Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64872
Kirjoituksia 176428

Spotify Premium tilausta ei löydy



Highlighted

Spotify Premium tilausta ei löydy

Vakiokalustoa
Viestejä 147 kpl

Spotify Premium tilausta ei löydy

1/15

Olen jo pitkään - useita kuukausia - tilannut Spotify Premiumia. Vasta jonkin aikaa sitten satuin tarkistamaan asiaa Omilta sivuilta - ja hämmästyin: minkäänlaista merkintää tilauksestani sivuilla ei ollut. Tiedustellessani asiaa chatin asiakaspalvelija mainitsi, että merkinnän tulisi löytyä kohdasta "Yhteys kotiin L" > "Lisäpalvelut", ja lupasi tehdä puutteesta vikailmoituksen. Tiedustelustani on jo aikaa, ja ehdin kysyä asiasta jo toistamiseen, mutta mitään ei ole tapahtunut. Käsittääkseni asiakkaalla on oikeus nähdä Omilla sivuilla tilaamansa palvelut, ja Telialla on siis ollut ainakin puoli vuotta aikaa merkitä tilaukseni. Saattaisinpa joskus ehkä haluta lopettaa tuon tilaukseni sivujen kautta. Miksi Telian on mahdoton tehdä asianmukainen merkintä? Maksu kylläkin peritään.

 

Edit ReOlivia: Täsmennetty otsikkoa

Vastaa
0 tykkäystä
14 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 235 kpl

2/15

Kirjautuessasi Omille sivuille pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella, täytyisi tulla näkyviin kaikki liittymät ja palvelut mitä sinulla on meiltä on. Mikäli kirjaudut laajakaistatunnuksilla Omille Sivuille, et saa kaikkia tietojasi esille.

 

On harvinaista, mutta ei toki mahdotonta, että Omilta sivuilta uupuu jokin tieto, joka siellä kuuluu olla. Vikatilanteesta tehdään meidän puolesta ilmoitus eteenpäin, jonka perusteella aloitetaan korjausprosessi. Tässä vian korjauksessa voi mennä tovi, mutta ei nyt kuitenkaan ihan mahdottomia aikoja. Mikäli asia venyy, jätä meille vielä häiriöilmoitus ongelmasta. Toki asian kuin asian tulee meillä selvitä sillä ensimmäisellä yhteydenotolla. Jos asian hoitamisen suhteen ilmenee puutteita, laitetaan palautetta eteenpäin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 147 kpl

3/15

Kiitos vastauksesta! On kylläkin todettava, että Spotify-tilaus EI näy edes pankkitunnuksilla. Ja, kuten kirjoitin, kaksi asiakaspalvelijaa on todennut asian ja ensimmäinen heistä laittanut vikailmoituksen vireille. En oikein ymmärrä, montako viikkoa näin yksinkertaiseen asiaan on lupa kulua. Tilauksenhan olisi pitänyt näkyä sivuilla jo heti sen alettua, kuukausia sitten.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 235 kpl

4/15

Aivan, eli kyllä siellä sitten vikaa on. Joskus näinkin vähäpätöiseltä vaikuttavan asian korjauksessa voi mennä kauankin, riippuen millainen mutka siellä on matkassa. Pahoittelut puolestani aiheutuneesta vaivasta.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 147 kpl

5/15

On syytä ihmetellä, miksi Spotify-tilaukseni merkitseminen Omille sivuille edelleen viivästyy. Telia on itse ilmoittanut vikailmoituksen päivämääräksi 22/6, josta on nyt yli kaksi viikkoa, puhumattakaan itse tilauksen alkamisesta - useita kuukausia sitten. 

Telian omilla sivuilla (https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/asiakkuuden-hallinta) lukee mm.: 

 

LAAJAKAISTA
Avautuvalla sivulla näet koosteen kaikista liittymistäsi. Voit tarkastella liittymäkohtaisia tietoja sekä tehdä muutoksia valitsemalla haluamasi liittymän luettelosta.

Liittymätiedot -osiossa näet tarkemmat liittymän tiedot sekä käytössä olevat lisäpalvelut. Voit hallinnoida liittymän lisäpalveluita, kuten sähköpostia ja kotisivuja. Voit tehdä myös muuttoilmoituksen sekä vikailmoituksen liittymästäsi.

 

Korostamiani toimintoja on siis mahdotonta tehdä, koska Telia ei viitsi merkitä Spotify-tilaustani. Olisivathan koko Suomen Telia-yhteydet pysähdyksissä, mikäli kaikki vikailmoitukset käsiteltäisiin näin hitaasti. Haluan yksityiskohtaisen tiedon, miksi tämä vikailmoitus on heitetty mappi Ö:hön tai mistä muuten välipitämättömyys johtuu. On todella omituista, että asiakas tekee useita yhteydenottoja omiin oikeuksiinsa kuuluvasta asiasta, ja häntä kohdellaan kuin lasta: äläpäs nyt kitise, kyllä se vielä järjestyy, älä sure... ASIA KUNTOON, JA VÄHÄN ÄKKIÄ!

 

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 449 kpl

6/15

@ericrose  kirjoitti:

On syytä ihmetellä, miksi Spotify-tilaukseni merkitseminen Omille sivuille edelleen viivästyy. Telia on itse ilmoittanut vikailmoituksen päivämääräksi 22/6, josta on nyt yli kaksi viikkoa, puhumattakaan itse tilauksen alkamisesta - useita kuukausia sitten. 

Telian omilla sivuilla (https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/asiakkuuden-hallinta) lukee mm.: 

 

LAAJAKAISTA
Avautuvalla sivulla näet koosteen kaikista liittymistäsi. Voit tarkastella liittymäkohtaisia tietoja sekä tehdä muutoksia valitsemalla haluamasi liittymän luettelosta.

Liittymätiedot -osiossa näet tarkemmat liittymän tiedot sekä käytössä olevat lisäpalvelut. Voit hallinnoida liittymän lisäpalveluita, kuten sähköpostia ja kotisivuja. Voit tehdä myös muuttoilmoituksen sekä vikailmoituksen liittymästäsi.

 

Korostamiani toimintoja on siis mahdotonta tehdä, koska Telia ei viitsi merkitä Spotify-tilaustani. Olisivathan koko Suomen Telia-yhteydet pysähdyksissä, mikäli kaikki vikailmoitukset käsiteltäisiin näin hitaasti. Haluan yksityiskohtaisen tiedon, miksi tämä vikailmoitus on heitetty mappi Ö:hön tai mistä muuten välipitämättömyys johtuu. On todella omituista, että asiakas tekee useita yhteydenottoja omiin oikeuksiinsa kuuluvasta asiasta, ja häntä kohdellaan kuin lasta: äläpäs nyt kitise, kyllä se vielä järjestyy, älä sure... ASIA KUNTOON, JA VÄHÄN ÄKKIÄ!

 

 


Ikävä kyllä emme näe täällä Telia Yhteisössä asiakastietojasi tai tietoja tekemästäsi häiriöilmoituksesta. Kuten olet kirjoittanutkin, Omilla sivuilla voi näitä lisäpalveluitakin hallinnoida, mutta häiriön ollessa päällä se ei tietenkään ole mahdollista. Ymmärrän, että asia turhauttaa, mutta hyvä, että siitä on häiriöilmoitus meillä hoidettu eteenpäin korjaukseen, vaikka en korjauksen kestoon voikaan kommentoida täältä käsin. 

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, josta voidaan tarkistaa tekemäsi häiriöilmoituksen tilanne.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 147 kpl

7/15

Nyt viimein voin todeta, ettei Telia välitä asiakkaistaan höykäsen pöläystä. Viestiketjussani mainitusta Spotify Premium - tilauksesta olen tehnyt häiriöilmoituksen, keskustellut useasti chatissa, ja minulle on kerrottu vikailmoitus asiasta tehdyksi TASAN KUUKAUSI SITTEN! EIKÄ MITÄÄN OLE TAPAHTUNUT! Tilausta ei vieläkään näy Omilla sivuilla. Puhutaan vain ihmeellisestä "bugista". Mikäli näin vähäpätöisen asian oikealle tolalle saattaminen vie yli vuoden - laskien tilauksen alkamisesta - kauankohan varsinaisten vikojen korjaaminen mahtaa kestää? Vaikuttaa vakavalta asiakkaan oikeuksien loukkaamiselta. Tarvitaanko kuluttaja- tms. asiamiestä? MIKÄ TELIASSA MÄTTÄÄ???

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 249 kpl

8/15

Moikka @ericrose,

 

Kuulostaa todella omituiselta, ettei tuo Spotify vieläkään näy Omilla sivuillasi. Tilauksen jälkeen Spotifyn pitäisi näkyä pienellä viiveellä heti omissa lisäpalveluissa. Valitettavasti emme täältä Yhteisöstä pääse katsomaan asiakastietoja ja selvittämään mikä on vikailmoituksen tilanne, joten tätä pitäisi vielä yrittää selvittää asiakaspalvelumme kautta. Pahoittelut asian hoidosta aiheutuneesta vaivasta! 

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 147 kpl

9/15

Kiitos vastauksesta! En silti mitenkään ymmärrä, miksi asiakkaan on jatkuvasti itse hoidettava Telian omia vikoja. Kirjoitan chatiin ja saan aina saman vastauksen: "Vaikea tilanne, koeta jaksaa odottaa - on tavallista pahempi ongelma jne.." En vain jaksa jonottaa, kun siitä ei mitään uutta ilmene. Mitähän, jos itse lähettäisitte tämän viestiketjun vikatoimistoon - luulisi siellä asian olevan tuttu.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 449 kpl

10/15

@ericrose  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! En silti mitenkään ymmärrä, miksi asiakkaan on jatkuvasti itse hoidettava Telian omia vikoja. Kirjoitan chatiin ja saan aina saman vastauksen: "Vaikea tilanne, koeta jaksaa odottaa - on tavallista pahempi ongelma jne.." En vain jaksa jonottaa, kun siitä ei mitään uutta ilmene. Mitähän, jos itse lähettäisitte tämän viestiketjun vikatoimistoon - luulisi siellä asian olevan tuttu.


Tämä ongelma on sellainen johon tarvitaan asiakastietojasi emmekä täältä Yhteisön puolelta valitettavasti pääse pulmaa ratkomaan tarvittavin tiedoin. Sen vuoksi asiakaspalvelumme on oikea paikka tämän asian hoitamiseksi ja toivottavasti se on pian kunnossa. 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.