peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54734 Jäsentä
155593 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Chromecast virhekoodi: Cv19:81092



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎13-04-2019
Kirjoituksia: 6
21/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

Niin ja resetoin Chromecastin useamman kerran, ei auttanut.


@VeikkoMikko  kirjoitti:

Telian nettiyhteys ja reitittimenä on ollut Huawei ja TP-Link, tarkempia malleja en muista. Kiitos kun selvittelet haastetta. Hyvää Pääsiäistä toivottelen. Veikko


 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 94
22/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

Vielä sen verran haluan tarkentaa että onko chromecast kytketty huawein wlan verkkoon? Jos ei ole niin testaa siihen yhdistämistä. Tarkista myös että laitteesi jota käytät kauko-ohjaimena on yhdistetty samaan wlan verkkoon kuin chromecast.

 

Kiitos tiedoista, palailen tähän ketjuun kunhan saadaan testaukset tehtyä.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 94
23/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

@VeikkoMikkoOnhan sinulla muuten tabletissa TeliaTV sovellus asennettuna? Läppärin/tietokoneen kautta peilausta ei meidän sovellus tue, hoksasin sen vasta nyt tässä vaiheessa. Tabletilla ei myöskään saa olla mikään VPN palvelu päällä (esim freedome)

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎13-04-2019
Kirjoituksia: 6
24/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

Samassa verkossa olivat. Myös Telia TV on asennettu. Mutta mutta se viimeisin huomiosi: VPN eli Freedom on ollut päällä kaikissa laitteissa. Ja sen sulkeminen tuonee ratkaisun tähän ongelmaan, näin uskon. Kokeilen sitä ensi tilassa. Kiitos, asiantuntijameininkiä Hymiö Onnellinen

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎13-04-2019
Kirjoituksia: 6
25/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

Freedom esti yhteyden. Nyt toimii, kiitos

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎14-09-2018
Kirjoituksia: 4
26/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

Täälläkin ollut sama ongelma koko kauden. Kaikki muu toimii, telia ei. Hinta ei ehkä ollut ihan kohdillaan pyhelinseurantaan. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 283
27/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092


@Akute  kirjoitti:

Täälläkin ollut sama ongelma koko kauden. Kaikki muu toimii, telia ei. Hinta ei ehkä ollut ihan kohdillaan pyhelinseurantaan. 


Onko sinulla myös käytössäsi television ulkoinen Chromecast jonka kautta koitat saada pelit castattua televisioosi? Tuleeko sinulle tuo sama virhekoodi, vai mihin katselu sinulla tyssää?


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎14-09-2018
Kirjoituksia: 4
28/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

Ulkoinen ja sama virhekoodi. 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 39
29/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092

Olethan tarkistanut jo aiempien kommenttien kohdat, esim. ottanut VPN -palvelu pois päältä?

 

Paras ensinmäinen toimenpide on käynnistää kaikki verkon laitteet uudelleen ja yhdistää ne keskenään uudelleen samaan langattomaan verkkoon.

 

Onko Chromecast yhdistettynä reitittimen Wi-Fi verkkoon? Siinä tapauksessa on hyvä kokeilla myös taajuuden vaihtoa reitittimen asetuksista. Lisätietoa verkon taajuuden vaihtamisesta täältä.

 

Toivottavasti näillä ratkeaa, mutta jatketaan toki tarvittaessa!

 

0 tykkäystä
Highlighted
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎30-08-2018
Kirjoituksia: 110
30/30

Vs: Chromecast virhekoodi: Cv19:81092


@HenriLie  kirjoitti:

Olethan tarkistanut jo aiempien kommenttien kohdat, esim. ottanut VPN -palvelu pois päältä?

 

Paras ensinmäinen toimenpide on käynnistää kaikki verkon laitteet uudelleen ja yhdistää ne keskenään uudelleen samaan langattomaan verkkoon.

 

Onko Chromecast yhdistettynä reitittimen Wi-Fi verkkoon? Siinä tapauksessa on hyvä kokeilla myös taajuuden vaihtoa reitittimen asetuksista. Lisätietoa verkon taajuuden vaihtamisesta täältä.

 

Toivottavasti näillä ratkeaa, mutta jatketaan toki tarvittaessa!

 


Olen tätä aiemminkin kysellyt, mutta jos "kaikki muut" paitsi Telia TV toimii, miksi "Asiantuntija" kehottaa vaihtelemaan taajuuksia? Pahimmillaan tuolla saattaa saada verkon huonompaan kuntoon ja kohta ei toimi ne muutkaan palvelut. Ja muutenkin, jos muut palvelut toimivat, mitä taajuuden vaihtamisella olisi tarkoitus saavuttaa?

0 tykkäystä