilpailijoidenne kanssa ei ole koskaan tullut huijattu olo.




Harmillista jos olo tuntuu huijatulta. Sellainen ei tarkoitus. Olet oikeassa, aktivoinnista ei välttämättä sopimuksessa lue. Siellä taitaa olla maininta että laskutus astuu voimaan tilaushetkestä. Sama käytäntö kuin esim. videoa vuokratessa. Maksu veloitetaan kun leffa on vuokrattu, katsoit sitä tai et.

Vastaa