Spotify premiumin aktivoiminen

  • 28 March 2017
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Olen yrittänyt saada tuota Spotifyn kokeilujaksoa käyttöön, mutta aina kun yritän sitä tulee ilmoitus "Tilauksen käsittelyssä tapahtui virhe. Mitään muutoksia ei tehty. Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen."

 

Yrityksiä on tehty silloin tällöin jo viikkotolkulla molempien liittymieni kautta, mutta ei. Viime kesänä oli se 3kk:n liittymistarjous käytössä ja silloin kaikki onnistui kerralla.


3 kommenttia

Tervetuloa yhteisöön @PerfectStranger!


Onko liittymässä siis ollut jo aiemmin Spotifyn maksuton kokeilujakso käytössä? Jos näin on, niin mysteeri ratkesi. Liittymälle voi ottaa maksuttoman Spotify-jakson vain yhden kerran, sen jälkeen se ei suostu itsepalvelussa tuota muutosta tekemään.

Kunniamerkki +1

Okei. Eli ilmainen jakso on käytetty, mutta tarkoittaako tuo sitä että Soneran kautta ei voi maksullista ottaakkaan. Sillä ei tuolla oma-sivuilla ole muuta vaihtoehtoa kuin tuo kokeile Spotifytä eikä siitä pääse eteenpäin.

 

No asia ratkesi minun kohdalla että kävin ottamassa Spotifyn heidän omilta sivuiltaan. Kiitos kuitenkin vastauksesta..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@PerfectStranger kirjoitti:

Okei. Eli ilmainen jakso on käytetty, mutta tarkoittaako tuo sitä että Soneran kautta ei voi maksullista ottaakkaan. Sillä ei tuolla oma-sivuilla ole muuta vaihtoehtoa kuin tuo kokeile Spotifytä eikä siitä pääse eteenpäin.


 


No asia ratkesi minun kohdalla että kävin ottamassa Spotifyn heidän omilta sivuiltaan. Kiitos kuitenkin vastauksesta..




@PerfectStranger hyvä, että sait asian ratkaistua! :)


 


Toki olisit voinut tilata tuon Spotifyn soittamalla Telian asiakaspalveluun tai ottamalla yhteyttä chat-palvelun kautta Omilla Sivuilla.

Vastaa