peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58723 Jäsentä
163107 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Huawei-puhelinten puheluloki

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎02-04-2017
Kirjoituksia: 8
1/4

Huawei-puhelinten puheluloki

Hei, minulla on Huawei Mate 10 Pro. Se on ollut jo kauan, mutta vain datakäytössä kotiverkossa.

Nyt olen ottamassa sen puhelinkäyttöön.

En löytänyt käyttöohjeesta puhelulokeja koskien muuta kuin niiden poisto-ohjeet.

Jos puheluloki kerran kertyy, kai ne pitäisi voida myös lukea?

Osaako joku neuvoa tästä? Luulen että sama koskee suunnilleen kaikkia Huawein puhelimia.

Edit ReOlivia: Muokattu allekirjoitus pois. Automaattisen allekirjoituksen saat käyttöösi profiilin asetuksista.

Lassi
0 tykkäystä
3 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 870
2/4

Vs: Huawei-puhelinten puheluloki

Hei! Lähtevien ja saapuneiden puheluita voi tarkastella yksityiskohtaisemmin numerovalitsemassa napsauttamalla infokuvaketta oikealla puolella. Tässä siirrytään tuonne Yhteystiedot-sovellukseen, jossa pääset tarkastelemaan puhelinnumeron kanssa käydyt ja käymättömät puhelut, jos se on yhteystiedoissasi. Muut numerot näkyvät vain tuolla numerovalitsimen puolella ja halutessasi voit lisätä yhteystietoihisi niin ei tarvitse rullata koko listaa läpi vaan hakea Yhteystiedot-sovelluksesta suoraan jatkossa. Numerovalitsimessa voit poistaa useampia merkintöjä niin ei poistu kaikki puhelulokien tiedot! Hymiö Onnellinen 

Screenshot_20191101_135809_com.android.contacts.jpg

Screenshot_20191101_135801_com.android.contacts.jpg

Oliko tämä se mihin hait vastausta? 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎02-04-2017
Kirjoituksia: 8
3/4

Hei, kiitos viestistä. Tätä juuri tarkoitin, kun on vähän epäselvää operaattorin (ei Telia) kanssa, minusta näyttää, että laskussa olisi veloitettu soitettuja, mutta vastaamattomia puheluita.

Onko vielä olemassa loki puhelujen kestoista, esim, soitetut ja vastatut, tietyllä aikavälillä tai kaikki edellisen nollauksen jälkeen?

Lassi
0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 870
4/4

@Lassi100  kirjoitti:

Hei, kiitos viestistä. Tätä juuri tarkoitin, kun on vähän epäselvää operaattorin (ei Telia) kanssa, minusta näyttää, että laskussa olisi veloitettu soitettuja, mutta vastaamattomia puheluita.

Onko vielä olemassa loki puhelujen kestoista, esim, soitetut ja vastatut, tietyllä aikavälillä tai kaikki edellisen nollauksen jälkeen?

Eipä kestä! Hymiö Onnellinen

Lähtisin asiaa selvittämään siinä tapauksessa omalta teleoperaattorilta. Useimmilla teleoperaattoreilla on puheluerittely maksuton lisäpalvelu ja jos haluaa varmaan päälle pelata niin tiedustelee asiakaspalvelusta.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich