Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64892
Kirjoituksia 176483

Telia Pay maksut eivät mene perille



Highlighted

Telia Pay maksut eivät mene perille

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

Telia Pay maksut eivät mene perille

1/19

Minkälaisia meriselityksiä muut ovat saaneet telian aspalta tähän Telia Payn jatkuvaan lagaamiseen, joka nyt näyttää saavuttaneen huippunsa toimimattomuuden suhteen. Lasku maksettu sovelluksen maksa nyt - toiminnon kautta kortilla jo 17.7 ja edelleen sovelluksessa näkyy, että sinulla on maksamaton lasku, maksa 3:ssa päivässä. Aspassa vaan kohautellaan olkapäitä ja todetaan, että joo, on ollut ongelmia, joita korjataan. Loppuu ihan kohta kärsivällisyys ja koko asiakkuus telian kanssa. Jo tätä totaalilagausta ennen maksujen kirjautuminen sovellukseen kesti aivan luvattoman kauan, monesti jopa 10 päivää... 

 

Edit JoonasLam: täsmennetty hieman otsikkoa

Vastaa
18 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 456 kpl

2/19

Ikävästä ongelmasta on tietenkin kyse ja tämä on meillä tiedossa sekä korjauksessa. Valitettavasti tarkempia tietoja häiriöstä ei ole antaa, mutta toivotaan, että tämä on pian normaalisti toiminnassa. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

3/19

Täällä samaa ihmetelty ja on soitettu, mutta tilanne pysyy samana. Nyt jo täytyi yrittää maksaa uudestaan, koska eräpäivä tulee vastaan ja se maksumuistutus ja lisämaksut arvatenkin kyllä varmasti löytävät perille ajoissa. 

 

Eipähän tämä kyllä kovin vahvaa suorittamista ole ja operaattorin vaihtoa jo tässä itsekin suunnittelemassa, koska ei ole ensimmäinen kerta samasta aiheesta. 

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 240 kpl

4/19

@pasilaakkonen10  kirjoitti:

Täällä samaa ihmetelty ja on soitettu, mutta tilanne pysyy samana. Nyt jo täytyi yrittää maksaa uudestaan, koska eräpäivä tulee vastaan ja se maksumuistutus ja lisämaksut arvatenkin kyllä varmasti löytävät perille ajoissa. 

 

Eipähän tämä kyllä kovin vahvaa suorittamista ole ja operaattorin vaihtoa jo tässä itsekin suunnittelemassa, koska ei ole ensimmäinen kerta samasta aiheesta. 


Todella kiusallinen vika kyseessä. Nyt kuitenkin asia on tältä osin edennyt siihen, että nämä suoritukset tullaan kohdistamaan automaattisesti viikon sisään luottotilille. Ihan tarkkaa päivämäärää ei ole vielä antaa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

5/19

Kiitos tästä tiedosta, seuraillaanpa siis tilannetta 👍

Vastaa
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

6/19

Ja ongelmat eikun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu vain. Antaa niin huonon kuvan kyllä teliasta, ettei tällaista softavikaa saada kuukausien aikanakaan kuntoon, että harkitsen tosissani operaattorin vaihtoa. Tämän pelleilyn katsominen riittää jo. 

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 479 kpl

7/19

@Soirija Maksoitko laskun kenties 14. elokuuta? Jos olet tehnyt suorituksia juuri tuolloin Telia Payn kautta, voi olla ettei se ole kohdistunut vielä. Maksuajo tuon päivän osalta on nyt tehty ja suoritukset tulevat näkyviin viimeistään tiistaina 25.8.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

8/19

Vai että maksuajot, kohdistukset ja suoritukset. Jargonia ja selityksiä kuultu, mutta edelleenkään ei toimi Telia Pay ja asiakkaiden sillä maksamat maksut eivät vieläkään löydä perille. Miten kahdessa kuukaudessa ei ole minkäänlaista korjausta tapahtunut. Kohtuutonta vaatia asiakkaita maksamaan laskut kahteen kertaan eri maksutavoilla Telian omien sekoilujen takia. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 479 kpl

9/19

@Ampor  kirjoitti:

Vai että maksuajot, kohdistukset ja suoritukset. Jargonia ja selityksiä kuultu, mutta edelleenkään ei toimi Telia Pay ja asiakkaiden sillä maksamat maksut eivät vieläkään löydä perille. Miten kahdessa kuukaudessa ei ole minkäänlaista korjausta tapahtunut. Kohtuutonta vaatia asiakkaita maksamaan laskut kahteen kertaan eri maksutavoilla Telian omien sekoilujen takia. 


Telia Pay -sovelluksessa aiemmin havaittu häiriö korjattiin, mutta häiriö uusiutui. Suoritukset tullaan kohdistamaan asiakkaiden luottotileille automaattisesti noin viikon sisällä, kun häiriö on saatu korjattua.
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 20 kpl

10/19

Tätä samaa häiriötä on tapahtunut jo muutama vuosi sitten ja näemmä tapahtunut koko kesän🤬🤬🤬 Ainoa viesti minkä teiltä soitettaessa saa on se että kannattaa maksaa maksusopimuksen kautta Telia PAY:n lyhennykset!!!??? Miksi *******issä teillä sitten on appi sitä varten ja siinä maksu mahdollisuus? Miten esim. Ylimääräinen lyhennys maksetaan maksusopimuksen kanssa?

 

on perin kummallista välinpitämättömyyttä se että asialle ei ole vaivauduttu tekemään mitään muuta kuin peukaloinen pyöritystä ja meriselityksiä! Suomi on koodaajia pullollaan jotka koodaavat tuollaisen sovelluksen ”isomman hädän aikana” jos vaivautuvat luopumaan Aku Ankan luvusta! Miksi *******aa sovellusta ei siis haluta heittää sovelluksien hautuumaalle ja anneta tehdä kunnollista uutta tilalle joka jopa tekisi sitä mitä sen kuuluisi! Jos näin ei ole aikomus tehdä niin poistakaa nyt edes sovelluksen kautta maksumahdollisuus!

 

Itse maksoin juuri sovelluksen kautta  130 euroa ylimääräistä lyhennystä kk-lyhennyksen päälle mutta maksu jäi roikkumaan johonkin bittiavaruuteen ja sovelluksessa luki että ”maksuasi käsitellään” nyt päiviä myöhemmin raha hävinnyt tililtä ja ”maksuasi käsitelllään” viesti hävinnyt myös ja tilalle tullut että maksa laskusi! Ja jotta ei olisi riittävän sekavaa niin alla luki että maksa Laskusi 880 657 742 erässä, joka sittemmin hävinnyt!

 

Eikö näitä nyt vaan voitaisi laittaa kuntoon? 

ps. Jos ei tule kuntoon niin toivottavasti menee sekaisin toisinpäin että käy työntämään rahaa asiakkaiden tileille päin!!! (Luulen että siinä tapauksessa asia korjattaisiin välittömästi)😏😏😏

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.