Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64333
Kirjoituksia 175002

Telia Pay -sovellus ei toimi



Highlighted

Telia Pay -sovellus ei toimi

Vakiokalustoa
Viestejä 97 kpl

Telia Pay -sovellus ei toimi

1/12

Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
11 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 466 kpl

2/12

@Tomppa_1  kirjoitti:

Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.


Tämä on meillä parhaillaan korjauksessa. Pyrimme saamaan häiriön selätettyä mahdollisimman pian. Voit kuitenkin Telia Pay -sovelluksen häiriöstä huolimatta hallinnoida Telia Rahoitus -tiliäsi Telia.fi -sivustolle kirjautumalla.

0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 433 kpl

3/12

@SaJoonas  kirjoitti:

@Tomppa_1  kirjoitti:

Telia Pay-sovellus ei toimi. Kun valitsee verkkopankkitunnistus, niin tulee pelkkä valkoinen näyttö eikä pankkitunnuksia pysty syöttämään.


Tämä on meillä parhaillaan korjauksessa. Pyrimme saamaan häiriön selätettyä mahdollisimman pian. Voit kuitenkin Telia Pay -sovelluksen häiriöstä huolimatta hallinnoida Telia Rahoitus -tiliäsi Telia.fi -sivustolle kirjautumalla.


Mobiilivarmenteella toimii tunnistus sovelluksessa.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

4/12

Juu, laskun maksoin sovelluksella 17.5, eikä edelleenkään ole päivittynyt maksetuksi tämä lasku, että nyt on jotain todella pahasti vialla. 

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 733 kpl

5/12

@pasilaakkonen10  kirjoitti:

Juu, laskun maksoin sovelluksella 17.5, eikä edelleenkään ole päivittynyt maksetuksi tämä lasku, että nyt on jotain todella pahasti vialla. 


Toivotan sinut ensimmäisenä kuitenkin lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön! Kiva kun löysit meidät täältä. 

 

Katselin, että Telia Pay toimii nyt normaalisti eli näyttää menneet laskut ja maksetut laskut kohdasta tapahtumat. Katsoit siis Telia Pay-sovelluksen kautta, mutta miltä näyttää Omien Sivujen Rahoitus-puolelta tilanteesi? Samanlaiselta pitäisi näkymien olla kuitenkin. 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

6/12

Tilanne on sama molemmissa. 

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 733 kpl

7/12

@pasilaakkonen10  kirjoitti:

Tilanne on sama molemmissa. 


Voisit olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun tästä, että näkyykö laskutustiedot ok myös meillä. Sieltä pystyvät kääntämään tarvittaessa puhelun /chatin Häiriöilmoitusten puolelle, niin tutkitaan asia. Asiakastietoja emme pysty tätä kautta tarkistelemaan. 

 

Meidän asiakaspalvelunumeromme on 020 690 400 (mpm/pvm) ja Omien Sivujen kautta pääset kirjautumaan sivustollemme, mistä pääset Chattiin käsiksi. 

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

8/12

Chatin kautta olenkin ollut jo yhteydessä ja työpyyntö tästä ilmeisesti lähtenyt.

 

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 74 kpl

9/12

Täällä kanssa samat ongelmat, eli 17.5. maksettu lasku ja maksu ei ole kirjautunut minnekkään. Rahat on kyllä kadonneet tililtä. Eräpäivän lähestyessä maksoin vielä verkkopankin kauttaa uusiksi, ettei tulee mitään maksumuistutuksia.

 

Aspaan soiteltu, mutta jäi jotenkin sellainen kuva ettei se aspan heppu ihan nyt ymmärtänyt mikä tässä on ongelma... No odotellaan ja katsellaan...

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 74 kpl

10/12

@pasilaakkonen10  kirjoitti:

Chatin kautta olenkin ollut jo yhteydessä ja työpyyntö tästä ilmeisesti lähtenyt.

 


Mikäs sulla on tilanne tämän suhteen? Mulla  on jompikumpi maksu nyt kirjautunut. Ei tietoa kumpi... 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.